شورای منطقه نیاگارا دکتر عظیم کسمانی را به عنوان مسئول جدید پزشکی منصوب کرد

منطقه نیاگارا دارای یک مسئول پزشکی جدید در بخش بهداشت و کمیسر بهداشت عمومی و خدمات اورژانس است.

منطقه انتاریو روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که دکتر عظیم کسمانی پس از یک فرآیند گسترده استخدام، منصوب شد.

کسمانی در آگوست 2021 به عنوان معاون پزشکی به این منطقه پیوست.

اخیراً، او مشارکت بهداشت عمومی نیاگارا را در اجرای بازی‌های تابستانی 2022 کانادا رهبری کرد و مدیریت واکنش سریع نیاگارا به شیوع محلی Mpox را بر عهده گرفت.

کسمانی که نقش جدید خود را از 28 می آغاز می کند، گفت که برای خدمت “هیجان زده” است.

“من مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با همه کارکنان با استعداد، اعضای شورا و شرکای ارزشمند جامعه خود هستم تا کارهای مهمی که خدمات بهداشت عمومی و اورژانس در منطقه ما انجام می دهد.”

جیم بردلی، رئیس منطقه نیاگارا، گفت که مشتاقانه منتظر همکاری با کسمانی است تا هم با چالش‌های جدید روبرو شود و هم از فرصت‌های آینده استفاده کند.

بردلی گفت: تحت رهبری او، من مطمئن هستم که خدمات بهداشت عمومی و اورژانس در آینده به موفقیت خود ادامه خواهند داد.

قبل از پیوستن به بهداشت عمومی نیاگارا، کاسمانی در چندین آژانس بهداشت عمومی دیگر، از جمله بخش های بهداشت عمومی در منطقه یورک، منطقه دورهام، کار می کرد. Kingston، Frontenac، Lennox و Addington. و همچنین هاستینگز پرنس ادوارد.

دکتر محمد مصطفی هیرجی برای از سرگیری نقش دائمی

کسمانی جانشین دکتر م.مصطفی هیرجی می شود که از سال 2018 هدایت خدمات بهداشت عمومی و اورژانس را به عنوان سرپرست امور پزشکی بر عهده داشته است.

در اوایل سال 2021، هیرجی به دلیل محدودیت‌های COVID-19 مورد تهدیدهای ادعایی قرار گرفت. پلیس در آن زمان گفت که در حال بررسی این موضوع بود تهدیدات ادعایی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. اواخر همان سال، هیرجی نیز بود هدف معترضان به ظاهر ضد واکسن یا مقررات ضد کووید.

با انتصاب کسمانی، هیرجی نقش همیشگی خود را به عنوان معاون پزشکی در بخش سلامت از سر خواهد گرفت و به حمایت از سلامت و رفاه نیاگارا ادامه خواهد داد.

بردلی از هیرجی برای رهبری او در طول همه گیری تشکر کرد.

وی گفت: «نقش افسر پزشکی در نیاگارا در بهترین زمان چالش برانگیز است و مدیریت تأثیرات یک بیماری همه گیر جهانی به ویژه دشوار است».

شورا مطمئناً از کمک های قابل توجه او در جامعه ما در هفته های آینده قدردانی خواهد کرد.