«سال شگفت‌انگیز» براندون مونتور، ستاره پلنگ‌ها که توسط خانواده، جامعه ملل اول جشن گرفته شد

این دومین دوره در یکی دیگر از بازی های پلی آف فشرده NHL است. در این یکشنبه خاص، بازی 3 این سری است که تورنتو میپل لیفز را در مقابل پلنگ فلوریدا قرار داده است.

برای اکثر هواداران لیفز، دور دوم کنفرانس شرق، با هیجان، دورترین دورترین مرحله ای بوده است که تیم آنها در 19 سال گذشته به آن رسیده است.

اما برای هواداران آبی و سفید در Six Nations of the Grand River که بازی را در یک مرکز اجتماعی تماشا می کردند، وفاداری ها پاره شد. یکی از آنها، براندون مونتور، یک ستاره برای تیم دیگر است.

Arihwaiens Martin، که به سازماندهی مهمانی ساعت در Gathering Place by the Grand کمک کرد، گفت که تمام خانواده او از طرفداران تورنتو هستند و افزود: “The Panthers، برای من، [are] مهم است زیرا براندون آنجاست. شماره 62.

می دانستم که هواداران لیفز وجود خواهند داشت [watching]. این از طریق و از طریق اینجا در شش ملت. اما می‌دانید که پلنگ‌ها هستند – قهرمان شهر مادری، درست است؟

در حالی که بزرگسالان بازی را روی یک صفحه نمایش بزرگ در داخل تماشا می کردند، حدود 12 نفر از بچه ها با چوب های هاکی در دست، در سالن جلویی می دویدند و توپ ها را به یک تور کوچک می زدند. از نظر آنها، مدافع – که در اوایل روز جمعه، 9 امتیاز برای پانترز در 11 بازی در طول این پلی آف کسب کرده بود – کسی است که به او نگاه می کنند.

جوبی آیزاکس، 13 ساله، گفت: «این هیجان انگیز است که بدانید یک بومی در NHL بازی می کند.

دو دختر با چوب هاکی لبخند می زنند.
بلا بیور یازده ساله، سمت چپ، و یکی از دوستانش در مهمانی تماشای شش ملت رودخانه بزرگ شرکت می کنند. بلا هاکی بازی می کند و برای برگ ها تشویق می کند. (اوا سالیناس/سی بی سی)

جوبی گفت از زمانی که “توانسته روی یخ برود” هاکی بازی می کند. مانند مونتور، او از Six Nations، پرجمعیت ترین ذخیره گاه ملل اول در کانادا است.

آیا جوبی مونتور بعدی است؟ با لبخندی خجالتی و شانه بالا انداختن گفت: شاید.

گرت لانگ بات 11 ساله با هاگرسویل هاکس بازی می کند. او می خواهد روزی در NHL راه یابد و گفت که عملکرد مونتور در پلی آف الهام بخش است.

بلا بیور، 11 ساله، با پیراهن لیفز در همان نزدیکی ایستاده بود. او برای هالدیمند ریورکتز بازی می کند و به تورنتو می چسبد. “برو برگ افرا!” او داد زد.

لیفز در بازی جمعه شب با نتیجه 3-1 وارد بازی شد، بنابراین با بازگشت سری به تورنتو، باید پیروز شود.

یک خانواده چهار نفره لبخند می زنند.
اسنوگواس جاکوبز، سمت چپ، با پسرش جیمی، 6 ساله، اوگویاسه 15 ماهه و شریک زندگی اش، ریک برانت، در مهمانی تماشای بازی 3 شرکت کرد. (اوا سالیناس/سی بی سی)

Esenogwas Jacobs نیز در مهمانی ساعت – جمع‌آوری کمک مالی برای مدرسه غوطه‌وری زبان محلی Kawenni:io – همراه با پسر شش ساله‌اش جیمی، فرزند 15 ماهه‌اش و شریک زندگی‌اش، ریک برانت، حضور داشت.

جیکوبز گفت: “من زیاد طرفدار هاکی نیستم.” “اما پسر کوچک من به تازگی شروع به اسکیت روی یخ کرده است، بنابراین او واقعاً به هاکی علاقه دارد… ما به او گفتیم که یک مسابقه وجود دارد. اوگوهوه مردی که بازی می‌کرد و خیلی متحیر بود. او واقعاً نمی‌داند کیست، اما از اینکه کسی است که می‌دانیم از اینجا آمده، هیجان‌زده است.”

عمه از دیدن موفقیت مونتور “کاملاً خوشحال” می شود

ستاره مونتور از زمانی که این بازیکن 29 ساله که در برانتفورد مجاور ایالت اونت. سپس در سال 2021 به فلوریدا رفت.

