ربکا بانکی به عنوان تسهیل کننده برای گفتگو بین پلیس همیلتون و جامعه LGBTQ انتخاب شد

سرویس پلیس همیلتون (HPS) می گوید که ربکا بانکی را به عنوان تسهیل کننده شخص ثالث برای رهبری بحث بین سرویس پلیس و جامعه LGBTQ شهر انتخاب کرده است.

بانکی که همچنین رئیس کمیته مشورتی LGBTQ شهر است، به سی بی سی همیلتون گفت: «من به همان اندازه در مورد کار عصبی و هیجان زده هستم.

“به عنوان عضوی از جامعه دگرباش با تعاملات زیادی با پلیس، برخی مثبت و برخی کاملاً غیرقابل اعتماد، می توانم بگویم که نسبت به شیوه ای که پلیس لزوماً در اطراف جامعه من عمل می کند بی اعتماد هستم … اما همچنین خوش بینی زیادی نیز دارم. “

HPS فرآیند انتخاب خود را دو سال پیش آغاز کرد و در پاسخ به 38 توصیه‌ای که این سرویس دریافت کرد، پس از اینکه یک بازپرس مستقل دریافت که پلیس پاسخ کافی نداده و در هنگام وقوع خشونت در جشنواره پراید در سال 2019، از شرکت‌کنندگان LGBTQ “نتوانسته است محافظت کند”.

اچ پی اس اعلام کرد که در سال 2021 با دانشگاه مک مستر همکاری خود را برای میزبانی یک نظرسنجی برای یافتن فرد مناسب برای این نقش آغاز کرده است.

پلیس می‌گوید پس از درگیری در جشنواره پراید همیلتون، چندین نفر جراحات جزئی دریافت کردند، اما هیچ قربانی یا شاهدی گزارش نشده است.
پس از درگیری در جشنواره پراید همیلتون در ژوئن 2019، چندین نفر جراحات جزئی دریافت کردند. (Imgur)

این نظرسنجی نشان داد که تسهیل‌کننده باید عضوی از جامعه LGBTQ، مستقل از خدمات پلیس و فردی باشد که از نظر سیاسی بی‌طرف و بی‌طرف باشد.

این نظرسنجی همچنین خاطرنشان کرد که این فرد باید پیشینه ای در زمینه تروما، تجربه کار با جامعه LGBTQ و “سرکوب تاریخی گروه های به حاشیه رانده شده توسط پلیس را درک کند.”

پلیس می گوید جامعه پیشنهاد کرده بود که بانکی نامزد شود.

رئیس فرانک برگن در یک بیانیه رسانه ای گفت: “ما زمان صرف شده برای رسیدن به این نقطه را تصدیق می کنیم. ما از جامعه برای کمک آنها تشکر می کنیم و احساس می کنیم که ربکا کاملاً فرد مناسبی برای پیشبرد این گفتگوهای بسیار مورد نیاز است.”

گروه های کانونی، تالار شهر بیش از 10 ماه برگزار می شود

بانکی گفت که این نقش یک فرآیند 10 ماهه با چهار مرحله خواهد بود.

اولین گام، که قبلاً تکمیل شده است، ملاقات با HPS برای پرسیدن در مورد اجرای توصیه‌ها و آنچه از سال 2019 تغییر کرده است.

بانکی گفت که این فرآیند همچنین شامل گروه های متمرکز با جامعه است که پلیس در آن حضور نخواهد داشت.

سپس یک تالار شهر در پاییز وجود خواهد داشت “برای صحبت در مورد اینکه تعمیر بین اعضای جامعه عجیب و غریب و HPS چگونه می تواند و می تواند باشد.”

او گفت: “من پاسخی در مورد اینکه این گام‌های بعدی چیست، ندارم زیرا می‌خواهم واقعاً از طریق مشارکت جامعه مطلع شود.”

بانکی گفت که مطمئن نیست که می‌خواهد این نقش را بازی کند، حتی با وجود «خرید» زیاد از HPS.

“من با اعضای سرویس نشستم و گفتم، “احساس می‌کنم تصوری که برای این کار دارم بسیار دور از چیزی است که شما آن را قابل قبول می‌دانید،” و آنها بارها و بارها گفتند که مایلند سرگرمی بسیار جدی داشته باشند. یا پیشنهادات رادیکال،” بانکی گفت.

او امیدوار است که تا پایان این دوره، افراد جامعه دگرباشان جنسی راحت تر از خدمات پلیس استفاده کنند و در عین حال بی اعتمادی سالمی داشته باشند.

دلایلی برای خوش بین بودن وجود دارد… امیدی برای این وجود دارد.»