سیتی به گیرنده می گوید در صورت بازگشایی ، به Emerald Lodge یارانه یا مجوز نمی دهد

مقامات همیلتون “گام غیرمعمول” را به اطلاع گیرنده Emerald Lodge برده اند که این شهر برای افرادی که در آنجا زندگی می کنند یارانه ای تأمین نمی کند و یا حتی اگر مجوز بازگشایی مجدد باشد مجوز جدیدی صادر نمی کند.

مرکز مراقبت های مسکونی ، که مسکن افراد دارای معلولیت و درآمد پایین را تأمین می کند ، در 23 اکتبر در میان شرایطی که مقامات از آن به عنوان “به طور فزاینده غیرقابل تحمل و ناامن” توصیف کردند ، تخلیه شد.

پاول جانسون ، مدیر کل اجتماعات سالم و ایمن همیلتون گفت: “تخریب این خانه در ماه گذشته ، قبل از آنکه آن را تکمیل کنیم ، چیزی بود که هرگز ندیده بودیم.”

جانسون در جلسه کمیته خدمات اضطراری و اجتماعی روز پنجشنبه ، به روزرسانی در مورد این اقامتگاه را ارائه داد ، از جمله تلاش ها برای “شفاف سازی” این شهر که علاقه مند به توافق نامه یارانه در این مرکز برای آینده قابل پیش بینی نیست.

“این یک گام غیرمعمول است … اما همانطور که می دانید این خانه ها برای فروش هستند و آنچه ما نمی خواهیم این است که افرادی که قصد خرید بالقوه این تسهیلات یا سایر تسهیلاتی را دارند که در آن قرار دارند هرگونه سردرگمی ایجاد کنند. به عنوان یک کار اتوماتیک مانند روش معمول اینجا “، او گفت.

جانسون گفت: “این لژ در حال حاضر مجوز ندارد و روند بدست آوردن مجوز طولانی مدت طولانی خواهد بود.” ما می خواهیم مقدار زیادی از مراقبت های لازم را انجام دهیم.

با توجه به شهر ، Emerald Lodge متعلق به یک شرکت شماره دار است و اداره آن را بر عهده داشت ، استفانی مارتینو به عنوان مدیر آن اداره می شود.

با این حال ، یک گیرنده ، Grant Thorton Ltd. منصوب شده است. این شهر می گوید که گیرنده در پایان ماه اکتبر اپراتور لژ را خاتمه داد.

از ماه مه ، سوابق شرکت ها همچنین از استفانی مارتینو به عنوان مدیر اقامتگاه بازنشستگی راسلین نام بردند ، که پس از شیوع COVID-19 تخلیه شد و 64 نفر از ساکنان و 22 نفر از کارمندان را آلوده کرد. شانزده نفر درگذشتند.

در روزهای پس از آن شیوع ، بهداشت عمومی اعلام کرد که در حال بازرسی فوری از هشت خانه متصل به همان صاحبان ، از جمله Emerald Lodge است.

رابرت براون ، وكیل نمایندگی راسلین ، پیش از این به CBC گفته بود كه خانه بخشی از فروش “چندین تسهیلات” است.

روز پنجشنبه ، براون گفت كه او در 9 اكتبر به جانسون ایمیل زده است تا به او كمك كند مشتریانش در حال فروش تسهیلات به “اشخاص ثالث با طول چند بازو” باشند ، و اضافه كرد كه وی فروش یك سایت را به اتمام رسانده است.

براون نوشت: “یك گیرنده منصوب دادگاه كنترل تاسیسات زمرد را در زمان تخلیه توسط شهر داشت.” “این تسهیلات بدیهی است که توسط مشتریان من فروخته نمی شود.”

این شهر می گوید اکثر ساکنان ساکن Emerald Lodge قبل از تخلیه آن در 23 اکتبر محل جدیدی برای زندگی پیدا کرده اند. (Dan Taekema / CBC)

Grant Thornton Ltd. روز پنجشنبه بلافاصله به درخواست نظر پاسخ نداد.

در جلسه کمیته جانسون گفت که “او کاملاً متعجب شده است” از اینکه خانه هایی که برای فروش هستند و اینکه یکی در حال تحویل است ، کاملاً متعجب شده است.

پس از تخلیه ، جانسون گفت که این شهر با 29 نفر که در این لژ زندگی می کردند کار می کند و به یافتن 25 نفر از آنها خانه های دائمی کمک کرده است.

چهار نفر باقیمانده در یک پناهگاه موقت هستند و ممکن است مدتی به خانه برسد.

وی گفت: “این افراد نیازهای مسکونی خاصی دارند که ما برای اطمینان از تأمین نیاز به آنها نیاز داریم.”

نریندر نان ، عضو بخش 3 گفت که Emerald Lodge “برای دفتر خود کاملاً شناخته شده است” و افزود که کارمندان وی به طور هفتگی از همسایگان شکایت می کنند.

جانسون گفت بهداشت عمومی ، آیین نامه و شهر در حال بازرسی منظم از خانه های مراقبت های مسکونی هستند.

وی گفت ، کارکنان همچنین در حال بررسی روش های مدرن سازی امکانات مراقبت های مسکونی آن هستند ، و خاطرنشان کرد بسیاری از آنها خوب اداره می شوند در حالی که دیگران از “الگوی قدیمی” پیروی می کنند.