صاحب مغازه می گوید که “مقررات تقلبی” استان و پیام های مختلف به تجارت آسیب می رساند

جیم واتس تعجب می کند که چرا استان اجازه می دهد تجارت وی باز بماند – سپس به مردم بگویید که به آنجا نروند.

واتس به همراه همسرش تونجا صاحب Vagabond Saints Tattoo Lounge و Spa است.

وی گفت: “ما ضروری نیستیم. هرگز نباید دوباره باز می شدیم.” “خال کوبی ارزش سلامتی کسی را ندارد.”

اما ، از آنجا که تجارت وی مجاز است آزاد بماند ، او می ترسد که تعطیل داوطلبانه به معنای قطع دسترسی به پشتیبانی دولت باشد ، و تصمیم گیری برای توقف خدمات به مشتریان می تواند پایان کار او را رقم بزند.

برخورد وجدان با این واقعیت پیچیده تر می شود که مقامات بارها گفته اند افراد در مناطق قرمز فقط برای اهداف اساسی باید خانه را ترک کنند.

“شما نمی توانید به ما بگویید” شما باید به خاطر اقتصاد باز باشید “اما بعد به اقتصاد بگویید” اینجا نرو ، این کار غیر ضروری است. شما فقط به مدرسه ، کار ، مواد غذایی ، پزشکی می روید ” “گفت واتس.

“از نظر من به نظر اکورمونیک آمد.”

“عواقب ویرانگر”

سرخوردگی از “مقررات ضعیف” انتاریو باعث شد واتس در حساب توییتر مغازه خود پستی ارسال کند. او می گوید به سرعت مشخص شد که او تنها نیست.

توییت های وی با تشریح اوضاع صدها پسندیدن و رشته ای از نظرات را برای افرادی که مشغول کار بودند ، به دست آورد.

روز دوشنبه ، طی جلسه توجیهی رسانه ای ، دکتر الیزابت ریچاردسون ، مسئول پزشکی همیلتون ، گفت که او مبارزه ای را که محدودیت ها برای ساکنان و صاحبان مشاغل ایجاد می کند درک کرده است.

وی توضیح داد: “من درک می کنم که برخی از پیام رسانی ها می تواند باعث ایجاد سردرگمی برای افراد عمومی یا جامعه تجاری شود ، به ویژه هنگامی که هنوز می بینید که می خواهیم برخی تنظیمات را باز نگه داریم.” “به همین دلیل این امر بسیار مهم است که آنچه را ضروری می دانیم برای خود تعریف کنیم.”

Keanin Loomis ، رئیس اتاق بازرگانی همیلتون ، گفت که زمان دشواری برای یافتن هر چیزی برای گفتن است که باعث می شود مشاغل – به ویژه مشاغل کوچک مانند Vagabond Saints – احساس بهتری داشته باشند.

“مقدار قابل توجهی حمایت از دولت فدرال و دولت استانی وجود دارد ، اما آنها از دست دادن تجارت را جبران نمی كنند … و ما مطمئناً تأثیر آن را خواهیم دید. متأسفانه ویرانگرهای زیادی وجود خواهد داشت عواقب آن در کل جامعه ماست. “

لومیس گفت ، انتقال به منطقه قرمز به این معنی است که مشاغل موظف به داشتن یک برنامه ایمنی هستند و اجرای فعالانه بیشتری نیز محتمل است.

در مورد اینکه آیا مشاغلی که از نظر فنی می توانند درهای خود را باز نگه دارند باید این کار را انجام دهند یا نه ، لومیس گفت که این یک تصمیم شخصی است.

“اگر منطقی باشد که باز بودن آنها به عهده آنها و هر یک از مشتریان باشد.”

وب سایت استان با تشریح کمک به مشاغل با هزینه COVID-19 نشان می دهد اگر در منطقه قرمز باشند خدمات مراقبت شخصی مانند سالن های خال کوبی می توانند مالیات بر دارایی و تخفیف قبض انرژی را داشته باشند.

اما مشاغل مورد نیاز برای بستن یا “محدود کردن قابل توجه خدمات” لازم نیستند.

“[Ford] به ما می گوید شما به خاطر اقتصاد باید باز باشید ، بنابراین ما باز هستیم. و سپس ، ما مجاز به هیچ چیز نیستیم زیرا مجبور به تعطیلی نبودیم. “

“من اصالتاً اهل ایالت ها هستم و هرگز این نوع تفکر رو به عقب را حتی در آنجا ندیده ام.”

در مغازه او حدود 9 نفر مشغول به کار هستند ، اما یک هنرمند خال کوبی اخیراً آنجا را ترک کرده است زیرا آنها در هتل فقط قرار ملاقات نمی گذرانند.

متخصص زیبایی که در خارج از محل زندگی خود کار می کرد نیز تصمیم گرفته است بعد از 21 نوامبر تجارت خود را تعطیل کند.

واتس گفت که از نظر اقتصادی تعداد کمی از مشتری از نظر اقتصادی رنج می برد و افزایش محدودیت ها او را “مبهوت” کرد.

“ما با آتش بازی می کنیم”

پاکسازی همیشه بخش مهمی از راه اندازی یک مغازه خال کوبی بوده است ، اما در طی همه گیر شدن بیماری Vagabond Saints حتی رویکرد فعال تری نیز در پیش گرفته و اقدامات ایمنی COVID-19 خود را به طور برجسته در وب سایت خود قرار داده است.

از زمانی که همیلتون به منطقه قرمز منتقل شد ، مغازه دیگر اقدامات لازم برای برداشتن ماسک ، از جمله سوراخ کردن اطراف بینی و دهان ، همراه با خال کوبی بالای شانه ها را متوقف کرده است.

در حالی که بیشتر مشتریان مسئولیت پذیر هستند ، واتس می گوید هیچ راهی برای تشخیص اینکه چه کسی از در وارد می شود ، و حتی اگر آنها ماسک زده اند و کاغذهای اداری را برای ردیابی تماس با آنها امضا می کنند ، نمی داند که آیا آنها در یک بار یا یک اجتماع بزرگ آنجا بوده اند محدودیت ها دنبال نشد

وی گفت: “این یک قمار است” و او نگران وضعیت خوب کارکنان و عزیزانشان است.

“ما با آتش بازی می کنیم و امیدواریم که نسوزیم.”