شورای گوئلف علیرغم مخالفت شهردار، تغییرات طرح رسمی را به وزیر مسکن خواهد نوشت

اعضای شورای شهر گوئلف از استان می خواهند بدانند که از تغییراتی که در طرح رسمی شهر ایجاد کرده قدردانی نمی کنند.

با این حال، شهردار واقعاً این ایده را دوست ندارد.

Coun. Leanne Caron پیشنهادی را به جلسه شورای 9 می ارائه کرد و از شهردار خواست تا نامه ای به استان بنویسد و سایرین گفتند که از تغییرات ایجاد شده توسط وزیر امور شهرداری و مسکن استیو کلارک ناراضی هستند.

طی ارائه‌ای توسط ملیسا آلدونات، مدیر برنامه‌ریزی سیاست و طراحی شهری شهر، اعضای شورای شهر شنیدند که برخی از اصلاحات قابل توجه است – از جمله حذف برخی از ارجاعات به کلیسای بانوی ما.

آلدونات گفت، سیاست طرح رسمی گوئلف خاطرنشان کرد که کلیسای “یک نقطه عطف و یک ساختمان امضا بود و آن ارجاعات حذف شده اند.”

او گفت که در منطقه نوآوری گوئلف، استان “به طور قابل توجهی مساحت شغلی را کاهش داد… تا منطقه تعیین کاربری مسکونی را گسترش دهد.”

ارتفاع ساختمان ها در امتداد جاده ویکتوریا S. به 18 طبقه افزایش یافت که قبلاً حد مجاز 10 طبقه بود، در حالی که حداقل ارتفاع ساختمان ها در خیابان اصلی و راهروهای تجاری مختلط نیز از سه طبقه به چهار طبقه تغییر یافت.

دو نقشه در کنار هم
این اسلاید از گزارش کارکنان به شورا، طرح رسمی اصلی (در سمت چپ) و تغییرات وزیر (در سمت راست) را نشان می دهد. رنگ زرد روشن در طرح اولیه اجازه می داد ساختمان ها بیش از چهار طبقه نباشد در حالی که زرد تیره تا شش طبقه است. بخش اعظمی از آن توسط وزیر در تصویب نهایی همراه با سایر تغییرات در ارتفاع ساختمان‌ها حذف شد. (شهر گوئلف)

آلدونیت گفت: «این بر شکل توسعه ای که ما پیش بینی می کردیم تأثیر می گذارد.

در برخی مکان‌های خاص در شهر – در خیابان جورج، جاده ویلو و کلر جاده دبلیو. – وزیر تصمیمات شورا را نیز تغییر داد. املاک از تراکم کم، تراکم متوسط ​​یا صنعتی به مسکونی با تراکم بالا تغییر یافت. در جاده کراولی، زمین‌هایی که در طرح رسمی اصلی کنار گذاشته شده بودند، زیرا مناطق طبیعی به صنعتی تغییر یافت و استان گفت که یک جاده در این منطقه مورد نیاز است.

دو نقشه در کنار هم
این اسلاید از ارائه کارکنان، طرح رسمی اصلی برای منطقه نوآوری گوئلف در سمت چپ و تغییرات وزیر در سمت راست را نشان می دهد. کارکنان گفت: به طور قابل توجهی، یک منطقه بزرگ برای استفاده اشتغال (بنفش) به مسکونی و پارک تغییر یافت. (شهر گوئلف)

آلدونیت به شورا گفت که این تصمیمات “نهایی هستند و قابل تجدید نظر نیستند” و گفت که کارکنان اکنون برای اجرای تغییرات در سال آینده تلاش خواهند کرد.

کارون گفت که می‌خواهد در مورد این تغییرات به استان بنویسد زیرا “ما انتظار برخی ویرایش‌ها را داریم” اما گفت آنچه کلارک انجام داد “بسیار متفاوت بود.”

کارون گفت: “اینها بسیار بیشتر از اصلاحات تراز بود. این تغییرات اساسی و قابل توجهی در ظاهر و احساس شهر ما بود.”

“چشم زدن استان”

کارون استدلال کرد که تغییرات ایجاد شده توسط استان تغییری در تعداد واحدهای مسکونی در شهر ایجاد نمی کند.

اما شهردار Cam Guthrie گفت که او احساس می کند که ارسال نامه به استان حرکت درستی نیست زیرا تصمیم کلارک نهایی است و گاتری گفت که او نمی خواهد مسائل بین دولتی را ایجاد کند.

او گفت: «فکر می‌کنم این کار به چشم استان می‌خورد و فکر نمی‌کنم مفید باشد».

گاتری افزود: «ما در حال پیشبرد یک روایت هستیم. من احساس می‌کنم این روایت همچنان ادامه می‌دهد که گوئلف مکانی دشوار برای تجارت است و این مکان دشواری برای ساختن خانه است.»

او همچنین گفت که برخی از توسعه دهندگان احساس می کنند که باید از شهر عبور کرده و از استان برای ساخت و ساز حمایت کنند.

او گفت: “شاید به این دلیل است که ما مشکل داریم.”

کارون، با این حال، گفت اگر توسعه دهندگان و سازندگان خانه از برنامه رسمی پیروی کنند، برنامه های برنامه ریزی می توانند توسط کارکنان تایید شوند و نیازی به مراجعه به شورا ندارند.

کارون گفت: “اگر می خواهید قوانین را تغییر دهید، منتظر تاخیر باشید.”

“شما می توانید این تشریفات را آقای شهردار بنامید، من آن را مقررات می نامم. مقررات هدفی دارند. مقررات حفاظت از محیط زیست ما، حفاظت از سلامت و ایمنی، حفاظت از شهر ما، محافظت از نسل های آینده ما هستند – اینها همه چیزهای خوبی هستند. “

می خواهید با استان کار “همکاری” داشته باشید

Coun. میشل ریچاردسون گفت که احساس می‌کند شهر مسئولیت برقراری ارتباط با استان را بر عهده دارد «ما می‌خواهیم با آنها همکاری کنیم، اما نگرانی‌هایی داریم و اگر از بیان این نگرانی‌ها هراس داشته باشیم، چندان دموکراسی نیست. “

ریچاردسون گفت: “اگر استان، همانطور که شما می گویید، ما را برای این کار سخت می بیند، یا با ما تنبیه می کند، زیرا می خواهیم صدای ما شنیده شود، من فکر می کنم این مایه شرمساری است.”

Coun. دن گیبسون گفت که او احساس می‌کند که این بحث «نقطه کور» را آشکار می‌کند، زیرا اعضای شورای شهر به فکر افراد 18 تا 35 ساله شهر نیستند که می‌خواهند خانه بخرند و نمی‌توانند.

گیبسون گفت که در آن گروه سنی، قانون خانه های بیشتر که سریعتر ساخته می شوند تصویب شده است با استقبال خوبی مواجه شده است.

“این [provincial] دولت بر روی این پلتفرم اجرا کرد، آنها بر روی این پلتفرم انتخاب شدند، آنها این پلتفرم را اجرا می کنند و در خارج از دنیای شهرداری، در جمعیتی که هنوز در تلاش برای ورود به بازار مسکن هستند، این یک قانون فوق العاده محبوب است. گیبسون گفت.

زمانی که این طرح به رأی گذاشته شد، گاتری تنها مخالف بود.

وی از اعضای شورا خواست که در صورت مخالفت با ارسال نامه به استان دستان خود را بالا ببرند. وقتی کسی این کار را نکرد، گفت: “فقط من؟ اونی که باید امضا کنه. خوب به نظر میاد.”