سایر اتحادیه‌ها به کارگران بخش عمومی کیچنر در صف تظاهرات برای نشان دادن همبستگی یک هفته پس از اعتصاب می‌پیوندند

اعضای چندین اتحادیه و گروه در یک اقدام همبستگی روز چهارشنبه در حالی که کارگران اعتصابی یک هفته از برپایی اعتصابات را جشن گرفتند، در کنار کارمندان دولتی فدرال در کیچنر، انترنیت رفتند.

ملانی جساپ، رئیس محلی اتحادیه کارمندان مالیات (UTE) 00015 به سی‌بی‌سی نیوز گفت: پیشرفت کمی در میز مذاکره انجام شده است، اما کافی نیست. UTE نماینده 350 کارگر آژانس درآمد کانادا در کیچنر است.

او گفت: «کارفرما نه از حقوق و نه قطعاً از شرایط کار کوتاهی نمی‌کند.

اتحادیه خدمات عمومی کانادا (PSAC) درخواست افزایش 4.5 درصدی دستمزد کارگران در سال را دارد تا با تورم همگام شوند.

جساپ گفت، تعادل بهتر بین کار و زندگی نیز یک مسئله کلیدی بوده است. PSAC می‌گوید که از کارکنان می‌خواهد انعطاف‌پذیری لازم برای ادامه کار از خانه را داشته باشند.

صدها عضو UTE در خیابان کوئین در کیچنر راهپیمایی کردند و در پارک سبز Vogelsang در گوشه خیابان دوک و کوئین توقف کردند.

اعضای فدراسیون معلمان ابتدایی انتاریو (ETFO)، انجمن معلمان کاتولیک انگلیسی انتاریو، فدراسیون معلمان مدارس متوسطه انتاریو، شورای کار منطقه ای واترلو (WRLC) و انجمن پرستاران انتاریو به آنها پیوستند.

مردی با عینک آفتابی پرچمی در دست دارد.
جف پلیچ، رئیس فدراسیون محلی معلمان ابتدایی انتاریو و رئیس شورای کار منطقه ای واترلو، گفت که حمایت از کارگران فدرال در اعتصاب آنها مهم است. (کارمن گرولو/CBC)

جف پلیچ، رئیس WRLC و شعبه محلی ETFO، گفت که برای آنها مهم است که “همبستگی خود را با کارگرانی که در اینجا هستند نشان دهند” و پیامی به دولت فدرال ارسال کنند تا با کارگران مذاکره کند.

او گفت: “حق کارگران، حقوق کارگران برای همه است، نه فقط یک اتحادیه. آنچه در میز مذاکره اتفاق می افتد، مردم را در همه بخش ها و در تمام مراحل استخدام تحت تاثیر قرار می دهد.”

رئیس ملی PSAC، کریس آیلوارد، چهارشنبه در اتاوا سخنرانی کرد و از جاستین ترودو، نخست وزیر خواست تا در گفتگوها شرکت کند و به حل و فصل مناقشه کمک کند.

اتحادیه خدمات عمومی کانادا یکی از بزرگترین اتحادیه های خدمات عمومی فدرال کانادا است و حدود 230000 کارگر را در سراسر کشور نمایندگی می کند.

این شامل 120000 کارمند خدمات عمومی فدرال با مدیریت عمومی اصلی – که به عنوان هیئت خزانه داری نیز شناخته می شود، و 39000 کارگر در آژانس درآمد کانادا (CRA) است.

زنی که جلیقه نارنجی پوشیده به پهلو نگاه می کند.  در پس زمینه گروهی از افراد اعتصابی دیده می شود.
صدها عضو UTE و اعضای اتحادیه های دیگر در خیابان کوئین راهپیمایی کردند و در پارک سبز Vogelsang توقف کردند. (کارمن گرولو/CBC)