سال گذشته حداقل 4 کارگر در حین کار در همیلتون جان باختند

بر اساس داده های استانی به دست آمده توسط CBC Hamilton، حداقل چهار کارگر در سال گذشته در همیلتون جان باختند – دو نفر له شدند، یک نفر بر اثر سقوط جان باخت، و یکی با چیزی برخورد کرد. این یک مرگ کارگر بیشتر از سال قبل است، زمانی که یک نفر پس از له شدن در محل کار جان خود را از دست داد، یک نفر سقوط کرد و یک نفر بر اثر ضربه شدید بدن جان باخت.

دو کارگر نیز در سال گذشته در شهرستان نورفولک بر اثر له شدن جان خود را از دست دادند، به این معنی که علت مرگ دو سوم مرگ‌های گزارش شده در محل کار در این منطقه در سال گذشته بود.

آنو دار، سخنگوی این وزارتخانه در ایمیلی گفت: ارقام مربوط به وزارت کار، مهاجرت، آموزش و توسعه مهارت‌ها، «فقط شامل مواردی است که به این وزارتخانه گزارش شده‌اند و ممکن است منعکس‌کننده اتفاقات واقعی در محل کار نباشند».

یکی از کسانی که سال گذشته در حین کار جان خود را از دست داد، Quoc Le، جوشکاری بود که در ماه ژوئن بر اثر سقوط دیواره در اتومبیل ملی فولاد کشته شد. رئیس شورای کار همیلتون و منطقه، آنتونی مارکو، اخیراً به CBC گفت که این سازمان از مرگ و میرهای دیگر در محل کار در سال 2022 در همیلتون اطلاعی نداشت. او گفت که پیگیری مرگ و میر کارگران، به ویژه کسانی که عضو اتحادیه‌ها نیستند، برای این گروه دشوار است.

«آن مواقعی که مرگ کارگران واقعاً در رادار ما ظاهر می شود [are] او در اواخر آوریل به سی‌بی‌سی همیلتون گفت، زمانی که اعضای اتحادیه هستند، و اغلب کمتر از کارگران غیرسازمان یافته هستند. سخت تر و سخت تر می شود، زیرا اغلب، داستان های مرگ و میر در محل کار توسط منابع رسانه ای که برای اولین بار آنها را گزارش می کنند، پیگیری نمی شود.

چندین مرگ در اثر آتش سوزی یا اصابت چیزی

بر اساس داده های این وزارتخانه، در سال 2022، 64 کارگر در انتاریو کشته شدند و 2685 نفر به شدت مجروح شدند.

هر دو رقم نسبت به چند سال گذشته افزایش اندکی داشته اند، اگرچه این وزارتخانه خاطرنشان می کند که تعداد کارگران در انتاریو “از سال 2018 در حال افزایش است” و در سال 2022 بسیاری از افرادی که در طول قرنطینه COVID-19 در خانه بودند به محل کار بازگشتند.

در سال 2021، 57 کشته و 2387 مجروح وخیم رخ داد، در حالی که در سال 2020، انتاریو شاهد 54 مرگ و 2035 زخمی بود.

داده‌های دقیق‌تر برای این منطقه به‌دست‌آمده توسط CBC Hamilton شامل داده‌های مرگ و میر گزارش‌شده در محل کار، آسیب‌های جدی و بیماری‌های شغلی برای سال‌های 2021 و 2022 است.

