مراکز مراقبت فوری فورت ایری، پورت کولبرن یک شبه برای همیشه بسته می شوند

شبکه بیمارستانی روز چهارشنبه اعلام کرد که مراکز مراقبت فوری در جوامع پورت کولبرن و فورت اری در جنوب انتاریو دیگر یک شبه کار نخواهند کرد زیرا سلامت نیاگارا با کمبود پزشک مواجه است.

این تصمیم یک روز قبل از تعطیلی دائمی اورژانس در میندن، اونت، به دلیل کمبود کارکنان گرفته شده است و خدمات بهداشتی Haliburton Highlands تمام خدمات اورژانسی را به سایت Haliburton خود در فاصله 25 کیلومتری خود منتقل می کند.

لین گوریرو رئیس و مدیر عامل شرکت نیاگارا در بیانیه‌ای نوشت: سلامت نیاگارا ساعات مراقبت فوری را در پورت کولبرن و فورت اری کاهش می‌دهد تا سه بخش اورژانس شبکه در ولند، آبشار نیاگارا و سنت کاترینز را فعال نگه دارد.

او گفت: «پس از بررسی همه گزینه‌های ما، کاهش پوشش اواخر شب و اوایل صبح در فورت ایری و پورت کولبرن UCC به عنوان کم‌مشکل‌ترین راه برای رسیدگی به چالش‌هایی که با آن روبرو هستیم، در نظر گرفته شد.

“کمبود فعلی کارکنان مراقبت‌های بهداشتی و شکاف‌های مراقبت‌های اولیه باعث ایجاد فشارهایی بر سیستم مراقبت‌های بهداشتی ما شده است که ناپایدار هستند. در هفته‌ها و ماه‌های آینده، من به کار برای ایجاد ظرفیت بالینی خود ادامه می‌دهم و در عین حال از نیازهای مراقبت‌های بهداشتی خود به نمایندگی از مردم دفاع می‌کنم. ساکنان و کارکنان مراقبت های بهداشتی منطقه نیاگارا.”

گوریرو گفت که گروه پزشکان بخش اورژانس نیاگارا هلث هشدار داده بود که در ماه‌های آینده اورژانس‌ها 274 شیفت پزشک کوتاه خواهند داشت.

مراکز مراقبت فوری از 5 جولای همه روزه از ساعت 22 تا 10 صبح تعطیل خواهند بود.

NDP MPP: حدود 10000 نفر در پورت کولبرن پزشک خانواده ندارند

یک سخنگوی گفت که این تصمیم در حال حاضر دائمی در نظر گرفته می شود، زیرا بهداشت نیاگارا معتقد نیست که کمبود کارکنان به این زودی برطرف شود.

بخش های اورژانس فورت ایری و پورت کولبرن در سال 2009 بسته شدند.

جف برچ، که نماینده مرکز نیاگارا برای NDP در مجلس است، گفت که از تعطیلی مراقبت های فوری یک شبه “به شدت نگران و ناامید است”.

او می‌گوید: «حدود 10000 نفر در پورت کولبرن بدون پزشک خانواده هستند و افرادی که به مراکز مراقبت فوری پورت کولبرن و فورت ایری متکی هستند، اکنون باید به سایر مراکز در نیاگارا سفر کنند که اغلب در حال حاضر بالای 100 درصد ظرفیت کار می‌کنند.» در بیانیه ای گفت.

“با بسته شدن اخیر خدمات جراحی اورژانس بعد از ساعت کاری در بیمارستان Welland، خانواده های نیاگارای جنوبی به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار گرفته اند.”

سخنگوی وزیر بهداشت سیلویا جونز از برنامه های دولت برای تقویت کارکنان مراقبت های بهداشتی، مانند پوشش هزینه شهریه مدرسه پرستاری در ازای کار در منطقه که افراد در آن تحصیل می کنند، به طور خودکار به کارکنان مراقبت های بهداشتی از استان های دیگر در انتاریو و رفع موانع نظارتی برای پرستاران تحصیل کرده بین المللی

هانا جنسن در بیانیه ای نوشت: “مثل همیشه، دولت ما با هر بیمارستانی که بخواهد از هر یک از این برنامه ها استفاده کند، به کار خود ادامه خواهد داد.”

ما تضمین‌هایی را از سلامت نیاگارا دریافت کرده‌ایم که آن‌ها به‌طور مداوم جایگزین‌هایی را برای ارائه (بخش اورژانس) از طریق کمپین «گزینه‌های خود را بشناسید» تبلیغ کرده‌اند. به این ترتیب، جوامع با انواع نیازهای بالینی که در UCC به طور مناسب مراقبت می‌شوند، آشنا هستند. به عنوان نزدیکترین جایگزین ED.”