فورج اف سی جیلانی اسمیت را در حالی که به اصلاح ساختار دفتر جلو ادامه می دهد، تبلیغ می کند

فورج اف سی به بازسازی دفتر اصلی خود در روز سه شنبه ادامه داد و جلانی اسمیت را به عنوان مدیر عملیات فوتبال ارتقا داد.

ملی پوش سابق جوانان کانادا به عنوان مدیر عملیات فوتبال باشگاه تیم لیگ برتر کانادا از زمان آغاز به کار این فرنچایز در سال 2018 خدمت کرده است.

روز دوشنبه، فورج اعلام کرد که بابی اسمیرنیوتیس قرارداد خود را به مدت چهار سال به عنوان سرمربی و مدیر ورزشی تمدید می کند. اسمیرنیوتیس در تاریخ 1 اکتبر 2018 به عنوان اولین مدیر فنی و سرمربی تیم انتخاب شد.

این جابجایی ها حدود سه هفته پس از آن صورت می گیرد که کوستا اسمیرنیوتیس، برادر بابی، سمت خود را به عنوان مدیر فوتبال و تجارت فورج ترک کرد و نایب رئیس اجرایی CPL، فوتبال شد.

اسمیت، بازیکن سابق تیم ملی گویان، فوتبال باشگاهی در اتریش (Sturm Graz) و آلمان (SSV Jeddeloh) بازی کرد.

“جلانی از ابتدا به عنوان مدیر عملیات فوتبال باشگاه، بخش مهمی از فورج اف سی بوده است.” بابی اسمیرنیوتیس در بیانیه ای سه شنبه گفت.

“رشد مداوم او در باشگاه و تخصص در چشم انداز فوتبال، او را به کاندیدای ایده آل برای این نقش تبدیل می کند و من هیجان زده هستم که در کنار او برای ادامه ساختن هویت و فرهنگی که اینجا در فورج اف سی تعیین کرده ایم، کار کنم.”

فرنچایز مستقر در همیلتون در سال های 2019، 20 و 22 قهرمانی CPL را به دست آورد و در سال 2021 نایب قهرمان پسیفیک اف سی شد. فورج اولین تیم CPL بود که به فینال قهرمانی کانادا در سال 2020 و نیمه نهایی لیگ کونکاکاف در سال 2021 رسید. و اولین تیم CPL شد که در لیگ قهرمانان کونکاکاف در سال 2022 شرکت کرد.