روسا در 2 کسب و کار در مرکز شهر همیلتون می گویند کارگران احساس امنیت نمی کنند، برای افسر اختصاصی تماس بگیرید

کارفرمایان آنها می گویند که کارگران دو تجارت در مرکز شهر همیلتون احساس امنیت نمی کنند و آنها از پلیس همیلتون می خواهند تا یک افسر دوباره به طور منظم در منطقه گشت زنی کند.

مری آدوکیویکز، مدیر عامل شرکت Denninger’s Foods گفت: «ما سعی نمی کنیم کسی را جرم انگاری کنیم، اما تعدادی از افراد هستند که یا اعتیاد دارند یا مشکلات سلامت روانی دارند که گاهی اوقات ممکن است کاملاً تهاجمی شوند و کارکنان ما این را احساس می کنند، مشتریان ما. دارند آن را احساس می کنند.”

به همین دلیل است که ما خواهان حضور بیشتر پلیس هستیم.»

Aduckiewicz می‌گوید نواری در خیابان King East که در آن فروشگاه مواد غذایی تقریباً 70 سال است که در آن کار می‌کند، رو به وخامت است.

او گفت که دزدی از مغازه، زبان توهین آمیز و رفتار پرخاشگرانه و ترسناک برخی از مشتریان باعث می شود کارکنان احساس ناامنی کنند.

آدوکیویچ گفت که او متوجه افسران بیشتری در منطقه شده است که کمک کرده است. پنج‌شنبه گذشته، آدوکیویچ و تروی تامپسون، مالک جواهرات و پیمانکار GW Thompson، در جلسه هیئت مدیره خدمات پلیس همیلتون، از یک افسر اختصاصی برای گشت‌زنی خواستند.

HPS قبلاً یک پلیس در مرکز شهر داشت که مشاغل می توانستند با آنها تماس بگیرند، اما زمانی که آن افسر در سال 2015 بازنشسته شد، او جایگزین نشد.

تامپسون گفت: «یک پلیس فداکار کسی است که با منطقه آشنا شده و مردم را بشناسد.

او گفت: “این کسی است که اگر مشکلی وجود داشته باشد با او تماس می گیریم، و کسی است که ما با او آشنا می شویم، نه اینکه فقط با 911 تماس بگیریم.”

نگرانی کسب و کارها در مورد “وخامت هسته تجاری مرکز شهر”

Aduckiewicz گفت که تعداد بالای افرادی که مست هستند یا بحران های بهداشت روانی را در کسب و کارهای مرکز شهر و اطراف آن تجربه می کنند، منجر به “وخامت هسته تجاری مرکز شهر” می شود.

Aduckiewicz در جلسه هیئت مدیره گفت: “به عنوان کسب و کار ما در حال حاضر زندگی می کنیم. این در مورد ایمنی مشتریان و کارکنان ما است.”

مردی در پیشخوان گروفروشی.
تروی تامپسون، صاحب جواهر و گروفروش GW Thompson در King Street East، گفت که مشتریانش به او گفته اند که می خواهند به محض اینکه به فروشگاه او رفتند مرکز شهر را ترک کنند، که منجر به ترافیک کم برای سایر مشاغل می شود. (کارا نیکرسون/سی بی سی)

تامپسون گفت: “من از مشتریانم بازخورد دریافت می کنم مبنی بر اینکه تمایلی به رفتن و قدم زدن در استریپ وجود ندارد. آنها به فروشگاه من می آیند و سپس می خواهند فوراً آنجا را ترک کنند.”

کارمندان زن در محل کار احساس ناامنی می کنند

آدوکیویچ گفت که دنینگر یک نظرسنجی ناشناس انجام داد و از 40 کارمند خود – که اکثر آنها زن هستند – در مورد نگرانی های ایمنی سؤال کرد. او گفت 31 کارمند در این نظرسنجی شرکت کردند.

او می‌گوید نتایج نشان می‌دهد 80 درصد از کارکنان در خیابان کینگ استریت دنینگر گفته‌اند که وضعیت فعلی مرکز شهر همیلتون باعث شده در محل کار احساس ناامنی کنند.

73 درصد از کارکنان گفتند که پس از تاریک شدن هوا احساس امنیت نمی کنند.

صندوق در Denningers.
مری آدوکیویچ گفت که اکثر کارکنان زن در محل کار خیابان کینگ دنینگر احساس ناامنی می کنند و گفت که برخی از کارکنان به فکر یافتن شغل جدید هستند. (کارا نیکرسون/سی بی سی)

در جلسه هیئت پلیس، بخش 2 کان. کامرون کروتش گفت: “ایمنی جامعه، از نظر ایمنی واقعی و در واقع ایمن بودن مردم، مانند این نیست که مردم احساس کنند به شیوه ای امن از آنها مراقبت می شود.”

او گفت که افزایش حضور پلیس می تواند افراد آسیب پذیر در مرکز شهر را در معرض خطر بالایی قرار دهد.

آدوکیویچ گفت چند ماه پیش با ترک کارش مواجه شد.

“وقتی کسی را دارید که 6 فوت 4 دارد و 100 پوند وزن دارد و هوا در حال تاریک شدن است، ناراحت کننده است.”

آدوکیویچ گفت این وظیفه اوست که اطمینان حاصل کند کارکنانش در محل کار احساس امنیت می کنند.

فرانک برگن، رئیس پلیس همیلتون گفت که برای یافتن راه حلی با کسب و کارها بیشتر صحبت خواهد کرد، اما گفت که محدودیت های بودجه ممکن است بازگرداندن یک پلیس در مرکز شهر را دشوار کند.

برگن گفت: «این در مورد یک رویکرد فلسفی به درک ایمنی نیست. آنچه من می شنوم این است که این مشاغل پلیس می خواهند.