شورای Peel با صدور رأی از استان خواست تا “زمینه بازی” را برای خرده فروشان کوچک در میان قفل مسدود کند

حرکتی که از استان خواستار “مساوی کردن شرایط” برای خرده فروشان کوچک در میان قفل COVID-19 شد ، روز پنجشنبه توسط شورای منطقه ای پیل تصویب شد.

در ابتدا شهردار می سیساگا ، بانی كرومبی ، صبح روز پنجشنبه با طرح این پیشنهاد ، از مأمور بهداشت پزشکی Peel خواست كه بطور موقت ممنوعیت فروش اقلام “غیر ضروری” را در خرده فروشان بزرگ در سه شهرداری منطقه: می سی سیاگا ، برامپتون و كالدون منع كند.

کرومبی می گوید این یک پیشنهاد برای کمک به مشاغل کوچک است که قادر به رقابت با فروشگاه های بزرگ جعبه ای نیستند که کالاهای مشابهی را می فروشند اما اگر یک فروشگاه مواد غذایی را که کالاهای “اساسی” می فروشد ، می توانند تحت قوانین قفل استانی باز بمانند.

کرومبی گفت: “این تلاش ما برای تساوی شرایط بازی است.”

“آنچه اساساً ناعادلانه است این است که فروشگاه های محلی ما مجبور به تعطیلی شده اند در حالی که مردم به فروشگاه های بزرگ جعبه مراجعه می کنند.”

این طرح در عوض برای اصلاح “نابرابری ایجاد شده بین مشاغل کوچک مورد نیاز برای تعطیلی و مشاغل مجاز برای افتتاح و ادامه فروش ، برای جلوگیری از مزیت رقابتی ناعادلانه بین مشاغل و ایجاد سازگاری با این استان ، اصلاح شد.” با مشورت با بهداشت عمومی ، مدیریت موثر خطرات بهداشتی را ادامه داد. “

“در حالی که [the amended motion] کرومبی در توئیتی گفت: فروشگاه های جعبه بزرگ را از فروش کالاهای غیر ضروری محدود نمی کند ، این یک پیام قوی است که ما برای مشاغل کوچک به کمک بیشتری نیاز داریم.

خرده فروشان که در نقاط داغ COVID-19 از جمله تورنتو و منطقه پیل غیر ضروری تلقی می شوند ، مجبور شدند روز دوشنبه درهای خود را به روی خریداران ببندند ، زیرا استان قفل بسته ای را برای کند کردن گسترش COVID-19 درست زمانی که خرید تعطیلات آغاز شده بود ، اعمال کرد .

طبق دستورات فعلی قفل انتاریو ، خرده فروشان غیر ضروری فقط می توانند خدماتی مانند تحویل و تحویل کنار ماشین را ارائه دهند ، در حالی که فروشگاه های بزرگتر که مواد غذایی و سایر کالاهای ضروری را می فروشند می توانند بدون هیچ محدودیتی در فروش محصولات خود به کار خود ادامه دهند – چیزی که کرومبی می گوید به سادگی “ناعادلانه”

اما در اوایل این هفته ، نخست وزیر داگ فورد گفت: محدود كردن فروشگاه های جعبه بزرگ برای فروش فقط کالاهای اساسی از نظر منطقی برای خرده فروشان بسیار دشوار است.

کرومبی همچنین فروشگاه های بزرگ را برای عدم نظارت بر صف ها فراخوانده و به افراد بدون ماسک صورت و “بیش از حد ظرفیت” اجازه می دهد.

کرومبی روز پنجشنبه گفت: “ما می خواهیم برای حمایت از مشاغل کوچک خود همه تلاش خود را انجام دهیم.” “و اغلب ساکنان ما احساس راحتی راحت تری از خرید در مشاغل کوچک دارند که می توان ظرفیت را کنترل کرد.”

در همین حال ، کرومبی ساکنان را ترغیب می کند تا برای حمایت از این مشاغل خرید محلی انجام دهند ، چه از طریق تحویل آنلاین یا وانت در حاشیه – تا آنها را سرپا نگه دارد.

در طول جلسه شورا ، کرومبی از مسئول بهداشت پزشکی Peel ، دکتر لارنس لو ، س whenال کرد که چه زمان مشاغل کوچک می توانند دوباره راه اندازی شوند ، بنابراین آنها می توانند با فروشگاه های بزرگ جعبه که کالاهای مشابه را می فروشند رقابت کنند.

“مطمئناً ، اگر تعداد ما شروع به بهبود کند و ما شاهد تغییر در الگوی انتقال در جامعه خود هستیم – مطمئناً خوشحالم که [it]، “لو گفت.” اما من می خواهم خیلی صریح بگویم و انتظارات را افزایش ندهم.

لوه گفت در حالی که او با صاحبان مشاغل کوچک که از قوانین پیش قفل شده پیروی می کنند و با محدودیت های فعلی آسیب می بینند همدرد است ، این همان چیزی است که برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در این زمان در جامعه ضروری است.

لوه گفت: “این قطعاً برای کسب و کارهای کوچک ما و مطمئناً برای همه جامعه ما بسیار دلسرد کننده است که می دانم انواع اقدامات را انجام داده و واقعاً سعی کرده اند سهم خود را برای کنترل امور کنترل کنند.”

“واقعیت این است که ما در این مقطع زمانی شاهد انتقال گسترده جامعه در هر سه شهرداری خود هستیم.”