قوانین منطقه قرمز برای منطقه واترلو چه معنی دارد

تحت چارچوب استانی انتاریو ، انتقال از “منطقه نارنجی” به “منطقه سرخ” به معنای آن است که اجتماعات بزرگ اجتماعی مجاز نیست و “حد مجاز برای همه برنامه های عمومی سازمان یافته و اجتماعات اجتماعی به پنج نفر در داخل و 25 نفر در خارج از خانه کاهش یافته است” وزیر بهداشت کریستین الیوت روز جمعه گفت.

خدمات مذهبی، مراسم عروسی و تشییع جنازه فقط با ظرفیت 30 درصد در داخل خانه و حداکثر 100 نفر در فضای باز امکان پذیر است.

کسب و کار باید برنامه های ایمنی داشته باشند که به طور خلاصه نحوه ایمنی کارمندان و مشتریان / بازدیدکنندگان را توصیف کند ، که باید در صورت درخواست در دسترس باشد. نیازهای بیشتری برای غربالگری محل کار وجود دارد.

همچنین ، در صورت وجود ویروس کرونا در بین کارمندان یا مشتریان ، بسیاری از مشاغل اطلاعات تماس افراد را برای اهداف ردیابی ضبط می کنند.

در رستوران ها:

  • حداکثر 10 نفر می توانند داخل آن بنشینند. رستوران ها باید گروه ها را در هر میز به چهار نفر محدود کنند ، جداول جدا شده 2 متر یا با مانع باشد. مراجعین باید قبل از نشستن به سالات غربالگری پاسخ دهند. ناهار خوری در فضای باز ، بیرون بردن ، رانندگی و تحویل مجاز است.
  • رقص ، آواز و اجرای زنده با سازهای برنجی و بادی ممنوع است.
  • کلوپ های شبانه فقط در صورت فعالیت به عنوان رستوران یا بار فعالیت می کنند.
  • رستوران ها و بارها باید ساعت 10 شب بسته شوند و آخرین تماس ساعت 9 شب است

خدمات مراقبت شخصی اتاق های بخار ، سونا و جکوزی باید بسته شوند. آرایشگاه ها و آرایشگاه ها می توانند باز بمانند ، اما هر خدماتی که نیاز به برداشتن ماسک فرد باشد ، مانند تراشیدن مو ، قابل انجام نیست.

کلوپ های استریپ مجاز به باز شدن پس از بسته شدن در “منطقه نارنجی” نیستند.

سالن های سینما و انجام کارهای هنری باید بسته شود مگر اینکه برای فضای تمرین استفاده شود یا کسی در حال انجام یک رویداد ضبط شده یا پخش شده باشد. سینماهای درایو می توانند باز بمانند.

همچنین ، از سفرهای غیر ضروری از مناطق با انتقال زیاد به مناطق با انتقال کم باید اجتناب شود.

تماشا کنید | CBC می پرسد: وقتی فروشگاه های غیر ضروری “منطقه قرمز” باز هستند ، اما مسئولان می گویند “نرو” چه باید کرد

جیم واتس تعجب می کند که چرا استان اجازه می دهد تجارت وی باز بماند – سپس به مردم بگویید که به آنجا نروند. واتس مشترکاً صاحب Vagabond Saints Tattoo Lounge و Spa است. وی روز پنجشنبه ظهر در یک مصاحبه مستقیم با دکتر نین تران ، معاون پزشکی همیلتون همراه خواهد شد. 25:18