  • در همیلتون، فراتر از چهار مورد مرگ در سال گذشته، 97 نفر به شدت مجروح شدند و 304 نفر به بیماری یا بیماری شغلی مبتلا شدند. این در مقایسه با 89 جراحت وخیم در سال 2021 و 431 بیماری و بیماری شغلی “رویداد” در آن سال است – احتمالاً بازتابی از شدت همه گیری COVID-19 در آن زمان.
  • در برلینگتون، در سال 2021 و 2022 هیچ مورد مرگ کارگری مشاهده نشد. این شهر شاهد 28 جراحت وخیم گزارش شده به وزارتخانه در سال گذشته و 32 مورد در سال قبل بود. بیماری های شغلی آن در سال 2021 در مجموع 149 و در سال 2022 به 53 مورد گزارش شده است.
  • در شهرستان نورفولک، دو کارگر در سال گذشته بر اثر له شدن جان خود را از دست دادند و یک نفر در سال قبل بر اثر برخورد چیزی جان باخت. تعداد جراحات بحرانی نورفولک از 15 مورد در سال 2021 به 11 مورد در سال 2022 کاهش یافت و تعداد بیماری های محل کار آن از 27 در سال 2021 به 22 مورد در سال گذشته رسید.
  • در شهرستان هلدیمند نیز هیچ مورد فوتی کارگری در سال گذشته رخ نداده است، 10 مورد مصدومیت شدید در سال گذشته و 7 مورد در سال قبل از آن. گزارش های بیماری در محل کار از 23 به 19 در طول دو سال نشان داده شده در داده ها رسید.
  • در شهرستان برانت، یک کارگر بود که در سال 2021 بر اثر له شدن جان خود را از دست داد. این شهرستان شاهد 15 جراحت وخیم در محل کار در سال 2021 و 21 مورد در سال 2022 بود. تعداد بیماری ها یا بیماری های محل کار گزارش شده از 41 به 38 مورد در این دو سال رسیده است.
  • در منطقه نیاگارا، دو کارگر در یک “آتش سوزی یا انفجار” در سال 2021 جان باختند. یکی پشت بام بود هنگام کار در رستورانی در سنت کاترینز که آتش گرفت. سال گذشته هیچ مورد مرگ ناشی از کار در منطقه گزارش نشده است. این منطقه شاهد 73 مصدومیت کارگری در سال 2021 بود که به 89 مورد در سال 2022 افزایش یافت و بیماری های محل کار از 206 مورد در سال 2021 به 189 مورد در سال 2022 کاهش یافت.
صدمات محل کار «هزینه برای مالیات دهندگان است»

مجروح در حین کار: 2 کارگر همیلتون داستان خود را تعریف می کنند

دو کارگر همیلتون که از آسیب‌های طولانی‌مدت محل کار رنج می‌برند، در مورد نحوه مجروح شدنشان و توصیه‌هایی که برای کارگران جوان‌تر دارند صحبت می‌کنند.

کارل کروار 80 ساله ساکن همیلتون، 30 سال است که پس از صدمه دیده شدن در حین کار در انبار، یک فعال حقوق کارگران مجروح بوده است. او می‌گوید تضمینی نیست که کارگری که در حین کار صدمه دیده موفق به دریافت غرامت از هیئت ایمنی و بیمه در محل کار شود، و می‌گوید که هم برای حمایت از کارگران آسیب دیده و هم برای جلوگیری از وقوع چنین آسیب‌هایی در وهله اول باید کار زیادی انجام شود. .

کروار، که به پیدا کردن گروه کارگران مجروح همیلتون و منطقه کمک کرد، روز سه شنبه به سی بی سی همیلتون گفت: “محل کار، خطرناک است.” حوادثی وجود خواهد داشت، اما کارهای بیشتری برای جلوگیری از این حوادث وجود دارد.

وی به کارگران توصیه کرد که نسبت به آسیب‌های محیط کار خود آگاه باشند و در کمیته‌های ایمنی و بهداشتی که وجود دارند، مشارکت کنند.

او همچنین گفت که همه شهروندان انتاریو باید بدانند که هر بار که ادعای WSIB رد می‌شود، به جای کارفرمایان که به WSIB پرداخت می‌کنند، قبض هزینه‌های مراقبت بهداشتی آن کارگر را به عهده می‌گیرند.

“این برای مالیات دهندگان هزینه دارد زیرا در حال دانلود است.”