«ضایعه باورنکردنی»: هیئت مدرسه و شهردار به قتل زوج همیلتون توسط صاحبخانه پاسخ دادند

اعضای جامعه، از جمله هیئت مدیره مدرسه محلی و شهردار، برای از دست دادن یک زوج محلی عزادار هستند، دو روز پس از آن که پلیس گفت صاحبخانه آنها را در خارج از خانه شان در استونی کریک به ضرب گلوله کشت.

به گزارش سی‌بی‌سی نیوز، کاریسا مک‌دونالد، 27 ساله، و آرون استون، 28 ساله، نام زوج‌هایی هستند که درگذشتند.

سی‌بی‌سی نیوز هویت قربانیان را از طریق اعضای خانواده و کارفرمایان تایید کرد که از اظهار نظر در مورد پرونده خودداری کردند.

پلیس گفت که این زوج نامزد کرده بودند و در خیابان جونز 322 زندگی می کردند. این خانه در منطقه ای آرام در شمال خیابان بارتون در استونی کریک قرار دارد.

بر اساس صفحه فیس بوک او، استون یک کارآموز برق در اخوان بین المللی کارگران برق بود. مک دونالد طی سه سال و نیم گذشته در هیئت مدرسه کاتولیک منطقه برانت هالدیمند نورفولک کار می کرد و طبق پروفایل لینکدین او فارغ التحصیل کالج موهاوک بود.

پلیس در حال بررسی اینکه آیا شکایت کپک مربوط به قتل است

به گفته واحد تحقیقات ویژه (SIU)، یک نهاد نظارتی پلیس، صاحبخانه 57 ساله پس از درگیری با پلیس که به “مبادله تیراندازی” با یک افسر پلیس ختم شد، جان باخت.

پلیس همیلتون می گوید که اختلاف بین صاحبخانه و مستاجران قبل از تیراندازی ممکن است به شکایت در مورد کپک زدن در واحد اجاره مربوط باشد.

Det. گروهبان استیو برزیوک روز دوشنبه به سی‌بی‌سی نیوز گفت که مستأجران مدتی قبل از اینکه صاحبخانه‌شان به آنها شلیک کند در حالی که می‌خواستند از خانه در 27 می فرار کنند، از این موضوع شکایت کردند.

او گفت: “این چیزی است که ما در حال بررسی هستیم تا ببینیم آیا واقعاً این موضوع در مورد آن بوده است یا خیر.”

“من فکر می کنم سوال بزرگ این است که چرا این اتفاق افتاد، بسیاری از مردم می خواهند آن را بدانند. ما ممکن است هرگز نتوانیم به آن پاسخ دهیم.”

هیئت مدرسه “از دست دادن باور نکردنی” را توصیف می کند

در بیانیه ای به سی بی سی نیوز، هیئت مدرسه کاتولیک منطقه برانت هالدیمند نورفولک تایید کرد که یکی از دستیاران آموزشی آنها فوت کرده است.

تریسی آستین، سخنگوی هیئت مدیره گفت: دعای ما با خانواده او و همه افرادی است که تحت تأثیر این وضعیت غم انگیز قرار گرفته اند.

آستین گفت که خانواده ها و کارکنان از “ضایعه باورنکردنی” مطلع شده اند.

شیشه جلو با سوراخ گلوله
به نظر می رسد یک خودروی شاسی بلند آئودی دارای سوراخ گلوله در شیشه جلوی خود بوده و در نزدیکی محل تیراندازی پلیس و تیرانداز عصر شنبه پارک شده است. (اسپنسر گالیچان-لو/CBC)

آندریا هوروات، شهردار همیلتون، در مورد تیراندازی ابراز همدردی و نگرانی کرد.

او در بیانیه‌ای گفت: «از شنیدن این فاجعه بی‌معنا در آخر هفته بسیار متأسف شدم و دلم برای خانواده‌های قربانیان می‌سوزد.

همسایه صاحبخانه را “خبر بد” توصیف می کند

پلیس نام صاحبخانه را که به گفته همسایه ها در خانه زندگی می کرد، اعلام نکرده است.

بر اساس سوابق ملکی، تری جرالد برکا مالک این خانه بود. او آن را در سال 2003 به قیمت 115000 دلار خرید.

تونی گرینلی، همسایه همسایه گفت که صاحبخانه “خبر بد” است و بالای پشت بامش می ایستد و آنها را تماشا می کند. او گفت که این “آزار و اذیت” گرینلی را به ساختن یک اسکله برای مسدود کردن دید سوق داد.

گرینلی روز دوشنبه به سی‌بی‌سی نیوز گفت: «مثل اینکه نمی‌توانیم در حیاط خلوت خود نفس بکشیم».

همسر گرینلی، جوآن، گفت که او در زمان تیراندازی در خانه بود و روی زمین دراز کشید، زیرا چندین گلوله در همان حوالی شنیده شد.

او گفت: «من ترسیده بودم. او می توانست آنقدر عصبانی شود که واقعاً آنها را به دست آورد [the shotguns] بیرون

“من برای زوج جوان متاسفم – خیلی جوان.”

برزیوک صبح یکشنبه به خبرنگاران گفت که مستاجران در حال “فرار از محل سکونت” بودند که توسط صاحبخانه مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و آنها را “قربانیان واقعاً بی گناه” توصیف کرد.

پلیس پس از تیراندازی به دو نفر در همیلتون پاسخ داد

واحد تحقیقات ویژه در حال تحقیق پس از آن است که آنها می گویند مردی در جریان “تبادل تیراندازی” با پلیس همیلتون در روز شنبه 27 می 2023 کشته شد. پلیس می گوید این مرد مظنون به قتل یک مرد و یک زن بود که در اجاره نشین بودند. خانه ای در شرق همیلتون

برزیوک در یک مصاحبه تلفنی با Canadian Press گفت که پلیس در حال تلاش برای تعیین چگونگی تشدید اوضاع است.

او گفت: «این یک طوفان تراژدی کامل در این مورد است، زیرا شما نمی توانید چنین چیزی را پیش بینی کنید و نمی توانید از آن جلوگیری کنید.

“چون هیچ کس در رادار ما نبود، حداقل برای پلیس همیلتون. درک اینکه چگونه همه چیز ممکن است را دشوار می کند. [happen]مطمئناً با توجه به اختلاف موجر و مستاجر.”

هیئت موجر و مستاجر گفت که هیچ درخواستی در مورد ملک در دو سال گذشته ثبت نشده است.

بخش آئین نامه شهر گفت که هیچ شکایتی در رابطه با خیابان 322 Jones دریافت نکرده است. در سالهای اخیر.

ACORN همیلتون، یک گروه مدافع مستاجر، همچنین به CBC همیلتون گفت که مستاجران را نمی‌شناسند و از هیچ مشکلی در آدرس آن مطلع نشده‌اند.