رئیس پلیس همیلتون می‌گوید الزامات آموزشی جدید بر کیفیت افسران تأثیری نخواهد داشت

فرانک برگن، رئیس پلیس همیلتون می‌گوید که تغییر استانی در الزامات آموزشی برای افسران بر کیفیت نیروی شهر تأثیری نخواهد داشت.

در اوایل این هفته، دولت انتاریو اعلام کرد که اقدامات جدیدی را برای افزایش تعداد عقب مانده استخدامی پلیس، از جمله حذف الزامات تحصیلات پس از متوسطه برای استخدام به عنوان افسر، ارائه خواهد کرد.

در جلسه هیئت خدمات پلیس در روز پنجشنبه، برگن گفت که با روسای پلیس انتاریو در مورد تغییر پیشنهادی ملاقات کرده است.

او گفت که به مایکل کرزنر وکیل کل اطمینان داده است که خدمات پلیس همیلتون “استاندارد” افسران خود را پایین نخواهد آورد.

رئیس پلیس می گوید: «هیچ متقاضی کمبودی نداریم

در یک گزارش قبلی سی بی سی همیلتونسرویس پلیس همیلتون (HPS) گفت 1900 نفر در سال 2020 برای این خدمات درخواست دادند اما دو سال بعد، در سال 2022، کمی بیش از 1000 نفر درخواست کردند.

برگن به هیئت خدمات پلیس گفت که HPS به طور فعال استخدام می کند، اما گفت که او فکر نمی کند که تعداد متقاضیان کم مشکلی باشد.

او در این نشست روز پنجشنبه گفت: «هیچ کمبودی برای صف آرایی مردم وجود ندارد.

برگن گفت، مسئله یافتن نامزدهایی است که استانداردهای بالای HPS را برآورده می کنند.

برگن گفت که HPS به طور خاص به دنبال کاندیداهایی است که دارای تنوع، تجربه زندگی و نشان دادن شخصیت، شجاعت و شایستگی هستند.

در ماه مارس، سی‌بی‌سی همیلتون با اسکات بلاندفورد، هماهنگ‌کننده برنامه‌های پلیس و برنامه‌های ایمنی عمومی در دانشگاه ویلفرد لوریر که همچنین 30 سال را در لندن، اونت به عنوان پلیس سپری کرد، صحبت کرد.

بلاندفورد گفت که بسیاری از خدمات پلیس در انتاریو در چند دهه گذشته “خزش اعتبار” را تجربه کرده اند.

او گفت که الزامات رسمی برای پیوستن به پلیس هنوز شامل تحصیلات پس از متوسطه نمی شود، اما افسران استخدام هنوز به دنبال “افرادی هستند که دارای تحصیلات پس از متوسطه، مسن تر و دارای سابقه کار یا زندگی قبلی هستند.”

“این یک مانع پنهان است که آنجاست. [Police recruiters] لزوماً بیرون نمی آید و به شما می گوید، اما این الزامی است که آنها به دنبال آن هستند.”

او این هفته به CBC لندن گفت که استان در حال ایجاد یک “روایت نادرست” است زیرا الزامات پسا ثانویه که به قانون امنیت اجتماعی و پلیس 2019 اضافه شده است – که استان پیشنهاد اصلاح آن را دارد – به هر حال تحمیل نشده است.

صبح لندن6:47استان شرایط تحصیلات تکمیلی را برای افسران پلیس حذف می کند

اسکات بلاندفورد، افسر پلیس بازنشسته و هماهنگ کننده برنامه پلیس و امنیت عمومی دانشگاه ویلفرد لوریر می گوید که نگران این تغییرات است.

به افسران جدید همیلتون شهریه کالج پلیس بازپرداخت می شود

این استان همچنین روز سه شنبه اعلام کرد که 100 درصد هزینه های آموزش پایه پاسبان در کالج پلیس انتاریو را پوشش خواهد داد. هزینه این برنامه سه ماهه 15450 دلار است و افسران پلیس جدید باید ظرف شش ماه پس از استخدام آن را تکمیل کنند.

برگن می‌گوید که این استان به افسران پلیس همیلتون که هزینه این برنامه را در سال تقویمی 2023 پرداخت کرده‌اند، از جمله 16 نیروی HPS از یک گروه در اوایل سال جاری، بازپرداخت می‌کند.

وی گفت که این بازپرداخت از بودجه شهرداری تامین نمی شود.

ماریت استایلز، رهبر NDP، روز سه‌شنبه به سی‌بی‌سی نیوز گفت که از افسران پلیس شنیده است که می‌گویند به حمایت و آموزش بیشتری برای کارکنانی که در حال حاضر دارند نیاز دارند و گفت مطمئن نیست که شهرداری‌ها بودجه لازم برای ارائه آموزش‌های اضافی را داشته باشند و درعین‌حال یک طرح استخدامی را آغاز کنند.

او گفت: «فکر می‌کنم بسیاری از شهرداری‌ها از خود می‌پرسند که آیا توانایی انجام این کار را دارند یا خیر.

پت مندی، رئیس هیئت خدمات پلیس همیلتون، گفت که کرزنر در هفته‌های آتی از خدمات پلیس شهری، از جمله پلیس همیلتون، در مورد قانون جدید پلیس درخواست کرده است.