شهردار بعدی تورنتو برای رفع ناامنی غذایی چه خواهد کرد؟ مدافعان به دنبال راه حل هستند

نیل هترینگتون آن را در صف رو به رشد بانک غذای روزانه نان می بیند.

مدیر عامل این سازمان می گوید که مبارزه تورنتو با مقرون به صرفه بودن باید در رادار نامزدهای شهرداری این شهر باشد. به همین دلیل است که دیلی نان میزبان اولین مناظره اصلی کمپین انتخاباتی در اوایل این هفته بود.

و در حالی که این رویداد به رای دهندگان این فرصت را داد تا کاندیداهای برتر رای گیری را ببینند، هترینگتون گفت که امیدوار است بیشتر درباره نحوه برخورد آنها با مشکلات ناامنی غذایی که بانک غذا هر روز می بیند بشنود.

او گفت: «جایی که من با آن دست و پنجه نرم می کنم، ندیدن پلتفرم های کاملی است که به اعتقاد من منجر به کاهش تعداد افرادی که به بانک های مواد غذایی نیاز دارند، خواهد شد. “اما من حاضرم امیدوار باشم. حاضرم خوشبین باشم.”

قبل از همه‌گیری، بانک غذای روزانه نان به 60000 مشتری در ماه خدمات ارائه می‌داد. در طول همه گیری، این تعداد دو برابر شد. و در ماه مارس گذشته دوباره دو برابر شد و به بیش از 270000 مراجعه مشتری در ماه رسید.

هترینگتون گفت: «(مردم) می بینند که همکارانشان مجبورند به بانک های مواد غذایی مراجعه کنند زیرا هزینه اجاره بها بسیار زیاد است. آنها بیشتر و بیشتر آن را می بینند. ما می خواهیم با آن شهردار جدید کار کنیم و به آنها کمک کنیم تا از وضعیتی که ما مجموعاً در آن هستیم، برگردند.

هترینگتون گفت که مشکل ناامنی غذایی شهر به مناطق دیگر سرایت می کند. او گفت که مهمترین آنها فقدان مسکن مقرون به صرفه در شهر و نرخ ناچیز کمک های اجتماعی انتاریو است.

وی گفت که هر دو عامل در افزایش استفاده از بانک های مواد غذایی نقش داشته اند.

هترینگتون گفت که شهردار بعدی شهر نه تنها باید برای ساخت انواع مسکن های مقرون به صرفه بیشتر در تورنتو تلاش کند، بلکه باید استان را برای تغییر سیستم هایی که خارج از کنترل شهر هستند، مانند نرخ کمک های اجتماعی، تحت فشار قرار دهد.

وی گفت: ما مرتباً می گوییم که ناامنی غذایی یک مسئله غذایی نیست، یک مسئله درآمد است. ما باید مطمئن شویم که یک شهردار داریم که بتواند به پارک کوئینز برود و بگوید چگونه سیستم ها را به طور اساسی تغییر دهیم.

گروه های اجتماعی که شکاف را پر می کنند: فعال

سرآشپز و فعال جوشنا مهاراج نیز دوست داشت در طول مناظره تمرکز بیشتری بر راه حل های مشخص داشته باشد. در حالی که بسیاری از عوامل مؤثر در این مشکل خارج از کنترل شهرداری هستند، او گفت که شورای شهر تغییرات کوچکتری می تواند برای کمک به مردم برای دسترسی به غذای تازه و سالم ایجاد کند.

او گفت: “غذا در این شهر به راحتی به دست نمی آید.”

ماهاراج گفت که شهردار بعدی می تواند به تامین مالی بازارهای کشاورزان کوچک در ایستگاه های TTC کمک کند تا مردم به راحتی به میوه، سبزیجات و نان مقرون به صرفه دسترسی داشته باشند. همچنین می‌تواند مجوزها و محدودیت‌هایی را که بازارهای کشاورزان را به یک نوآوری تبدیل می‌کنند، کاهش دهد، به‌جای اینکه به آن‌ها اجازه دهد تا مکان‌های دائمی محلات باشند.

او گفت: «ما این ایده‌ها و این ابتکارات را داشته‌ایم، اما هیچ‌وقت هیچ منبعی برای ارائه چیزی به شکلی اساسی نداشتیم. همکاری بین کشاورزان، توزیع کنندگان مزرعه و همچنین سرآشپزها یا آشپزخانه ها برای ما بسیار آسان خواهد بود.»

