سیستم پر از برف تا چهارشنبه

محیط زیست کانادا می گوید: یک سیستم برف فشار ضعیف که از قبل در حال ساخت است اکنون پیش بینی می شود تا روز چهارشنبه معلق باشد.

در بیانیه ویژه هواشناسی ، محیط زیست کانادا روز دوشنبه پیش بینی کرد که تا صبح روز چهارشنبه ، 10 تا 20 سانتی متر برف در منطقه واترلو و جنوب استان ولینگتون پیش بینی می شود ، در حالی که گفته شده شمال شهرستان ولینگتون می تواند تا 30 سانتی متر پیش بینی کند.

در حالی که بارش به عنوان باران در اوایل صبح آغاز شد ، زیرا دما از بعد از ظهر کاهش یافت و باران در ساعت 3:30 بعد از ظهر دوشنبه در گلف برف شد.

سازمان هواشناسی پیش بینی کرده است که پنج تا 10 سانتیمتر برف تا صبح روز سه شنبه در منطقه واترلو و جنوب استان ولینگتون باریده شود ، در حالی که در شمال استان ولینگتون مردم انتظار 10 تا 15 سانتی متر دارند.

شهرستان شمالی ولینگتون همچنین دوشنبه شب و سه شنبه با وزش باد شدید با سرعت 70 کیلومتر در ساعت روبرو است.

دوشنبه شب پیش بینی می شود که کمترین میزان یک شب در منطقه با دمای 7 درجه سانتیگراد به -1 درجه سانتیگراد برسد.

روز سه شنبه ، منطقه واترلو و جنوب استان ولینگتون می توانند پنج تا 10 سانتی متر دیگر برف انتظار داشته باشند. باز هم انتظار می رود که شمال استان ولینگتون با 10 تا 15 سانتی متر دیگر بارش بیشتری نسبت به بقیه مناطق داشته باشد.

انتظار می رود این سیستم با فشار کم تا روز چهارشنبه منطقه را به سمت شرق انتاریو و کبک پاکسازی کند.

وقایع برف اعلام شد

كیتچنر ، واترلو و كمبریج همه اواخر ظهر روز دوشنبه وقایع برف را اعلام كردند ، به این معنی كه از ساعت 11:59 بعد از ظهر دوشنبه ، ممنوعیت پارکینگ در خیابان های شهر به مدت 24 ساعت ممنوع است مگر اینکه لغو یا تمدید شود.

مقامات واترلو در یک خبرنامه گفتند: “حذف ماشین ها از خیابان ها برف روبی سریع و سریع را تسهیل می کند. معافیت پارکینگ در طول شب مجاز نیست.”

هر خودرویی که برخلاف این ممنوعیت پارک شده باشد ، می تواند بلیط یا بکسل کند ، با هزینه مالک و مقامات کمبریج به صاحبان خانه های خود یادآوری کردند که برف را از بزرگراه ها به جاده نبرند.