شهر واترلو برای تأمین مالی آمفی تئاتر جدید در فضای باز در دانشگاه ویلفرد لوریه وارد زمین می شود.

شهر واترلو به تامین مالی یک فضای باز و اجتماع عمومی جدید در محوطه اصلی دانشگاه ویلفرد لوریر کمک خواهد کرد.

در جلسه روز دوشنبه، شورای شهر انتاریو 350000 دلار برای این پروژه تصویب کرد. فضای اجرای برنامه ریزی شده در فضای باز بخشی از بازسازی دانشگاه در ساختمان دانشکده موسیقی و ورودی دانشگاه در امتداد خیابان دانشگاه غربی است.

شهردار دوروتی مک کیب در این جلسه گفت: “من واقعاً از دیدن پیشرفت این پروژه هیجان زده هستم.”

شهر موافقت کرد که تا حدی بودجه فضای تجمع در فضای باز را تامین کند زیرا با برنامه های خود شهر برای به روز رسانی منظر خیابان در امتداد خیابان دانشگاه، که در گزارش کارکنان به عنوان دروازه یادگیری، اکتشاف، کارآفرینی و نوآوری شناسایی شده بود، همسو است.

خیابان دانشگاه یک جاده منطقه‌ای است، بنابراین شهر با منطقه واترلو و صاحبان املاک همکاری می‌کند تا راهروی شلوغ را با جاده‌سازی برنامه‌ریزی‌شده، مناظر بهبود یافته خیابان‌ها و فضاهای عمومی مناسب‌تر برای عابران پیاده، تازه‌سازی کند.

دانشگاه Wilfrid Laurier در حال جمع آوری 15 میلیون دلار برای ساختمان جدید موسیقی است. ساخت و ساز بهار گذشته آغاز شد و انتظار می رود که ساختمان تازه بازسازی شده تا سال 2024 به پایان برسد.

عکس یک ساختمان.
ساختمان دانشکده موسیقی دانشگاه Wilfrid Laurier قبل از شروع بازسازی بهار گذشته. (کیت بوکرت/سی بی سی)

دانشگاه همچنین قصد دارد پارکینگ موجود در مقابل خیابان دانشگاه را حذف کند تا یک میدان ورودی جدید برای ساختمان ایجاد کند که دارای مسیرهای پیاده روی، صندلی، نورپردازی، ویژگی های منظره و یک تابلوی دیجیتال است. بر اساس گزارش کارکنان شهر واترلو، Laurier 2.5 میلیون دلار برای منطقه جدید میدان اختصاص داده است و به شهر نزدیک شده است.

سهم شهر در منطقه پلازا یک آمفی تئاتر غرق شده با یک محوطه صحنه است که به عنوان یک فضای تجمع در فضای باز و همچنین یک مکان اجرای در فضای باز است که برای عموم باز خواهد بود.