قربانی حمله شیمیایی علیرغم جراحات، چشم انداز مثبت خود را حفظ می کند، جمع آوری کمک های مالی که جمعه اتفاق می افتد

میلتون، اونت. زنی که ماه گذشته در یک حمله شیمیایی جراحات ویرانگری را متحمل شد، برای اولین بار صحبت می‌کند و می‌گوید با وجود ضربه شدیدی که متحمل شده است، هنوز در تلاش است جنبه مثبت زندگی را ببیند.

برادی مک کوی 23 ساله در یک صفحه رویداد جمع آوری کمک مالی که در اوایل این هفته به صورت آنلاین توسط یکی از دوستان خانوادگی منتشر شد، گفت که امیدوار است پنج هفته دیگر در بیمارستان بماند تا به خانه برود.

او نوشت: “به خاطر این حادثه چیزهای زیادی از دست دادم، صورتم از بین رفته و پوستم نمودار شده است. گوش چپم را از دست داده ام و چشمانم بهترین نیستند، اما خوشبختانه نابینا نیستم.”

“اگرچه ممکن است این موارد منفی زیادی به نظر برسد، من هر روز با گام برداشته ام و به جنبه مثبت چیزها نگاه می کنم.”

پلیس هالتون قبلاً گفته بود که مک کوی در 9 مارس در منطقه سیر درایو و ماکستد کرسنت در میلتون قدم می زد که زن دیگری به او نزدیک شد. بازرسان ادعا می کنند مهاجم که یکی از اعضای خانواده است، قبل از گرفتن گوشی مک کوی و فرار یک “مواد شیمیایی ناشناخته” را روی مک کوی پرتاب کرد.

او در شرایط خطرناک به بیمارستان منتقل شد. پلیس گفته است که این ماده شیمیایی باعث “سوختگی شدید” در صورت و بدن او شده است، در حالی که پدرش، دین مک کوی، گفته است که او پس از حمله مجبور به انجام “چند دور” جراحی شده است و برای بهبودی به حمایت مادام العمر نیاز دارد. صدمات.

در 15 مارس، یک زن 57 ساله کبکی در مونترال دستگیر شد. او به ضرب و جرح، استفاده از مواد مضر و سرقت متهم شد.

دوستان، خانواده و جامعه به صورت حضوری جمع آوری کمک مالی می کنند

برای کمک به هزینه‌های بهبودی، مری کاماسترا، یکی از دوستان خانواده مک‌کوی، در روز جمعه یک جمع‌آوری کمک مالی حضوری در میلتون برای خانواده ترتیب داد که همراه با قرعه‌کشی و یک گروه موسیقی زنده کامل شد. او گفته است که از زمان این حادثه، اعضای جامعه برای حمایت از خانواده و کمک به هر طریقی که می‌توانند دست به کار شده‌اند.

یک صفحه آنلاین جمع آوری کمک مالی که از طرف مک کوی و خانواده اش راه اندازی شده است نیز از زمان حمله بیش از 116000 دلار به دست آورده است. طبق صفحه جمع‌آوری کمک مالی آنلاین، خانواده می‌گویند تمام عواید صرف “نیازهای پزشکی، جسمی و روانی آینده” برادی می‌شود.

عکسی از قربانی حمله شیمیایی برادی مک کوی.
مک کوی در بیانیه خود می گوید که او همچنان قصد دارد به همان اهدافی که قبل از حمله داشت، پس از خروج از بیمارستان دست یابد. (ارین اسپرول/GoFundMe)

پدرش گفته است که مک کوی در حال حاضر دستیار آموزشی در هیئت مدرسه منطقه هالتون است و آرزو دارد معلم شود. او از دانشگاه گوئلف فارغ التحصیل شد و در زمان وقوع حادثه با خانواده اش در خانه زندگی می کرد و منتظر شروع کالج معلمان در پاییز بود.

مک کوی در اوایل این هفته نوشت: “ذهنیت من هرگز قوی تر از قبل نبوده است و هنوز هم همان اهدافی را دارم که قصد دارم پس از بیرون آمدن از بیمارستان به آنها برسم.”

“می خواهم از پدر و مادر، برادر، دوستان و دوست پسرم و خانواده اش تشکر ویژه ای داشته باشم [their] عشق و حمایت مستمر.”