لیفت شقیقه با نخ – مرکز زیبایی الیزه بهترین مرکز لیزر متخصص پوست

از داروهای رقیق کننده خون، مکمل های ویتامین E و دیگر مکمل هایی که می توانند منجر به بروز عوارض پس از جراحی لیفت شقیقه شوند، تا پایان دوران نقاهت استفاده نکنید. از آنجا که در این نوع جراحی فقط دو برش کوچک در هر دو طرف سر وجود دارد، غالباً تحت بی حسی موضعی انجام می شود.

برای پیشگیری از بروز عفونت هر روز زخم های جراحی را ضدعفونی و پاکسازی نمایید. یک تا دو روز پس از جراحی برای بهبود درد، سوزش و کبودی شقیقه ها از کمپرس یخ استفاده نمایید. این نوع جراحی یک روش کم تهاجمی با دوره نقاهت کوتاه تر نسبت به جراحی های شدیدتر است. عوارض و معایب این عمل تا حد زیادی به مهارت، تخصص و تجربه پزشک بستگی دارد. مصرف داروها و مکمل های غذایی ممنوع شده توسط پزشک مانند داروهای ضد انعقاد خون را حداقل دو هفته پیش از لیفت قطع لیفت شقیقه شهرکرد نمایید.

پیش از جراحی ليفت شقيقه ، در جلسه مشاوره با پزشک مورد نظر خود حضور یابید و انتظارات خود از جراحی را با ایشان مطرح کنید. در روند جراحی لیفت شقیقه و لیفت مستقیم ابرو می توانند با ایجاد برش هایی در نواحی مخصوص از شقیقه و نیز لیفت پوست، ابروها و پوست را بالا بکشند. از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید تا 6 هفته خودداری کنید. فردی که به تازگی جراحی لیفت شقیقه انجام داده است، باید از دستورات پزشک خود پیروی کند و در صورت بروز هرگونه مشکل غیر طبیعی، سریعا پزشک خود را در جریان قرار دهد.

قرار دادن سر در موقعیت بالاتر نسبت به بدن به کاهش یافتن تورم و کبودی کمک می کند. زیرا می توانند منجر به عوارضی مانند خونریزی بعد از لیفت شوند. افرادی که در اثر افزایش سن یا به هر دلیل دیگری چربیهای زیر پوست خود را از دست داده و چشمان و ابروهای آنها حالتی افتاده پیدا کرده است، میتوانند از لیفت شقیقه برای جوانسازی چهره خود استفاده کنند. همچنین برای جبران این سنگینی بطور ناخوداگاه عضلات پیشانی فعال میشوند که به بالا بردن ابرو ها کمک کنند و نتیجه آن چینهای عرضی پیشانی خواهد بود که در صورت عدم رفع این مشکل در نهایت چینهای عمیق و ماندگار و چهره خسته و پیر بروز میکند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد لیفت شقیقه اراک لطفا به بازدید از وب سایت ما.