شورای منطقه واترلو توافقنامه 3 ساله با اتحادیه کارگران گراند ریور ترانزیت را تصویب کرد

شورای منطقه ای واترلو توافق نامه ای را که با اتحادیه کارگران گراند ریور ترانزیت به نمایندگی از آن ها به دست آمده را تایید کرده است.

این قرارداد سه ساله شامل افزایش 9.88 درصدی دستمزدها و مزایا برای اعضای Unifor Local 4304 از جمله رانندگان، مکانیک ها و خدمه است.

کارن ردمن، رئیس منطقه‌ای، عصر پنجشنبه در بیانیه‌ای خبری گفت: “این توافق در پی کار سخت و تعهد منطقه و عضویت اتحادیه به دست آمد. این توافقی است که برای کارکنان رقابتی و برای مالیات دهندگان منصفانه است.”

“منطقه واترلو یک جامعه در حال رشد است و ترانزیت تسهیل کننده اصلی این رشد است. ما برای حمل و نقل در این جامعه ارزش قائل هستیم و از تلاش سخت همه کارکنان گرند ریور ترانزیت و خدمات روزانه آنها سپاسگزاریم.”

کارگران ترانزیت در اول ماه مه پس از دستیابی به توافق اولیه اولیه، کار را ترک کردند، اما در رای گیری در 30 آوریل رد شد.

مذاکرات پس از رای گیری 30 آوریل متوقف شد و در 4 مه از سر گرفته شد. اتحادیه و منطقه تا آخر هفته گذشته به مذاکرات ادامه دادند و منطقه بعد از ظهر دوشنبه اعلام کرد که توافق جدیدی حاصل شده است.

سواری رایگان تا 22 مه

به عنوان نشانه ای برای مشتریان، کرایه ها از 11 تا 22 مه در کل شبکه GRT که شامل اتوبوس ها، Mobility Plus و Ion LRT می شود، دریافت نمی شود.

هرکسی که مجوز ماهانه ماه مه خریداری کرده باشد، به طور خودکار مجوز ژوئن را به کارت EasyGo خود اضافه می کند. افرادی که از Mobility Plus استفاده می کنند یا باید به دفتر خدمات مشتری مراجعه کنند تا این ترتیبات را انجام دهند یا شخص دیگری را برای انجام این کار تعیین کنند.

ردمن گفت: «من همچنین می‌خواهم تأثیری را که اختلال کار بر ساکنان، از جمله ساکنان آسیب‌پذیر داشته است، بشناسم. می‌دانم که بسیاری در سراسر جامعه در روزهای اخیر برای رسیدن به محل کار، مدرسه و قرارهای مهم تلاش کردند.»