ردیاب آهنربایی خودرو GL023 A، دارای باتری با ظرفیت بالا – فروشگاه اینترنتی دوبال

دارای باطری ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت و حفاظت ضد آب بوده و با بهترین عملکرد، شما را قادر به کنترل کامل وسایل نقلیه و یا ناوگان فردی می نماید. هم چنین دستگاه قدرت تشخیص بودن ثابت بودن و یا در حال حرکت بودن دارد و طبق آن باطری مصرف می ردیاب آهنربایی نظامی gr1500 شود. برای صرفه جویی در مصرف باطری ردیابی در مد LBS می تواند انجام شود. این ردیاب با آهنربای مغناطیسی قدرتمندی که دارد، بر هر قسمتی از خودرو که سطحی صاف و فلزی داشته باشد می چسبد.

همچنین زمانی که ردیاب از جای خود جدا شود، از طریق تماس یا پیامک هشدار می دهد. ردیاب های خودرو از قبل در سیستم ثبت شده و بهمراه کارت حاوی نام کاربری و رمز عبور در اختیار مشتریان قرار داده می شود. این ردیاب قابلیت کارکرد دائم ۷ الی ۱۵ روزه و حالت استندبای ۶۰ روزه را دارد.

ردیاب T800 دارای میکروفن داخلی می باشد و این بار بدلیل پیش رفته بودن از سایر مدل های قبلی اش کارکرد را به سه حالت خلاصه نکرده است و طبق خواسته ی شما از ۶۰ ثانیه تا هر ۸ ۱ یا ۸ ساعت یکبار موقعیت بر روی نرم افزار ارسال می کند. این دستگاه ها بسیار کاربردی بوده وی می توانند سطح امنیت بالایی برای خودرو فراهم کنند. از بین مدل های متنوع ردیاب خودرو موجود در بازار می توان از ردیاب آهنربایی نام برد که در زمره بهترین نمونه های ردیاب خودرو به حساب می آید.

دقت ردیاب آهنربایی مدل G907 بسیار دقیق است و در فضای باز نقطه زنی ردیاب با درصد خطای بین 1 الی 5 متر و در مکان های مسقف بین 15 الی 20 متر می باشد. ردیاب آهنربایی دارای اشکال و ابعاد متنوعی می باشد و به محض اتصال با خودرو میتواند لوکیشن خودرو را از طریق جی پی اس ارسال کند. قابلیت ذخیره مکان هایی که به هر دلیل (از قبیل عدم آنتن دهی سیم کارت یا تمام شدن شارژ سیم کارت) دستگاه نمی تواند به سایت منتقل کند در حافظه ۴G خود و ارسال آن نقاط بعد از رفع مشکل.ردیاب آهنربایی مناسب برای انواع ماشین ، خودرو وسیله نقلیه مانند موتور سیکلت ، اتوبوس ، تراکتور ، قایق ، مینی بوس ، هواپیما ، کشتی ، دوچرخه .

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ردیاب آهنربایی ماشین وب سایت خود باشید.