صحبت های سرآشپز: صدف داچی، گوزن دودی با کاج و بستنی سالمون با سرآشپز کلی اسمیت

همیلتون·ویدئو

آیچا اسمیت-بلغابا، داستان‌نویس بومی، روزنامه‌نگار، سرآشپز و صاحب Esha’s Eats با سرآشپز کلی اسمیت صحبت می‌کند که او غذاهایی از صدف داچی، گوزن دودی با کاج و بستنی ماهی قزل آلا را آماده می‌کند.

این چهارمین قسمت از مجموعه بهاری است که در آن آیچا اسمیت-بلغابا با سرآشپزهای محلی صحبت می کند.

صحبت های سرآشپز: صدف داچی، گوزن دودی با کاج و بستنی سالمون با سرآشپز کلی اسمیت

آیچا اسمیت-بلغابا، داستان‌گوی بومی، روزنامه‌نگار، سرآشپز و صاحب Esha’s Eats با سرآشپز کلی اسمیت صحبت می‌کند و او غذاهایی از صدف داچی، گوزن دودی با کاج و بستنی ماهی قزل آلا را آماده می‌کند.

سرآشپز کلی اسمیت دوست دارد با هر وعده غذایی که درست می کند داستانی تعریف کند.

آیچا اسمیت-بلغابا، داستان‌نویس بومی، روزنامه‌نگار، سرآشپز و صاحب Esha’s Eats با سرآشپز اسمیت صحبت می‌کند که او غذاهایی از صدف داچی، گوزن دودی با کاج و بستنی ماهی قزل آلا آماده می‌کند.

سرآشپز اسمیت توصیه‌های مفیدی در مورد نحوه تمیز کردن صدف‌ها، نحوه تشخیص اینکه چه زمانی برای خوردن مناسب هستند و چه زمانی مناسب نیستند، به علاوه توصیه‌های بسیار عالی دیگر برای آشپزی دارد.

اسمیت کلاس های آشپزی، خدمات سرآشپز خصوصی و موارد دیگر را ارائه می دهد. شما می توانید دستور العمل های زیادی را در ChefClaySmith.com پیدا کنید، از جمله عسل او، بال مرغ بوربن.

در این عکس سه غذا شامل گوزن دودی با کاج، صدف داچی و بستنی ماهی قزل آلا مشخص شده است.
سرآشپز کلی اسمیت دوست دارد با موادی که می توانید در سراسر آمریکای شمالی پیدا کنید آشپزی کند. او در اینجا سه ​​غذا از گوزن، ماهی قزل آلا و صدف می‌سازد. (کنراد کولاکو/CBC)
اصلاحات و توضیحات|یک نکته خبری ارسال کنید|