رعد و برق برای جلوگیری از حذف، Maple Leafs را در بازی 5 نگه دارید

برگ های افرا احساس کردند که با آن لحظه برابر هستند.

فهرست آزمایش شده، مستأصل و با درجه قهرمانی در طرف دیگر کمی بهتر بود.

اکنون یک فرنچایز Original Six با مقدار زیادی فشار، چمدان و تاریخ زشت به امید اینکه در نهایت شیاطین پلی‌آف خود را از بین ببرد، به جاده بازمی‌گردد.

آندری واسیلوسکی 28 سیو در یک عملکرد برگشتی در روز پنجشنبه انجام داد، در حالی که لایتنینگ میهمان تامپا بای با شکست 4-2 تورنتو زنده ماند تا بازی 6 در سری دور اول تیم ها را مجبور کند.

مورگان ریلی، مدافع لیفز، که پنج دقیقه بعد از شروع وقت اول گلزنی کرد تا تیمش زودهنگام پیش بیفتد و تقریباً سقف یک ورزشگاه برقی اسکاتیابانک آرنا را منفجر کرد، گفت: «این یک بازی اینچ در این زمان از سال است.

“بازی فشرده.”

برگ‌ها که از سال 2004 نتوانسته‌اند در فصل‌های پس‌فصل صعود کنند و بهار گذشته در هفت بازی توسط لایتنینگ حذف شدند، اکنون از سال 2018 0-10 شده‌اند و شانس حذف حریف را دارند.

تماشا | پاول در حالی که بولتز بازی 6 را در مقابل لیفز وادار می کند، برنده را به ثمر رساند:

نیک پل دوباره ضربه می زند در حالی که لایتنینگ با پیروزی بر Maple Leafs از حذف حذف می شود

نیک پل گل پیروزی بازی را به ثمر رساند، زیرا تامپا بی لایتنینگ سری دور اول خود را با برد 4-2 زنده نگه داشت. تیم Maple Leafs تورنتو اکنون با نتیجه 3-2 در سری بهترین های هفتگانه پیشتاز است.

شلدون کیف سرمربی تورنتو گفت: “نتیجه نگرفتم.” “اما فکر نمی‌کنم ربطی به این لحظه یا چیزی شبیه به آن داشته باشد. این تیم هاکی خوبی است که ما بازی می‌کنیم.

“آنها همانطور که احتمالاً می توانید بپرسید یک بازی جاده ای عالی انجام دادند.”

مایکل آیسیمونت و آنتونی سیرلی هر کدام یک گل و یک پاس گل برای تامپا به ثمر رساندند، در حالی که نیک پل و الکس کیلرن در یک دروازه خالی نیز برای تیمی گل زدند که در سه سال گذشته به فینال رفته است.

جان کوپر، سرمربی لایتنینگ گفت: “با بچه ها شرط بندی نکنید – نه آن گروه.” “من نمی گویم که ما این سری را بردیم. ما یک بازی را بردیم و هنوز راه زیادی در پیش داریم.

آن‌ها امشب پاشنه‌های خود را فرو بردند.

آستون متیوز نیز برای تورنتو گلزنی کرد که ایلیا سامسونوف 34 ایست گرفت. جان تاوارس دو پاس گل داد.

The Leafs همچنان با نتیجه 3-2 در سری بهترین های هفت پیشتاز است. بازی 6 شنبه در تامپا، فلوریدا برگزار می شود. بازی 7، در صورت لزوم، دوشنبه در Scotiabank Arena برمی گردد.

“ما به دلیلی اینجا هستیم”

تورنتو در صندلی راننده باقی می ماند، اما سازمانی که نزدیک به دو دهه است در پلی آف پیشرفت نکرده یا از سال 1967 جام استنلی را نبرده است، نمی تواند اجازه دهد شک و تردید به رختکن آن راه پیدا کند.

ریلی گفت: «ما فقط به گروه خود اطمینان داریم. ما به دلایلی اینجا هستیم. ما هاکی خوبی بازی کرده‌ایم. می‌دانستیم که آنها بیرون می‌آیند و سخت بازی می‌کنند.

“ما انتظار نداشتیم که آنها برگردند، انتظار نداشتیم کار آسانی باشد. اکنون مهم است که گروه ما دوباره تمرکز کند. [and] با یک مأموریت به جاده بروید.”

پس از یک دوره اول پرشور 1-1، لایتنینگ در ساعت 4:23 دقیقه دوم با تساوی 1-1 جلو افتاد.

سامسونوف گفت: «او تقریباً یک به یک با من است. شوت خوب… گل خوب.

فوروارد لایتنینگ برای اولین بار پس از حذف شدن از بازی 1 با ضربه سخت جیک مک کیب، مدافع لیفز، مناسب بود.

آیسیمونت گفت: “او دروازه بان بزرگی است.” “گاهی اوقات باید کمی حیله گر بود.”

تامپا تقریباً دو تا از راش پیش رفت که برایدن پوینت یک شوت به سمت تیرک زد، قبل از اینکه واسیلوسکی در یک تقلا دست‌هایش را در انتهای دیگر تکان داد تا توپ وسط هوا را از تور لایتنینگ دور نگه دارد.

