طراحی لبخند دیجیتال / جدیدترین تکنولوژی لمینت – تابناک

ازاین روش میتوان برای حذف فضاهای خالی بین دندان هاو نیز تغییر اندازه یاشکل دندان استفادهکرد. ازاین خط بهعنوان استانداردیبرای اصلاح لبخند لثهای و اصلاح طرح لبخند دندان و بعنوان مقیاسی برایتعیین اندازه طول دندان ها، استفاده میشود. دندانپزشک زیبایی میتواند با انتخاب قالبهایی که حالت زنانهتر یا مردانهتری دارد خط لبخند را اصلاح کند.

همچنین، خط لب بالا باید هنگامی که فرد لبخند می زند، از محلی که دندان ها به لثه متصل می شوند عبور کند. در داشتن لبخند زیبا اصول فراوانی وجود دارد که دندانپزشک زیبایی با تکیه بر این اصول اقدام به درمان طراحی لبخند می نماید. در واقع با تکنولوژی طراحی لبخند با سیستم دیجیتالی می توان راهنمایی های لازم را به بیمار داد. در طراحی لبخند دندانپزشک زیبایی با توجه به وضعیت صورت و بررسی لبخند زیبا برای بیمار اقدام به درمان اصلاح طرح لبخند می طراحی لبخند دیجیتال چیست نماید. اصلاح طرح لبخند توسط دندانپزشک زیبایی با مجموعه ای از درمانهای زیبایی صورت می گیرد.

این تکنیک در پاسخ به درخواست بیمار و انتظارات او از زیبایی پس از درمان طرح لبخند ابداع شد. این کار این اطمینان را بوجود می آورد که در زاویه های مورد نیاز تصاویر درست گرفته شده اند تا نتایج نهایی را به صورت بصری ارائه دهند. هر دو حالت اینروش درمانی بسیار متداولاست و میتواند نتایج فوق العاده در کوتاه مدت برای اصلاح طرح لبخند بههمراه داشتهباشد. طراحی لبخند دیجیتالی با استفاده از دستگاه و تکنولوژی CAD/CAM و استفاده از متریال های روز دنیا می تواند لمینیت هایی با ظاهر بسیار طبیعی و مقاومت بسیار بالا متناسب با چهره و شخصیت هر فرد ایجاد کند.

معمولاً، اصلاح لبخند لثهای و اصلاح طرح لبخند دارای متد متعددیاست و فرآیند اصلاح طرح لبخند دندان میتواند ترکیبی از روشهای زیر باشد کهتشخیص و روند کار با متحصص و دندندانپزشک زیبایی است. ونیر پرسلن کهدر اصلاح لمینت یا لمینت دندان نیز نامیده میشود نیز قابلیت اصلاح تعدادی از مشکلات و ترمیم زیبایی دندان برای اصلاح طرح لبخند رادارد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد طراحی لبخند دیجیتالی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.