زن گوئلف که پس از آتش‌سوزی آپارتمان باعث خسارت 1 میلیون دلاری شد، متهم شد و مستاجران را برای همیشه آواره کرد

یک زن 31 ساله در ارتباط با آتش‌سوزی که به یک میلیون دلار خسارت وارد کرد و 15 نفر را برای همیشه آواره کرد در یک ساختمان آپارتمانی در مرکز شهر گوئلف متهم شد.

پلیس گوئلف گفت این زن محلی همچنین در ارتباط با آتش سوزی دوم در خارج از یک تجارت گوئلف 10 روز بعد متهم شده است.

در 12 مارس، تیم های اورژانس به محل آتش سوزی در یک ساختمان آپارتمانی در خیابان ویندهام N. در نزدیکی خیابان وولویچ فراخوانده شدند. آتش سوزی در زیرزمین ساختمان

پلیس در بیانیه ای گفت: “بیش از 30 دقیقه پس از گزارش آتش سوزی، پرسنل آتش نشانی گوئلف یک زن را در قسمت راه پله پیدا کردند و او را از ساختمان اسکورت کردند. گمان می رود زن به طور غیرقانونی در زیرزمین ساختمان زندگی می کرده است.” در روز جمعه منتشر شد و اضافه کرد که چهار منطقه مبدا جداگانه در زیرزمین پیدا شده است. کسی زخمی نشد.

در این بیانیه آمده است: “خسارات بیش از یک میلیون دلار برآورد شده است و همه مستاجران برای همیشه آواره شده اند.”

در 22 مارس، خدمه آتش نشانی به خیابان یورک و جاده ویکتوریا جنوبی حدود ساعت 6 صبح فراخوانده شدند

در این بیانیه آمده است: «یک تخت گل به آتش کشیده شده بود و یک پاسیو چوبی متصل به ساختمان را آواز کرده بود، اما خوشبختانه به سرعت توسط همسایه خاموش شد و تنها خسارت جزئی به بار آورد.

پلیس این زن را روز پنجشنبه دستگیر کرد و او را به آتش سوزی به دلیل بی اعتنایی به جان انسان، آتش زدن خسارت به اموال و تخلف از قرار مشروط متهم کرد. او قرار است در 19 آوریل در دادگاه حاضر شود.