این دوره زمانی با جنجال به پایان رسید که پت مارون، مدافع تورنتو، مارک جیوردانو را از پشت به تخته‌ها له کرد. بازی اولیه ناموفق بود، اما وینگر تامپا که کبود شده بود، به دلیل ضربات بعدی به عنوان یک پنالتی خشن ارزیابی شد.

گروهی از بازیکنان هاکی از دو تیم روی یخ دست و پنجه نرم می کنند در حالی که یک مقام رسمی یکی از بازیکنان را که کلاه خود را از پا درآورده است بیرون می کشد.
یک اسکرام در آخرین ثانیه های دوره دوم در بازی 5 رخ می دهد. (ایوان میتسویی/سی بی سی)

برگها در آن بازی قدرتی چند فرصت داشتند تا بازی سوم را شروع کنند، اما واسیلفسکی قبل از اینکه میچ مارنر را انکار کند در هر مرحله حضور داشت.

پل در ساعت 11:53 دقیقه سوم پس از ضربه زدن به دروازه بان لیفز توسط هم تیمی خود دیوید کامپ، بازی را در 11:53 دقیقه سوم انجام داد.

تیم میزبان با 3:34 به پایان رسید، زمانی که متیوز برای چهارمین و سومین بازی در دو بازی آخر با سامسونوف روی نیمکت برای یک مهاجم اضافی، ضربه محکمی به خانه زد.

برگ‌ها همچنان به تلاش خود ادامه دادند تا تیم‌ها را به سومین وقت اضافه متوالی بفرستند، قبل از اینکه کیلرن در پنج ثانیه باقیمانده آن را قطعی کند.

کوپر در رسانه‌های خود پس از بازی به خبرنگاران گفت: داستان‌های زیادی وجود دارد. “مثلاً، به طور جدی، بچه ها اگر این امشب تمام می شد، عصبانی نمی شدید؟

بیایید همه برای بازی 7 به اینجا برگردیم.

تورنتو که از سال 2017 تاکنون 6 بازی متوالی را باخته است، در ساعت 5:46 اولین امتیاز بازی را باز کرد، زمانی که ریلی – باسابقه ترین لیف و قهرمان OT در بازی 3 امسال – سومین گل خود را از جایگاه برای ارسال حوله به ثمر رساند. با تکان دادن جمعیت به دیوانگی.

لایتنینگ پس از قهرمانی جام استنلی در سال های 2020 و 2021 قبل از سقوط در فینال سال گذشته، و به دنبال زنده نگه داشتن فصل خود، تنها 26 ثانیه بعد هنگامی که سیرلی گل سوم خود را به ثمر رساند پاسخ داد.

Vasilevskiy که در سه بازی پنج‌شنبه 16 گل به ثمر رسانده بود، بیشتر شبیه قهرمانی Vezina در برتری یک بازیکن تورنتو در آن دوره با چند توقف بزرگ بود.

ویکتور هدمن، مدافع تیم تامپا در مورد ادامه فعالیت گروهش گفت: “ما به چنین انگیزه ای نیاز نداریم.” “وقتی شما چنین تیمی دارید، نمی‌خواهید اجازه دهید این تیم از بین برود.”

هواداران ساعت‌ها زودتر از پنجشنبه در صف ایستاده بودند تا جایی برای تماشای مهمانی بیرون از زمین بازی در میدان Maple Leaf داشته باشند. وب‌سایت‌های فروش مجدد بلیت نشان دادند که صندلی‌های داخل Scotiabank Arena صدها – و حتی هزاران دلار – بیش از ارزش اسمی در پیش از افتتاحیه قیمت دارند.

گروهی از هواداران با لباس‌های هاکی بیرون ایستاده‌اند و به بالا نگاه می‌کنند.
واکنش طرفداران در طول بازی 5 در پشت دروازه Maple Leafs در خارج از Scotiabank Arena در تورنتو. (هدر والدرون/سی بی سی)

تامپا در بازی اول 7-3 تورنتو را شکست داد، اما اریک سرناک را با یک چک غیرقانونی از سوی مایکل بانتینگ، وینگر لیفز، از دست داد که باعث شد این مدافع سختگیر دقیقه‌ای از میادین دور بماند.

تورنتو دو شب بعد به پیروزی 7-2 دست یافت، در حالی که بانتینگ اولین بار از سه بازی محرومیت خود را قبل از کسب پیروزی های متوالی اضافه در تامپا، از جمله تصمیم 5-4 روز دوشنبه پس از عقب افتادن 4-1 در اواسط دوره سوم، انجام داد. برتری سری 3-1 که اکنون با نتیجه 3-2 بسیار راحت تر است.

متیوز گفت: “ما نمی توانیم چیزی را در مورد این یکی تغییر دهیم.” ما فقط باید برای بازی و اجرا آماده باشیم.

“فقط در لحظه باش.”

لحظه ای که امیدوار بودند پنجشنبه فرا برسد.