گل مونتور در 30 آوریل، در حالی که یک دقیقه به وقت سوم باقی مانده بود – گلی که بازی را در برابر بوستون بروینز به تساوی کشاند و به پانترز کمک کرد تا به دور بعدی برود – توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

خاله مونتور، جیمی لین مونتور، اوایل این هفته به سی بی سی همیلتون گفت: “این هفته دیوانه کننده بود.”

“هرچه جلوتر می رود، شدت بیشتری پیدا می کند، به خصوص برای کسانی که ما را می شناسند و می دانند که خانواده ما هستند، درست است؟”

تماشا | Jaime Lynne Montour با Aicha Smith-Belghaba از CBC News صحبت می کند:

«سال شگفت‌انگیز» براندون مونتور، ستاره پلنگ‌ها که توسط خانواده، جامعه ملل اول جشن گرفته شد

برای طرفداران تورنتو Maple Leaf در Six Nations of the Grand River که برای تماشای یک بازی پلی آف اخیر در یک مرکز اجتماعی گرد هم آمده اند، وفاداری آنها از بین رفته است. یکی از آنها روی یخ است – یک ستاره برای تیم دیگر.

جیمی لین، که از کودکی بازی مونتور را تماشا می‌کرد و بچه‌هایش در تمام زندگی‌شان او را تماشا می‌کردند، گفت که این لحظه بسیار بزرگ است.

“شما از مردم در سراسر کشور، در سراسر جزیره لاک پشت می شنوید، و آنها نام شما را می دانند؟ … برای دیدن نام خانوادگی خود در این چراغ ها؟ مانند، شما به طور واقعی می دانید اجداد، آنها بسیار افتخار می کنند.”

خانواده‌ای با لباس‌های پلنگ در کنار مرد جوانی با کت و شلوار ایستاده‌اند.
در این عکس خانوادگی براندون در وسط نشان داده شده است. عمه او، جیمی لین مونتور، در سمت چپ در کنار برادرش و والدینش در سمت راست قرار دارند. (ارسال شده توسط Jaime Lynne Montour)

جیمی لین گفت مونتور “در تمام عمرش پتانسیل بالایی داشت” و همیشه یک بازیکن هاکی و لاکراس عالی بود. او به خانواده‌اش، از جمله پدر و مادرش و برادرش، پدر مونتور، برای کمک به ایجاد «چنین عظمت» اعتبار می‌دهد.

او به یاد می آورد که به یک بازی در بوفالو رفته بود و پسرش حتی قبل از اینکه آنها به صندلی خود برسند خفه شد، فقط با دیدن گرم شدن مونتور.

“من نمی توانم با یک کلمه آن را به احساس واقعی آن محدود کنم. این شادی کلی و کامل است که این شخصی که با او در ارتباط هستم، واقعاً هدف خود را پیدا کرده است و می تواند واقعاً عالی باشد و برای جوامع بومی آگاهی ایجاد کند. بچه‌های بومی – امید بدهید، می‌دانید، جایی که ترس زمانی ما را از توانایی خارج شدن از آن آسایش محدود می‌کرد؟

مونتور در صحبت با رسانه ها قبل از بازی 2 مقابل تورنتو هفته گذشته، گفت که حمایت از خانه “بسیار زیاد” است.

او گفت: «تعداد زیادی از هواداران به ما کمک می کنند.

تماشا | براندون مونتور از فلوریدا نشان می دهد که چرا در بازگشت به خانه در انتاریو با گلزنی در یک بازی پلی آف در تورنتو جشن گرفته است:

گل ششم مونتور در فصل پس از پایان، این قرارداد را قطعی کرد، پانترز بازی 1 را بر برگ ها مدعی شد

گل براندون مونتور در دوره سوم، پیروزی 4-2 فلوریدا را در مقابل تورنتو تضمین کرد و پانترز را با برتری 1-0 در این سری تضمین کرد.

حتی طرفداران سرسخت Leafs هم اجرای مونتور روی یخ را تحسین کرده اند.

جیمی لین از تماشای یک بازی اخیر در یک بار ورزشی در انتاریو که توسط آبی و سفید احاطه شده بود، گفت.

“من و پسرم در پلنگ های فلوریدامان نشسته ایم [jerseys]او گفت، او به یاد می آورد که از جمعیت برخی از او را تشویق می کرد، تا اینکه شخصی متوجه امضای پیراهن او شد و در مورد آن سؤال کرد.

او به آنها گفت: “خب، برادرزاده من است.” “و ناگهان، نگرش مردم عوض می‌شود، درست است؟ مثلاً، این خانواده شما هستند. آنها می‌گویند، “او کارش شگفت‌انگیز است، او سال شگفت‌انگیزی را سپری می‌کند. اما می‌دانی، آیا می‌توانی به او بگوییم که دست از کار بکشد؟”