راننده اتوبوس مدرسه که در تصادف مرگبار شرکت داشت، “بسیار مورد علاقه” خانواده و مسافران بود

راننده اتوبوس مدرسه که در تصادف روز دوشنبه کشته شد، از طریق جمع آوری کمک های مالی آنلاین و آگهی ترحیم شناسایی شد.

خانواده دیوید جیمز استوارت از او به عنوان یک پدربزرگ مغرور، پدربزرگ، پدر مهربان و شوهر محبوب یاد می کنند. این پیرمرد 71 ساله پس از برخورد با یک رزمناو پلیس استان انتاریو (OPP) در تقاطع بزرگراه 59 و جاده 33 شهرستان آکسفورد در شرق زورا-تاویستوک، کمی قبل از ساعت 7 صبح جان باخت.

کمپین GoFundMe برای جمع آوری پول برای هزینه های تشییع جنازه او و همچنین کودکانی که در اتوبوس مدرسه خود سوار می شد، می خوانند: “دیو مردی بود که خانواده و دوستانش دوستش داشتند.”

استوارت بر اساس یک آگهی درگذشت در خانه تشییع جنازه براک و ویسر، به طور حرفه ای یک موتورسیکلت و مکانیک موتورهای کوچک بود و قبل از بازنشستگی، مالک کانر لاون و مارین بود. او سپس به مدت 12 سال به عنوان راننده اتوبوس کار کرد. سی‌بی‌سی نیوز تایید کرد که او در زمان مرگش برای خطوط اتوبوسرانی لانگز کار می‌کرد.

در آگهی ترحیم گفت: “او عاشق NASCAR، NFL و ماهیگیری بود، اما خانواده همه چیز بود. او بسیار دوست داشت، و بسیار دلتنگ خواهد شد.”

انجمن پلیس استان انتاریو Det را شناسایی کرد. Const. استیون تورانژو، 35 ساله، به عنوان راننده رزمناو. او با واحد جرایم خیابانی جامعه هورون-پرث OPP و پنجمین افسر پلیس انتاریو بود که امسال جان باخت.

خانواده استوارت می گویند که او علاقه زیادی به NASCAR، NFL، ماهیگیری، خانواده و رانندگی با اتوبوس مدرسه داشت.
خانواده استوارت می گویند که او علاقه زیادی به NASCAR، NFL، ماهیگیری، خانواده و رانندگی با اتوبوس مدرسه داشت. (GoFundMe)

فیل شفر، شهردار شهرک شرقی زورا-تاویستوک، گفت که محل برخورد ماه آینده به یک ایستگاه همه جانبه تبدیل خواهد شد.

به‌روزرسانی‌های این تقاطع شامل علائم توقف برای رانندگان در بزرگراه 59، کاهش محدودیت سرعت به 60 کیلومتر در ساعت در نزدیک شدن به تقاطع، نوارهای غوغایی و چراغ‌های قرمز چشمک زن خواهد بود.

مراسم خاکسپاری استوارد برای 6 ژوئن در وودستاک برنامه ریزی شده است. هنوز جزئیاتی در مورد اینکه خانواده تورانژو چگونه زندگی او را رقم خواهند زد، وجود ندارد.

تحقیقات درباره سقوط این هواپیما ادامه دارد.