راهنمای خرید هارد اینترنال، هارد SSD بخریم یا HDD

با اینکه بسیاری از شرکت ها از لایسنس های نا امن کرک شده استفاده می کنند، ما از نسخه های اصلی و قانونی برای اطمینان از امنیت و عملکرد سایت شما بهره می گیریم. نکته در اینجاست که با اینکه این تشابه در میان این دو هارد دیسک وجود دارد، ممکن است با خود فکر کنید که چرا قیمت هارد دیسکهای سرور اینقدر گرانتر از هارد دیسک های دسکتاپ است! در پایان لازم به ذکر است این هارد به یک نشانگر LED با سه حالت نوری ثابت، چشمک زن و خاموش مجهز است که برای اعلام وضعیت عملکردی هارد به کاربر کاربرد دارد. داخل این هاردها قطعا یکی از هاردهای سه شرکت مادر وجود دارد. پشتیبانی سرور و فضای میزبانی، یکی از مواردی می باشد که هر شرکت هاستینگی باید به آن به عنوان ستون های بنیادی خودش نگاه کند، در ایران سرور ما با بهره گیری سه شیفت پشتیبانی، به صورت 24 ساعته آماده برطرف سازی مشکلات و دغدغه های وب سایت و سرویس شما هستیم. سایت آی تی بازار به عنوان مرجع بزرگ معرفی کننده فروشندگان فعال تجهیزات سرور، اطلاعات جامعی در مورد انواع سخت افزار سرور مانند هارد دیسک و حافظه SSD سرور فراهم نموده است و با مشاهده کالاها، می توانید از قیمت روز آنها نیز اطلاع یابید.

زیرساخت های ابری بر پایه تکنولوژی Zabbix به سایت شما آپتایمی برابر با بالاترین استاندارد جهانی ارائه می کند که با تضمین کیفی خدمات گارانتی شده است. این هارد با طراحی گوشه های گرد و ترکیبی از پلاستیک براق و مات از جلوه ظاهری بسیار زیبایی بهره می برد که علاوه بر زیبایی از استحکام نسبتا خوبی برخوردار است و در برابر ضربات سبک، شوک و رطوبت مقاوم می باشد. پشتیبانی از پردازنده های سری E5-2600 و E5-2600 v2 که %80 کارایی بالاتر نسبت به نسل قبلی دارد ، قابلیت ارتقاء رم سرور تا 768GB ( دو برابر نسل قبل ) پشتیبانی از 16 هارد دیسک SFF یعنی تا %33 افزایش ظرفیت هارد داخلی و داشتن پورت شبکه 1G و 10G افزایش سرعت ILO تا %200 از خصایص منحصر به فرد این سرور میباشد . هاستهای کلاستر شده ایرانسرور، ترکیبی از قویترین کانفیگهای روز دنیا شامل هارد NVME ،رم های ECC DDR4 و پردازنده هایی با بیش از ۷۲ هسته است که در بزرگترین دیتاسنترهای ایران میزبانی میشود. با DL380p G8 دیتا سنتر خود را بگونه ای بسازید که تمامی اهداف امروز و آینده شما را بسازد . تمامی هاستها به صورت 7/24 توسط متخصصین ایران سرور پشتیبانی می شوند تا همیشه شاهد عملکرد خیره کننده هاستتان باشید.

با پشتیبانی کامل از MSSQL و ASP و دیگر محصولات مایکروسافت تمامی اجزا سایتتان مانند؛ فایل، دیتابیس و ایمیل را بر روی هاست ویندوز میزبانی کنید و دغدغه های امنیتی همیشگی هاست های ویندوزی را به فراموشی بسپارید. به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی لحظات، توان و تلاشمان را در جهت حفاظت از دارایی آنلاینتان بکار می گیریم تا خیال شما همواره آسوده باشد. هاست دانلوداگر نیاز به فضایی برای ذخیره سازی آنلاین فایلهای خود دارید، مدیر یک وب سایت دانلود هستید و یا فایلهای خود را به صورت آنلاین آرشیو کرده و در مواقع لزوم از آنها استفاده میکنید، هاست دانلود فراسو بهترین انتخاب برای شماست. منابع ایزوله و قدرتمند سرور با افراد کمی به اشتراک گذاشته می شوند تا سایت شما همواره از عملکردی سریع و با ثبات برخوردار باشد و به دلیل “اشتراکی بودن” کند نشود. هارد اکسترنال Western Digital در زمینه بک آپ گیری از کارایی بالایی برخوردار است و از نرم افزار اختصاصی وسترن دیجیتال WD SmartWare Pro پشتیبانی می کند. هارد پرتابل وسترن دیجیتال مدل Elements از اندازه کوچکی بهره می برد که با وزن ۱۳۴ گرم و ضخامت تنها ۱۵ میلیمتر به آسانی در کیف یا کوله پشتی قرار گرفته و می توان در مکان های مختلف آن را به همراه داشت.

در سرور مجازی شما میتوانید هر نوع سیستم عاملی را داشته باشید و با توجه به سیستم عامل مدنظر، کانفیگ های دلخواه را انجام داده و خدمات خود را ارائه دهید. لازم به ذکر است هارد اکسترنال Element با رابط USB 2.0 نیز سازگار بوده و از سیستم عامل های اندروید، ویندوز، لینوکس و مک پشتیبانی کرده و کاربران مشکلی برای استفاده از آن در ارتباط با دستگاه های مختلف نخواهند داشت. برخی از کاربران در شبکه های خود به جای یک هارد سرور با ظرفیت بالا از دو یا چند هارد با ظرفیت های پایین تر استفاده می کنند. به این معنی که با این هارد قدرتمند میتوانید اطلاعات خود را با سرعت 12 گیگ بر ثانیه منتقل کنید. نرخ انتقال ارتباط این هارد 300گیگ 15K در حدود 6Gb بر ثانیه است. هارد Western Digital برای متصل شدن به دیگر دستگاه ها دارای رابط USB 3.0 می باشد که از سرعت بالایی (حداکثر ۵ گیگابایت بر ثانیه) بهره می برد. این دو، روشهای متداول برای اتصال دستگاههای ذخیرهسازی (هارد دیسک ها) به کامپیوتر و یا سرورهای مختلف است که وظیفه انتقال دادهها را بر عهده دارند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد تبدیل هارد سرور به ساتا لطفا به بازدید از وب سایت ما.