رئیس تیم ماسای اوجیری می گوید امیدوار است که رپتورها امیدوار باشند که این فصل در تورنتو بازی کنند

متن داستان را بخوانید

رئیس باشگاه تورنتو رپتورز ، ماسایی اوجیری می گوید امیدوار است که تیم بتواند در فصل آینده NBA در شهر خود بازی کند.

“اوجیری به” جریان مت گالووی

“ما علاقه زیادی به دادن احساس امید به مردم داریم.”

در 11 مارس ، لیگ پس از آزمایش مثبت ویروس کرونا از بازیکن یوتا جاز ، این فصل را به حالت تعلیق درآورد و به دلیل همه گیری ، اولین لیگ حرفه ای بزرگ در ایالات متحده شد که بازی ها را متوقف کرد. در ماه جولای ، بازیکنان به NBA Bubble در Resort World Disney در نزدیکی Orlando ، Fla. نقل مکان کردند و برای جلوگیری از شیوع COVID-19 تحت دستورالعمل های دقیق بازی هایی را انجام دادند.

این حباب اولین نوع در نوع خود بود و منجر به این شد که انجمن ملی بسکتبال در آن فصل دیگر موردی از ویروس کرونا نداشته باشد.

فصل جدید NBA قرار است 22 دسامبر آغاز شود ، اما لیگ هنوز اطلاعاتی در مورد محل بازی تیم ها منتشر نکرده است.

در پاسخ به این سiriال که آیا ورزشکاران باید از قوانین قرنطینه معاف شوند ، اوجیری پاسخ قطعی نداد ، اما گفت مسئولیت پذیری مهم است.

اوجیری گفت: “از نظر من مسئولیت پذیر بوده ایم.”

“NBA در طی همه گیری متوقف شد … NBA ابتدا این کار را انجام داد. و ما الگوی خود را قرار دادیم … و سپس بازگشتیم و با مسئولیت پذیری یک حباب باورنکردنی ایجاد کردیم.”

اوجیری می گوید دستاوردهای NBA نشان می دهد لیگ قادر به ارائه راه حل های خلاقانه در مقابله با ویروس کرونا است.

“ما تلاش می کنیم رهبری کنیم. ما تلاش می کنیم این همه گیری را شکست دهیم. ما در تلاش هستیم که به بهترین شکل ممکن برگردیم زیرا یک روش یا روش دیگر طبیعی وجود دارد.”

اوجیری می گوید بازیکنان در تمام شیوع همه جانبه رهبری قابل توجهی را نشان داده اند.

تورنتو رپتورز قبل از بازی سه دور اول مرحله پلی آف NBA 2020 در دریاچه بوعنا ویستا ، فلوریدا ، هنگام سرود ملی زانو زد. (گتی ایماژ)

اوجیری خاطرنشان کرد که هدایت لیگ محدود به پاسخ ویروس کرونا نیست.

هنگامی که جاکوب بلیک در آگوست توسط پلیس در کنوشا ، ویس ، در مقابل دیدگان فرزندانش مورد اصابت گلوله قرار گرفت ، بازیکنان NBA در ایستادگی در برابر بی عدالتی نژادی و بی رحمی پلیس ، بازی ها را تحریم کردند.

اوجیری گفت: “ما با بازیکنان خود بحث و گفتگوی بسیار صریح و صریح داشتیم ، هیچ ارتباطی با بسکتبال نداشت ، فقط ایده ها و اینکه چگونه می توانیم دنیا را به مکان بهتری تبدیل کنیم”.

این گفتگوها منجر به تلاش در سطح لیگ برای افزایش مشارکت رای دهندگان در انتخابات سال 2020 آمریکا شد. این لیگ تعداد رای دهندگان ثبت شده در بین بازیکنان و کارمندان را به طرز چشمگیری افزایش داد ، تیم ها رویدادهای ثبت نام رای دهندگان را برای عموم برگزار کردند و بیش از 20 لیگ را برای فعالیت های مربوط به رای گیری در دسترس قرار دادند. به عنوان مثال تاسیسات Golden State Warriors در اوکلند برای ثبت نام رای دهندگان ، رأی دادن و رها کردن آرا افتتاح شد.

اوجیری گفت که تلاش آنها نتیجه داد.

وی گفت: “یکی از چیزهایی که بدست آمد ، پیروزی بایدن بود.”

من نمی خواهم توسط کسی هدایت شوم که می خواهد مردم را از هم جدا کند. “

او فکر می کند بازیکنان صدای خود را در حمایت از برابری در ایالات متحده پیدا کرده اند و آنها همچنان رهبر خواهند بود.

“برای من ، رهبری ، این به معنای ساده است … الگوبرداری خوب و توانمند سازی مردم به روش صحیح.”