ماهاراج گفت که بسیاری از سازمان های مردمی مانند بانک های مواد غذایی در کار با بودجه اندک بدون کمک دولت برای کمک به تغذیه مردم بسیار خوب عمل کرده اند. بانک غذای روزانه نان هیچ کمک مالی دولتی دریافت نمی کند.

مردی با کت سیاه در مقابل سطل های پر از غذای اهدایی ایستاده است.
نیل هترینگتون، مدیر عامل بانک غذای روزانه نان، می‌گوید که او تشویق می‌کند که مقرون به صرفه بودن مورد بحث نامزدهای انتخابات پیش از شهرداری قرار گیرد. اما او می‌گوید که امیدوار است راه‌حل‌های ملموس‌تری را در طول اولین مناظره بزرگ کمپین، که بانک غذا روز دوشنبه میزبانی کرد، بشنود. (کن تاونسند/سی بی سی)

او گفت، اما نباید اینطور باشد.

“آیا به جرات پیشنهاد می کنیم که سازمان ها بیش از حد موثر هستند؟” او گفت. “آنها در پوشش و پرکردن شکاف ها بسیار خوب عمل کرده اند و فضاهایی را پوشش می دهند که دولت واقعاً باید مسئولیت بیشتری در قبال آنها داشته باشد. و بنابراین، داشتن امنیت بیشتر برای این سازمان ها کمک بزرگی خواهد بود.”

هترینگتون گفت که امیدواری او این است که در میان بسیاری از موضوعات رقابتی که در پیش از رای گیری مورد بحث قرار می گیرد، امنیت غذایی یکی از آنها باشد. او گفت که اگر میزان علاقه به رویداد آنها نشانه ای باشد، دلیلی برای امیدواری وجود دارد.

او گفت: «این اولین مناظره بود و از آنجایی که شش هفته آینده باز می‌شود، فکر می‌کنم این فرصتی است تا هر یک از آن پلتفرم‌ها را اصلاح و تقویت کنیم.»

پنج نامزد شرکت کننده در مناظره روز دوشنبه در مورد ناامنی غذایی چه می گویند:

آنا بایلائو

طرح Bailao شامل ساخت مسکن بیشتر و همچنین حمایت از بانک های مواد غذایی از جمله 2 میلیون دلار بودجه است. او می‌گوید در صورت انتخاب شدن، یک برنامه ۱۰ میلیون دلاری مانع غذا برای سالمندان ایجاد می‌کند و از فضایی در تأسیسات شهری برای کمک به کاهش هزینه‌های عملیاتی بانک غذا اطمینان حاصل می‌کند.

برد برادفورد

طرح برادفورد شامل تعدادی عناصر برای کمک به ساخت مسکن مقرون به صرفه در شهر است. او گفت که به حمایت از استان برای تغییر نرخ کمک های اجتماعی کمک خواهد کرد. او گفت که شهر باید بهتر به بانک های مواد غذایی محلی کمک کند و به رفع فشارهایی که به دلیل افزایش تقاضا با آن مواجه هستند کمک کند.

اولیویا چاو

چاو سوابق خود را در کمک به ایجاد برنامه های تغذیه دانش آموزی در مدارس تورنتو در دوران عضویت در شورای شهر تبلیغ کرد. او گفت که شهر باید مسکن ارزان‌تری بسازد. او گفت که همچنین باید از باغ های اجتماعی، آشپزخانه های اجتماعی، برنامه های تغذیه حمایت کند و از قدرت خرید عمده خود استفاده کند.

میتزی هانتر

هانتر طرح خود را برای ساخت مسکن مقرون به صرفه تر مطرح کرد و تعدادی از سیاست ها را با هدف کاهش بی خانمانی معرفی کرد. او گفت که برنامه های تغذیه دانش آموزان را در شهر دو برابر خواهد کرد. او همچنین تعداد باغ‌های محلی را برای گسترش دسترسی به سبزیجات تازه گسترش می‌دهد و منشور غذایی شهر را برای هماهنگی بهتر فعالیت‌های امنیت غذایی آن به‌روزرسانی می‌کند.

جاش متلو

متلو گفت در صورت انتخاب شدن، آژانسی به نام Public Build Toronto ایجاد خواهد کرد، یک سازنده عمومی برای کمک به رفع بحران مسکن مقرون به صرفه. او همچنین گفت که استان را برای افزایش نرخ کمک های اجتماعی تحت فشار قرار خواهد داد. او گفت که شهر همچنین باید از باغ‌های اجتماعی، باغ‌های روی پشت‌بام و برنامه‌هایی که میوه‌های تازه محلی را می‌چینند و توزیع می‌کنند، حمایت کند.