رپتورز آرون باینز را به خدمت گرفت ، مرکب مارک گاسول با لیکرز معامله کرد: گزارش

تورنتو رپتورز علی رغم از دست دادن دو مرکز به آژانس آزاد ، موفق شد دادگاهی محکم را تشکیل دهد.

گزارش ها حاکی است که آرپ باینز مهاجم استرالیایی متولد نیوزیلند و کریس بوچر بازیکن مونترال را دوباره به خدمت گرفتند ، اما طبق گزارشات متعدد ، مارک گاسول یک روز پس از پیوستن سرژ ایباکا به کلیپرز راهی لس آنجلس لیکرز شد.

طبق گفته Athletic ، باینس قراردادی دو ساله به ارزش 14.3 میلیون دلار آمریکا امضا كرد. در همین حال ، بوچر فصل دیگری را به کارنامه کتاب داستان خود اضافه کرد ، طبق گزارش ها قراردادی به ارزش 13.5 میلیون دلار براساس ESPN امضا کرد.

بوچر مجدداً یک مستند از سفر خود را به صفحه اینستاگرام خود ارسال کرد و نوشت: “خانه تورنتو است.”

باینس 33 ساله فصل گذشته را با ققنوس سانز گذراند و میانگین 11.5 امتیاز در هر بازی را در بهترین دوران حرفه ای کسب کرد. این پیشکسوت هشت ساله همچنین در تیم های Detroit Pistons و Boston سلتیکس بازی کرده است.

پس از رفتن ایباکا اعصاب در میان هواداران رپتورز افزایش می یافت و سپس گزارش هایی در مورد جدایی گاسول منتشر شد.

تماشا کنید | آیا کانادا در “دوران طلایی” بسکتبال است ؟:

جوون چوپان با برخی از بزرگترین اسامی بسکتبال کانادا درباره چگونگی تغییر فرهنگ این ورزش طی دو دهه گذشته و اگر این تنها آغاز رشد ستاره های NBA باشد ، صحبت می کند. 7:18

گاسول که در ژانویه 36 ساله می شود ، یک بازی ساز مغز و باهوش است و یکی از اعضای اصلی مسابقات قهرمانی تورنتو در سال 2019 بود. تصاویر شراب شیرین دوست داشتنی اسپانیایی در حالی که جمعیت بیشتری را که در خیابان های تورنتو در حین برگزاری مراسم رژه جشن خفه می شدند ، به یادماندنی ترین نمونه ها از زمان قهرمانی خواهد بود.

گاسول چند روز بعد برای انجام وظیفه تیم ملی گزارش شد و اسپانیا را به پیروزی در جام جهانی فیبا در ماه آگوست رساند ، اما طولانی بودن بازیها نتیجه خود را به همراه داشت. مرکز 6-11 از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شد که باعث شد وی 28 بازی از 64 بازی Raptors را نیمکت نشین کند ، قبل از اینکه COVID-19 لیگ را در 11 مارس تعطیل کند.

هنگامی که لیگ در ماه ژوئن از سر گرفته شد ، او بطور قابل توجهی لاغر بود ، اما هرگز نتوانست موفقیت قبلی خود را با تورنتو تکرار کند ، به خصوص در پایان حمله. او در حین بازی پلی آف در حباب جهانی والت دیسنی ، 3.4 شوت در هر بازی را امتحان کرد. او از فاصله سه امتیازی فقط 18 درصد شوت زد.

گازول در ابتدا توسط لیکرز در سال 2007 آماده شد ، اما به عنوان بخشی از بسته ای که در عوض برادرش پاو را به آنها تعلق می گرفت ، با ممفیس برخورد شد. پاو در ادامه با لیکرز به دو قهرمانی دست یافت.

بوچر در سال 2017 پس از پارگی ACL خود در مسابقات کنفرانس فصل بزرگسالان خود با اردک های اورگن ، از بدن خود خارج شد. وی پس از یک بازی دو طرفه با گلدن استیت ، با تورنتو قرارداد امضا کرد و با Raptors 905 وابسته به G League ، هم بازیکن سال و هم بازیکن سال دفاع را از آن خود کرد.

این مهاجم ورزشی فصل گذشته به طور متوسط ​​6.6 امتیاز در هر بازی داشت تا با 4.5 ریباند در هر بازی به ثمر برسد.

به گفته ESPN ، رپتورها همچنین DeAndre ‘Bembry را اضافه کردند و او را به یک قرارداد دو ساله به ارزش 4 میلیون دلار امضا کردند. بمبری 26 ساله چهار فصل گذشته را در Atlanta Hawks گذراند. او فصل گذشته در 49 بازی به طور متوسط ​​5.8 امتیاز در هر بازی داشته است.