صحبت های سرآشپز: از عراق تا نبیل گریل تا همیلتون «با عشق (و)… خدمت به مردم»

پس از 22 سال اقامت در همان نقطه، غذاهای خاورمیانه ای سرآشپز ویداد میخو در نبیل گریل هنوز هم “با عشق (و) … خدمت به مردم می آید.”

آیچا اسمیت-بلغابا، داستان‌گوی بومی، روزنامه‌نگار، سرآشپز و صاحب Esha’s Eats از میخو و همسرش نبیل در Nabil’s Grill در خیابان ویلسون در همیلتون دیدن کرد. این قسمت دوم از یک مجموعه بهاری است که سرآشپز اسمیت-بلغابا در حالی که سرآشپز با سرآشپز درباره غذاهای عالی در همیلتون صحبت می کند، حضور دارد.

در سال 2001 شروع شد، زمانی که آنها یک فضای خالی در یک مرکز خرید نواری پیدا کردند، چند قدم دورتر از خیابان جیمز شمالی و بازار کشاورزان همیلتون.

در سال 2017، سورش دوس، نویسنده غذا در تورنتو برای رادیو CBC، از نبیل بازدید کرد. او گفت: “فلافل نبیل ضروری است. آنها از بیرون ترد و در مرکز بالش هستند. بشقاب با یک حبه بزرگ هوموس خانگی، سالاد تبوله و سس تند و سس سیر پر شده است.”

دوس گفت: «من همچنین توصیه می‌کنم مقداری «نان پیتای گوشتی» بخواهید – پیتای که ویداد برای رها کردن گوشت از سیخ‌های فولادی استفاده می‌کند، که چربی گوشت را می‌گیرد. برنج با نوعی سس چسباننده. اما در نبیل، چیزی که واقعا برای من مفید است، مهارتی است که این زوج در پختن غذاهای مخصوص خود نشان می دهند. همه‌چیز با دقتی درست می‌شود که انگار در خانه آنها غذا می‌خورید.”

آیا به نبیل رفته اید؟ چی فکر کردی؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.