شیوع COVID-19 در بیمارستان Grand River اعلام شد

شیوع COVID-19 در بیمارستان Grand River اعلام شده است.

سه بیمار که در واحد 5S بودند اکنون آزمایش COVID-19 مثبت دارند. بیمارستان گفت ، دو پرسنل که از این بیماران مراقبت می کردند نیز آزمایش مثبت داشته اند. 5S یک واحد دارویی است که به عنوان واحد آموزش بالینی نیز شناخته می شود.

“بیمارانی که روی 5S باقی مانده اند یا قبلاً 5S بوده اند و در بیمارستان مانده اند ، همگی از نظر COVID-19 آزمایش شده اند. همه نتایج تاکنون منفی بوده است و انتظار داریم نتایج آزمایش باقی مانده را طی 24 ساعت آینده دریافت کنیم ، “بیمارستان در یک نسخه اعلام کرد.

بیمارستان همچنین به بیمارانی که روی زمین بودند اما منتقل شده اند و یا به خانه رفته اند و همچنین پرسنلی که ممکن است در معرض دید قرار بگیرند کمک می کند.

این بیمارستان گفت که نظارت بیشتر در موارد احتمالی ، تمیز کردن بیشتر خدمات با لمس بالا ، “همگام سازی کارکنان” تا آنجا که ممکن است و آموزش بیماران و خانواده ها در مورد پروتکل های بیمارستان COVID-19 وجود خواهد داشت.

همچنین ، پذیرش در این واحد به طور موقت بسته شده است.

بانی کم ، معاون اجرایی خدمات بالینی در بیمارستان رودخانه بزرگ ، گفت که آنها شیوع را جدی می گیرند.

کم گفت ، “ایمنی و سلامتی بیماران و اعضای تیم بیمارستان برای ما مهمترین اولویت است” ، افزود که مدیریت بیمارستان “به تیم بیمارستان ما بسیار افتخار می کند.”

کم گفت: “در حالی که ما همچنان به مقابله با چالش های موج دو می پردازیم ، از همه می خواهیم در حمایت از اقدامات بهداشت عمومی برای کاهش شیوع COVID-19 کوشا باشند.” “ما همچنان اطمینان حاصل خواهیم کرد که بهترین اقدامات و اقدامات را برای ایمن نگه داشتن بیماران و تیم بیمارستان خود انجام می دهیم.”