“سخت بود”: دانش آموزان از تغییر مسیر اتوبوس GO Transit ناامید شدند

رفت و آمد ابیدا سابور به پردیس در چند هفته اخیر سخت‌تر بوده است.

این دانشجوی فارغ التحصیل از GO Transit برای رسیدن از خانه خود در میلتون به دانشگاه گوئلف استفاده می کند، اما تغییر در مسیر اتوبوس معمولی او به این معنی است که او مجبور است روال خود را تغییر دهد یا سفری را تحمل کند که بیش از دو برابر زمان می برد.

این جوان 24 ساله گفت: «حداقل، سخت بود. من با خانواده ام وسیله نقلیه مشترکی دارم. به همین دلیل داشتن مسیری که واقعاً می توانستم به آن وابسته باشم برایم اهمیت داشت.

Suboor از جمله دانش آموزانی است که در منطقه تورنتو بزرگ و مناطق اطراف آن تحت تأثیر تغییرات اپراتور GO Transit Metrolinx در ماه گذشته در برخی از مسیرها قرار گرفته است.

از جمله تغییرات، حذف مسیر مستقیم اتوبوس بین میلتون و ایستگاه یونیون تورنتو، یک مرکز حمل و نقل کلیدی بود. مترولینکس همچنین خدمات خود را در مسیرهای شلوغ خاصی بین تورنتو و کیچنر، آنتن، افزایش داد، اما برخی از خدمات قطار را کنار گذاشت و اتوبوس را جایگزین آنها کرد.

سوبور با اتوبوس مسیر 21 GO Transit – که بین میلتون و ایستگاه یونیون حرکت می کرد – به ایستگاهی در میسیساگا می رفت و در آنجا به اتوبوسی که به گوئلف در حال حرکت بود منتقل می شد.

تغییرات مترولینکس به این معنی است که اتوبوس مسیر خود را تغییر داده است و دیگر تمام مسیر را از میلتون تا یونیون طی نمی کند – و نقطه انتقال Suboor را حذف می کند. مسافران اکنون باید با اتوبوس به ایستگاه‌های قطار در خط قطار Lakeshore West GO بروند و سپس به سمت شرق به ایستگاه Union یا غرب به ایستگاه‌های دیگر بروند.

او گفت که سفری که قبلاً 40 دقیقه طول می کشید اکنون دو ساعت طول می کشد. Suboor اکنون برای رسیدن به محوطه دانشگاه از اتوبوس دیگری به نام مسیر 27 استفاده می کند که کمتر حرکت می کند. این بدان معناست که او باید زودتر بیدار شود و دیرتر در محوطه دانشگاه بماند.

او گفت: «اگر می‌خواستم تا ساعت 2 بعدازظهر در گوئلف تمام شوم، نمی‌توانم بدون ایجاد مزاحمت برای کسی از خانواده‌ام به خانه برگردم، زیرا هیچ اتوبوسی برای 27 نفر ساعت 2 حرکت نمی‌کند.

“از نظر روانی استرس زا بوده است”

پرم شاه، دانشجوی کالج جورج براون در تورنتو، نیز به شدت به حمل و نقل متکی است و برای رسیدن به شغل نیمه وقت خود در میسیساگا از اتوبوس مسیر 21 استفاده می کرد. او گفت که تغییر اخیر باعث شده تا رفت و آمد او به محل کار، اغلب بعد از کلاس، بسیار طولانی تر شود.

این جوان 29 ساله گفت: صادقانه بگویم، از نظر روحی استرس زا بوده است.

او گفت که تغییرات GO نیز در اواسط ترم تحصیلی او رخ داد، زمانی که او نتوانست تغییراتی در برنامه فشرده خود ایجاد کند.

او گفت: «حتی ممکن است مجبور باشم به ترک نقشم (در محل کار) فکر کنم. اگر این روی مطالعات من تأثیر بگذارد، مشکل ساز خواهد شد.»

شهردار میسیساگا با مترولینکس تماس گرفت

چندین کاربر دیگر GO Transit که خود را دانشجو معرفی می کنند از تغییر مسیر اپراتور حمل و نقل در رسانه های اجتماعی شکایت کرده اند.

بانی کروبی، شهردار میسیساگا، با مترولینکس تماس گرفت تا نگرانی‌های خود را در مورد تغییرات مسیر 21 که به تعداد قابل توجهی از ساکنان و کسانی که در شهر کار می‌کنند، ارائه دهد.

او در نامه‌ای به اپراتور ترانزیت نوشت: «ما از هم‌اکنون شکایت‌هایی از ساکنان و مسافران می‌شنویم که این تغییر باعث می‌شود تا یک ساعت سفر در رفت‌وآمد آنها اضافه شود.

“کسانی که از محل کار به شهر ما رفت و آمد می کنند به این فکر می کنند که آیا آمدن به دفتر ارزش وقت خود را دارد یا نه و گفته می شود که به جای کار کاملاً از راه دور در نظر دارند.”

مترولینکس گفته است که تلاش‌های مدت‌ها پیش‌بینی‌شده برای بازسازی بزرگراه گاردینر تورنتو باعث تغییرات در مسیر ۲۱ شده است.

هنگامی که از او خواسته شد تا به نگرانی‌های رفت‌وآمد دانش‌آموزان پاسخ دهد، اپراتور ترانزیت گفت اتوبوس‌های GO در مسیر 21 تقریباً در نیمی از تعطیلات آخر هفته تابستان گذشته 40 دقیقه یا بیشتر به تأخیر می‌افتند «به دلیل ازدحام.

در بیانیه ای نوشت: «انتظار می رود ساخت و سازهای آتی این تاخیرها را بدتر کند و به طور بالقوه زمان سفر را برای مشتریان ما یک ساعت یا بیشتر افزایش دهد.

“به همین دلیل است که ما مسیر 21 اتوبوس GO را تغییر دادیم تا از گاردینر اجتناب کنیم و مشتریان را به نزدیکترین ایستگاه قطار GO هدایت کنیم تا آنها را به ایستگاه اتحادیه بیاوریم.”

مترولینکس گفت که مسیر تنظیم شده تضمین می کند که سرویس کارآمدتر و قابل اعتمادتر است.