سوپر لیگ بسکتبال بخشی از یک “تکامل” برای KW Titans

طرفداران بیشتر قرار گرفتن در معرض ملی بیشتر. پرداخت بیشتر

سوپر لیگ بسکتبال جدید قصد دارد به تیم‌های محلی کوچک‌تر مانند KW Titans کمک کند.

این برنامه برای کمک به نیازهای آن تیم‌های کوچکتر در سراسر کشور و ایالات متحده ایجاد شد و به آنها در معرض هواداران جدید بسکتبال که در خارج از بازارهایی زندگی می‌کنند که معمولاً توسط NBA خدمات ارائه می‌شود، ارائه شد.

سوپرلیگ جدید توسط لیگ بسکتبال (TBL) ایجاد شد که سازمانی است که به توانمندسازی تیم های بسکتبال اجتماعی اختصاص دارد.

دیوید ماگلی، رئیس TBL، گفت که لیگ برتر به تیم هایی مانند KW Titans کمک می کند تا به بازارهای خارج از مراکز رسانه ای بزرگ مانند نیویورک یا تورنتو برسند.

Magely گفت: “اینها بازارهایی هستند که بازارهای پروازی هستند که ما می توانیم معاملات بزرگی در آنها داشته باشیم.” “من فکر می کنم بسیاری از شرکت های ملی وجود دارند که می خواهند به آنها دسترسی داشته باشند، اما گران است – بنابراین آنها تمام پول خود را در مراکز رسانه ملی خرج می کنند به جای بازارهای دیگری که برای عشق فریاد می زنند.”

او گفت همچنین فصل های طولانی تری وجود خواهد داشت که از روز باکسینگ شروع می شود و تا ماه می ادامه می یابد.

ماگلی توضیح داد: “از آنجایی که ما مالک لیگ دیگری هستیم، می‌توانیم بازی‌های خانگی و خارج از خانه بیشتری اضافه کنیم. بنابراین از دیدگاه تجاری، می‌توانیم چیزی بسازیم که برای ورزش‌های حرفه‌ای در آمریکای شمالی کاملاً منحصربه‌فرد است.”

هدف از این فصول طولانی‌تر این است که به تیم‌ها فرصت بیشتری برای کسب حمایت مالی، فروش بلیط و کسب درآمد بیشتر بدهد.

پله‌ای برای ادغام تایتان‌های KW

ماگلی گفت در این مرحله، KW Titans در یک لیگ بزرگ‌تر ادغام نمی‌شوند – اما این ممکن است ظرف چند هفته تغییر کند.

ما کاملاً در حال بحث در مورد تکامل آن لیگ هستیم [KW Titans] به نظر می رسد مانند تیم های لیگ ما و TBL.» او گفت: «این واقعاً به آنها مربوط است [KW Titans] دیدن قراردادهای عملیاتی و نهایی کردن بحث‌ها».

دیوید اسکولی، مالک KW Titans گفت که سوپرلیگ جدید باعث می شود که موقعیت استراحت در آینده KW Titans “بیشتر” شود.

Schooley گفت: “ما در مورد بررسی این گزینه هیجان زده هستیم.” ما کاملاً روی آن کار می‌کنیم. این یک تحول بزرگ برای رساندن بسکتبال به توده‌ها است.»