شهردار آبشار نیاگارا می گوید مارینلند باید تغییر کند

شهردار آبشار نیاگارا، می‌گوید زمان آن فرا رسیده است که Marineland راه خود را تغییر دهد.

جیم دیوداتی در طی یک مصاحبه تلفنی در روز پنجشنبه به سی‌بی‌سی همیلتون گفت: “این مسیر خود را طی کرده است و زمان تغییر جهت فرا رسیده است.”

من دوست دارم ببینم آنها فوراً از حیوانات دور می شوند.”

پارک موضوعی محبوب که زمانی به یک جاذبه ملی معروف به آبزیان خود تبدیل شد، سال‌ها در میان اتهامات مربوط به آزار و اذیت حیوانات که پارک همیشه آن را رد کرده است، مورد بررسی قرار گرفته است.

اظهارات Diodati همچنین در حالی است که قرار است روز شنبه در حالی که Marineland برای اولین بار در سال جاری افتتاح می شود، در خارج از پارک اعتراضی برگزار شود.

او گفت که این پارک موضوعی یک “مولد اقتصادی بزرگ” در آبشار نیاگارا بوده و “بخشی از بافت شهر ما” بوده است، اما واضح است که اشتهای عمومی برای تغییر وجود دارد.

شهردار می گوید Marineland “فعال برای فروش است”

دیوداتی گفت که پارک موضوعی مملو از حیوانات آبزی از زمان مرگ بنیانگذارش جان هولر در سال 2018 به دنبال مالک جدیدی بوده است، اما اخیراً این پارک “فعال برای فروش” بوده است و بحث هایی از سوی گروه هایی در سراسر جهان برای تصاحب این پارک صورت گرفته است. پارک

او گفت: «مطمئنم که مالک جدید عملیات را در جهت دیگری پیش خواهد برد و بیشتر بر روی… رویکرد سرزمین عجایب کانادا یا شش پرچم تمرکز خواهد کرد.

Marineland به سوالات متعدد CBC Hamilton در مورد فروش احتمالی پاسخ نداد.

مردی با کت خاکستری و با حالتی جدی در بیرون ساختمان ایستاده و مستقیماً به دوربین نگاه می کند.
آبشار نیاگارا، شهردار جیم دیوداتی، گفت که مارینلند باید به طور کلی از حیوانات دور شود. (برندا ویتمر/سی بی سی)

این پارک همچنین جزئیات زیادی در مورد مرگ اخیر یک دلفین پوزه بطری و یک نهنگ بلوگا ارائه نکرده است.

وزارت دادگستری انتاریو گفت که خدمات رفاهی حیوانات بازرسی های انطباق را انجام داده است تا اطمینان حاصل شود که پارک استانداردهای مراقبت را رعایت می کند.

این وزارتخانه قبلاً به Marineland دستور داده بود تا سیستم آب خرابی را که حیوانات را در مضیقه قرار می‌داد، تعمیر کند. مارین لند به این دستور اعتراض کرد و مشخص نیست که چه اتفاقی افتاده است زیرا نه پارک و نه استان جزئیاتی را ارائه نکرده اند.

عدالت حیوانات شکایت قانونی کرد در ژوئیه 2021 علیه رفتار مارینلند با کیسکا، آخرین نهنگ قاتل اسیر در کانادا که در ماه مارس مرد، پارک را به نقض قانون به دلیل برآورده نکردن نیازهای جسمی و روحی خود متهم کرد.

این شکایت به دنبال ویدئوهایی بود که توسط فیل دمرز، مربی سابق مارینلند که به افشاگر تبدیل شده بود، ارسال کرد و به نظر می‌رسید که کیسکا بی‌حال و آرام حرکت می‌کند.

بعداً در همان سال، پس از آن که Animal Justice شکایت دیگری مبنی بر اینکه دلفین ها علیرغم ممنوعیت ملی مجبور به اجرای برنامه سرگرمی شده اند، به مارینلند متهم شد.

اتهامات باقی ماند در دسامبر 2022