شیوع COVID-19 در پردیس سنت جوزف چارلتون پس از 6 تست مثبت کارکنان

شیوع COVID-19 در پردیس چارلتون بهداشت همیلتون در سنت جوزف اعلام شده است.

شبکه بیمارستان عصر روز دوشنبه در مورد شش کارگر بهداشتی از CTU-Central ، طبقه چهارم ساختمان بیشاپ داولینگ ، مرخصی صادر کرد.

سه نفر از آنها ویروس را از جامعه دریافت کردند.

در مطبوعاتی از سنت جو آمده است: “همه كاركنان مراقبت های بهداشتی در حال حاضر در خانه خود را منزوی می كنند و تا زمانی كه دوره انزوا از خود را به پایان نرسانند و بدون علامت نباشند ، به كار خود بر نخواهند گشت.”

ایالت های سنت جو تیم های خود و بهداشت عمومی در حال آزمایش کلیه کارکنان واحد هستند. همچنین بیان می کند ردیابی تماس آغاز شده است.

در حال حاضر طبقه برای پذیرش بسته است.

“مناسب است [personal protective equipment] در طی مراقبت از بیمار مورد استفاده قرار گرفت ، با این حال به دلیل احتیاط فراوان ، کلیه بیماران از این واحد به طور منظم برای علائم تحت آزمایش و غربالگری قرار می گیرند. علاوه بر تمیزکاری کامل روزانه ، یک تمیزکاری عمیق نیز روی واحد انجام شده است ».

CTU-Central بخشی از واحد پزشکی عمومی داخلی سنت جو است که بر مراقبت های پزشکی حاد و ارزیابی سالمندان تمرکز دارد.

در این وب سایت آمده است: “جمعیت بیمارانی که توسط تیم برنامه پزشکی داخلی عمومی خدمت می کنند ، شامل بیمارانی است که بیماری های پزشکی تمایز نیافته دارند ، چندین بیماری همزمانی که نیاز به تخصص دارند ، خارج از محدوده یک پزشک مراقبت های اولیه ، متخصص یا فوق تخصص است.”

“نیازهای ویژه افراد مسن ضعیف و همچنین نیاز به مشاوره / مدیریت پزشکی در هنگام پذیرش جراحی ، بیماری حاد پزشکی که پذیرش ، تحقیق و مداخله فوری ، تسکین و نیازهای پیچیده برنامه ریزی تخلیه ترشح شده را برطرف می کند.”

این نوزدهمین شیوع همیلتون است.