شهر می گوید که خط عابر پیاده رنگین کمان در کمبریج به اشتباه نقاشی شده است

شهر می گوید یک گذرگاه رنگین کمانی در کمبریج “به اشتباه” توسط یک پیمانکار خارجی نقاشی شده است.

خط عابر پیاده، واقع در گوشه خیابان ولینگتون و دیکسون، سه شنبه شب تا صبح چهارشنبه توسط بخش خط کشی پیاده رو گیلد الکتریک در طول کار نقاشی خط فصلی رنگ آمیزی شد.

سخنگوی شهر جولی کالبفلیش در ایمیلی به سی‌بی‌سی نیوز گفت که این منطقه برای نوسازی قبل از بسته شدن خیابان‌ها در این منطقه برای پاسیوهای تابستانی انتخاب شده است.

بازسازی خط عابر پیاده برای شهر هزینه ای ندارد.

Kalbfleisch می گوید کار برای بازگرداندن خط عابر پیاده رنگین کمان چهارشنبه شب آغاز می شود، اما این امر به آب و هوا بستگی دارد و یخبندان می تواند باعث تاخیر شود.

Kalbfleisch گفت: “این یک وضعیت ناخوشایند است که نشان دهنده احساس ما در مورد جامعه 2SLGBTQ+ نیست. ما برای هر گونه آسیبی که این امر ایجاد کرده متاسفیم.”

“در حالی که ما مشتاقانه منتظر جشن ماه افتخار در ماه ژوئن هستیم، شهر خوشحال است که خط عابر پیاده رنگین کمانی ما را برای نشان دادن حمایت و پذیرش مستمر ما از جامعه LGBTQIA+ در کمبریج تجدید می کند.”

مارجوری نایت، ساکن کمبریج، که نامزد حزب NDP در آخرین انتخابات استانی بود، بعد از ظهر چهارشنبه عکسی از گذرگاه را در توییتر منتشر کرد.

“شما باید روی آن نقاشی می کردید، سپس خط عابر پیاده جدید را روی آن رنگ می کردید، و آیا کسی ابتدا سوالی نمی پرسد؟” نایت توییت کرد

نایت خاطرنشان کرد که چهارشنبه روز جهانی مبارزه با همجنس گرا هراسی، دوجنسه هراسی و ترنس هراسی است.

خط عابر پیاده رنگین کمانی کمبریج در نوامبر 2020 رونمایی شد.