رقابت شهرداری تورنتو با بحث بر سر سرویس تلفن همراه در TTC داغ می شود

انتخابات دور دوم شهردار تورنتو یک هفته شلوغ دیگر داشت، اما با هوای تابستانی، ممکن است بخشی از آن را از دست داده باشید.

این دومین هفته پر جنب و جوش مبارزات انتخاباتی بود، با ورود نامزدهای بیشتری به رقابت، سیاست جدید و تبلیغات حمله جدید.

در اینجا خلاصه ای سریع از وضعیت وضعیت موجود است.

الان چند نامزد وجود دارد؟

از بعدازظهر روز جمعه، 46 نفر برای این شغل به دلیل استعفای جان توری خالی مانده بودند.

بالاترین مشخصات ثبت نام در این هفته، آنتونی پروزا، مشاور قدیمی شورای شهر بود. کلویی براون که در انتخابات پاییز سوم شد نیز نامزدی خود را رسمی کرد.

چه کسی داخل نیست؟ اولیویا چاو، که به تورنتو استار گفته است در حال فکر کردن برای دویدن است، هنوز ثبت نام نکرده است. همچنین گیل پنیالوسا، نفر دوم در سال 2022 پس از توری، این کار را نکرده است.

چرا این مهم است؟ خوب، کاندیداها تا زمانی که ثبت نام نکنند نمی توانند رسماً شروع به جمع آوری کمک کنند – و پول در رقابت شهرداری اهمیت دارد.

این هفته همچنین شاهد ثبت نام اولین تبلیغ کننده شخص ثالث برای شرکت در انتخابات میانی بودیم. More Neighbors Toronto، گروهی که خود را «شبکه ای از صداهای طرفدار مسکن از سراسر طیف سیاسی» توصیف می کند، جمعه ثبت نام کرد.

این گروه می‌گوید که برای مبارزه با «برنامه ضد مسکن» در سیاست تورنتو که باعث بحران اقتصادی شده است، کار می‌کند.

همه چیز در توییتر عجیب می شود

همچنین در این هفته، شهر تورنتو اقدام غیرمعمولی را انجام داد و از سازندگان چندین حساب توییتر که به نامزدهایی مانند براد برادفورد، مارک ساندرز و آنا بایلائو حمله می‌کردند، خواست که با آنها تماس بگیرند و توضیح دهند که آنها چه کسانی هستند.

این گروه ها در توییتر پاسخ دادند که این کار را انجام نخواهند داد.

انتظار داشته باشید که این موضوع همچنان منبع تنش باشد.

زنی با موهای قهوه ای و عینک خندان.
آنا بایلائو، نامزد شهردار و عضو سابق شورای شهر، در حال ارائه طرح جدیدی برای انتاریو پلیس است. (گرگ بروس/سی‌بی‌سی)

سیاست، کسی؟

پس کاندیداها چه ایده هایی را مطرح کردند؟

Ana Bailão هفته را آغاز کرد و گفت که 911 و خدمات تلفن همراه را به TTC می آورد، قبل از اینکه Rogers Communications Inc اعلام کرد که دسترسی به 911 را گسترش می دهد و همچنین 5G را به سیستم مترو می آورد.

عضو سابق شورای شهر گفت که بل، راجرز و تلوس را تحت فشار قرار خواهد داد تا برای ایجاد زیرساخت های مورد نیاز در سیستم مترو با یکدیگر همکاری کنند.

تعدادی از کاندیداهای دیگر به نوبت از تلفن های مخابراتی استفاده کردند و آنها را به دلیل حل نکردن این مشکل در یک دهه پیش فریاد زدند.

Bailão به احتمال زیاد خوشحال خواهد شد که Doug Ford برتر اعلام کند که مرکز علمی انتاریو می تواند به Ontario Place منتقل شود.

با صحبت از آن، نامزدها همچنان در مورد طرح بحث برانگیز آبگرم برای پارک ساحلی صحبت می کنند. میتزی هانتر “تست” دیگری را منتشر کرد تا ببیند آیا این طرح منطقی است یا خیر. سایر نامزدها نیز موضع خود را در این سایت مطرح کرده اند.

مارک ساندرز که از دولت فورد برای انجام کارهای مشاوره ای درباره آینده انتاریو پلیس حقوق می گرفت، اولین اعلامیه سیاست خود را اعلام کرد و گفت که پلیس های ویژه بیشتری را برای TTC استخدام خواهد کرد.

جاش متلو، عضو شورای شهر بخش 12، در آخرین جلسه شورای شهر تورنتو در سال 2022 صحبت می کند.
جاش متلو، کاندیدای شهرداری می گوید در صورت انتخاب شدن، یک «جوخه تقلب» برای بررسی اخراج غیرقانونی ایجاد خواهد کرد. (مایکل ویلسون/سی بی سی)

متلو «جوخه کلاهبرداری» را برای سرکوب اخراج غیرقانونی به میدان می‌آورد

جاش متلو اعلام کرد که برای کمک به تولید مسکن بیشتر در شهری که با بحران اقتصادی مواجه است، یک سازنده عمومی تشکیل خواهد داد. او همچنین چیزی را که او آن را “جوخه کلاهبرداری” می نامد برای بررسی اخراج غیرقانونی ایجاد می کند.

برد برادفورد به ساحل دریاچه رفت تا از این موضوع مطلع شود رانندگان ناامید در ترافیک گیر کرده و برنامه خود را برای کاهش گرفتاری ها تبلیغ می کند. او همچنین تند تند راه اندازی کرد تبلیغ حمله به شبکه های اجتماعی علیه ساندرز به دلیل سابقه اش در امنیت عمومی در زمانی که رئیس پلیس تورنتو بود.

کاندیداهای آنتونی فیوری و جورجیو مامولیتی علیه محل‌های تزریق تحت نظارت شهر اعتراض کردند. فیوری می خواهد بودجه را از سایت ها به درمان “اجباری” اختصاص دهد. مامولیتی از هیئت بهداشت شهر و پلیس تورنتو می‌خواهد که تلاش خود را برای جرم‌زدایی از مصرف شخصی مواد مخدر کنار بگذارند.

ساندرز نسبت به راه حل های “ساده سازی بیش از حد” برای بحران مصرف بیش از حد هشدار داد. او از کاهش آسیب حمایت می کند اما همچنین می خواهد تأکید بیشتری بر درمان و بهبودی داشته باشد.

متلو تاکید کرد که واکنش شهر باید مبتنی بر شواهد باشد. و شواهد نشان می‌دهد که محل‌های تزریق تحت نظارت تورنتو جان انسان‌ها را نجات می‌دهند و همچنان ادامه می‌دهند.

مهمترین مسائل خود را به ما بگویید

چه مسائلی برای شما در این دوره از انتخاب شهردار اهمیت بیشتری دارد؟

به ما بگویید چه چیزی به شما کمک می کند تا در مورد نحوه رأی دادن در 26 ژوئن و چرا مهم است تصمیم بگیرید.