شهر درخواست ورودی عمومی در طراحی دارد که خیابان اصلی همیلتون را به دو راه تبدیل می کند

شورای شهر همیلتون به دنبال نظرات مردم در مورد طراحی است که خیابان اصلی را به یک خیابان دو طرفه تبدیل می کند.

خیابان اصلی از جاده لانگ‌وود تا جایی که با خیابان کینگ شرقی در نزدیکی پارک گاج تلاقی می‌کند، دو طرفه می‌شود. شهر همیلتون در حال حاضر دارای سه فایل پی دی اف است که تغییرات پیشنهادی را در دسترس عموم قرار می دهد.

این طرح نشان می‌دهد که خیابان اصلی دو طرفه، دو خط به سمت شرق را حفظ می‌کند، یک خط به سمت غرب و یک خط چرخش در سمت شمالی خیابان بین جاده لانگ‌وود و خیابان ویکتوریا جنوبی اضافه می‌کند.

گذشته از خیابان ویکتوریا، طراحی جدید خیابان اصلی شامل مسیرهای دوچرخه‌سواری محافظت‌شده به سمت شرق و غرب می‌شود.

طرح طراحی برای خیابان اصلی در همیلتون، با یک مسیر دوچرخه.
شورای شهر همیلتون به دنبال نظرات عمومی در مورد طرحی است که شامل یک مسیر دوچرخه‌سواری محافظت شده از خیابان ویکتوریا جنوبی است. (شهر همیلتون)

مایک فیلد، مدیر حمل و نقل در بخش کارهای عمومی، گفت که او ساکنان را تشویق می کند تا به طرح ها نگاه کنند و افکار خود را در یک جلسه مجازی و اطلاعات عمومی در 18 می از ساعت 6 تا 8 بعد از ظهر به اشتراک بگذارند.

ساکنین می توانند در این جلسه ثبت نام کنند.

او گفت: “امیدواریم که شاهد حضور خوبی باشیم و بازخوردهای زیادی از ساکنان دریافت کنیم.” وی افزود که نظرات مردم، ارائه طرح نهایی اداره وی به شورای شهر را اطلاع رسانی خواهد کرد.

در صورت تایید این طرح، فیلد گفت که ساخت و ساز احتمالا در سال 2024 آغاز خواهد شد.

خیابان دو طرفه برای رفع نگرانی های ایمنی عابر پیاده

شورای شهر قبلی همیلتون دقیقا یک سال قبل از انتشار طرح در روز پنجشنبه، پس از کشته شدن تعدادی از عابران پیاده در سال 2022، به دو طرفه شدن خیابان اصلی رای داد.

سال گذشته 11 عابر پیاده و یک دوچرخه سوار در تصادفات رانندگی جان باختند. برخی از آن حوادث و برخی دیگر که منجر به جراحات جدی شد، در نزدیکی یا در امتداد خیابان اصلی بود.

سال گذشته، معترضان در جریان بحث‌های مربوط به شورا در بیرون ساختمان شهرداری تجمع کردند و تابلوها و بنرهایی را در دست داشتند که خیابان اصلی را «قاتل زنجیره‌ای» می‌نوشتند.

زن علامتی در دست دارد.
یک معترض تابلویی را در دست دارد که نشان می‌دهد خیابان اصلی قاتل زنجیره‌ای است تا آگاهی را نسبت به رشته مرگ‌های عابر پیاده که همیلتون در سال 2022 دیده بود، افزایش دهد. (بابی هریستوا/سی بی سی)

فیلد گفت که پس از این تصمیم، شهر بلافاصله اقدامات ایمنی را در خیابان اصلی و خیابان کینگ با در نظر گرفتن عابران پیاده اضافه کرد.

وی اولویت شورای قبلی را «افزایش ایمنی کاربران آسیب‌پذیر جاده‌ای که شامل دوچرخه‌سواران و عابران پیاده می‌شود» عنوان کرد.

فیلد گفت که شهر “فواصل عابر پیاده پیشرو” را اضافه کرد، جایی که چراغ های عابر پیاده قبل از چراغ راهنمایی تغییر می کنند تا عابران پیاده بتوانند عبور کنند. شهر همچنین مانع از این شد که وسایل نقلیه نتوانند از خیابان اصلی و خیابان کینگ به راست و چپ بپیچند تا «جدایی زمانی و مکانی بین عابران پیاده و وسایل نقلیه» ایجاد شود.

او گفت که خیابان اصلی دو طرفه این ویژگی های ایمنی اضافی را حفظ می کند.

او می‌گوید: «این دو چیز در کنار هم – عدم چرخش راست روی قرمز و فواصل پیشروی عابر پیاده واقعاً ایمنی عابران پیاده را افزایش می‌دهد.»