صاحب یک رستوران محبوب در تورنتو خواستار واکنش سریع‌تر پلیس پس از سرقت است

صاحب یک غذاخوری محبوب در شرق تورنتو پس از حمله به رستورانش صحبت می کند و از پلیس می خواهد تا برای مشاغل کوچک قربانی سرقت اقدامات بیشتری انجام دهد.

ماها بارسوم صاحب رستوران ماها برانچ است و اخیراً کافه ماها را در خیابان کوئین شرقی با فرزندانش افتتاح کرده است.

اوایل صبح چهارشنبه، کمی بیشتر از یک هفته پس از افتتاح، پسرش متوجه شد که کافه ماها به سرقت رفته است. وقتی بارسوم رسید، یک در شکسته، بشقاب های شکسته را پیدا کرد و متوجه گم شدن آن شد که حدود 60 دلار پول خرد داشت.

“ما از افتتاحیه بسیار خوشحال بودیم و می دانید، [it’s] یک محله عالی، من عاشق مشتریان هستم و نتیجه عالی بود. و پس از آن چیزی شبیه به این اتفاق می افتد، او گفت: “این ناراحت کننده است.”

یک در شیشه ای شکسته
بارسوم گفت که جدا از در شیشه ای شکسته، بشقاب ها نیز شکسته شده بود و تاقچه گم شده بود که حدود 60 دلار پول خرد داشت. (ارسال شده توسط ماها برسوم)

بارسوم گفت که خانواده‌اش با پلیس تماس گرفتند اما این تجربه او را از پاسخ ناامید کرد و افزود که این نیرو می‌تواند برای محافظت از کسب‌وکارهای کوچکی که توانایی پرداخت هزینه‌هایی مانند امنیت خصوصی را ندارند، کمک بیشتری کند.

پلیس تورنتو به سی‌بی‌سی تورنتو گفت که سه‌شنبه سه‌شنبه از ورود به منطقه‌ای که کسب‌وکار بارسوم است، سه گزارش دریافت کرده است.

مالک می گوید پلیس خیلی دیر آمد

بارسوم گفت که پسرش ساعت 5:30 صبح پس از اطلاع از سرقت با پلیس تماس گرفت و به او گفته شد که فردی به کافه خواهد آمد.

او اضافه کرد که آنها می خواستند پاکسازی را شروع کنند، اما تصمیم گرفتند در صورتی که پلیس بخواهد اثر انگشت را بررسی کند، صبر کند.

در ساعت 8:30 صبح، او دوباره با پلیس تماس گرفت و به او گفتند که با سایر مسائل اضطراری برخورد می کنند. بارسوم گفت که به او گفته شده بود، یک افسر وقتی در دسترس بود به کافه می رفت.

او گفت که سرانجام یک افسر در ساعت 9:30 صبح رسید، اما در آن زمان برای هر گونه انگشت نگاری احتمالی خیلی دیر شده بود، زیرا آنها باید تمیز می کردند و به روز کاری ادامه می دادند.

او گفت: «به دلیل پاسخی که می‌گفتند این یک اورژانس نیست، اما از نظر من یک اورژانس بود، کمی ناامید شدم.

او گفت که برخلاف یک تجارت بزرگتر، بارسوم نمی تواند امنیت خصوصی ساختمان خود را تامین کند.

او گفت: «بنابراین مشاغل کوچک، به کمک و حمایت پلیس نیاز دارند.

سخنگوی پلیس تورنتو در ایمیلی گفت که این سرویس از سیستم پاسخگویی چندسطحی استفاده می کند. کنست گفت: در این مورد، چون جنایت دیگر در جریان نبود و تهدیدی برای قربانی وجود نداشت، مأموران پس از تکمیل تماس‌های با اولویت بالاتر به آنجا رسیدند. لورا برابانت

برابانت در ایمیلی گفت: “ما کاملا درک می کنیم که همه جنایات مهم هستند و هر قربانی سزاوار پاسخ پلیس است. با این حال، ما باید کسانی را که بیشتر در معرض خطر هستند اولویت بندی کنیم.”

او افزود که تصمیم به پاکسازی قبل از رسیدن پلیس می‌تواند بر اینکه افسران اثر انگشت بگیرند یا نه، تأثیر می‌گذارد.

عضو شورا می گوید که ممکن است به گشت های بیشتری نیاز باشد

این اولین تجربه بارسوم با این نوع جنایت نبود. او گفت که برانچ ماها در خیابان گرین وود تابستان گذشته دو بار شکسته شد. هر بار، این حوادث به هزینه تعمیرات ختم می شود.

پائولا فلچر، عضو شورای شهر تورنتو-دانفورث، وضعیت بارسوم را “دلخراش” خواند.

او گفت که هر زمان در منطقه مورد حمله قرار می گیرد، به بخش پلیس محلی مراجعه می کند.

“[I] از آنها بخواهید که نظارت، گشت زنی و حتی افسران لباس شخصی خود را در منطقه افزایش دهند. بنابراین فکر می‌کنم دوباره زمان آن فرا رسیده است.»

پلیس در بیانیه ای ایمیلی اعلام کرد که برخی از اقدامات پیشگیری از نفوذ شامل روشن نگه داشتن فضاها، داشتن دوربین های امنیتی در محل ساده، و همچنین باز، خالی و به وضوح قابل مشاهده از بیرون ساختمان است.