دکتر نیکولا مرسر از ولینگتون-دوفرین-گلف می گوید کریسمس “عادی” نداشته باشید

دکتر نیکولا مرسر می گوید که او می داند مردم از پاسخ او به اینکه آیا تعطیلات امسال عادی است ، خوشحال نخواهند شد.

مدیرعامل و افسر پزشکی بهداشت عمومی Wellington-Dufferin-Guelph بهداشت عمومی می گوید مردم باید در سال جاری دوباره در مورد شرایط طبیعی تجدید نظر کنند.

یک اجتماع عادی شامل اجتماعات اجتماعی و نزدیک بودن به سایر افراد در خانه های شخصی است.

مرسر در مصاحبه ای با CBC Kitchener-Waterloo گفت: “من فکر می کنم باید بگوییم ، نه ، طبیعی نیست.”

وی گفت: “من از همه کسانی که گوش می دهند می خواهم که به شیوه دیگری برای جشن گرفتن کریسمس فکر کنند.” “اما من فکر می کنم که هنوز چیزهایی وجود دارد که می توانیم انجام دهیم تا بسیار خلاق باشیم. من می دانم که سعی می کنم به خانواده خودم فکر کنم ، چگونه این کار را انجام دهم ، احساس کنیم که با هم ارتباط داریم ، اما شاید در همان خانه و مطمئناً اجتماعات بزرگ ندارم. “

مرسر می گوید که او می داند بسیاری از محل های اقامت در دانشگاه و دانشگاه در تعطیلات تعطیل خواهد شد و دانشجویان مجبورند به خانه بیایند ، اما مردم برای جلوگیری از گسترش COVID-19 باید اطمینان حاصل کنند که آنها در خارج از خانه خود جمع نمی شوند.

حباب زیاد است

در اوایل این هفته ، مرسر نامه ای به جامعه منتشر كرد و به مردم می گفت كه لازم است تعاملات اجتماعی با افراد خارج از خانه خود را محدود كنند.

مرسر گفت: “واقعاً روشن شده است كه رفتارها و عوامل محرك خاصي در مورد اين همه گيري وجود دارد كه مردم در مورد آنها واضح نيستند.”

“من صحبت های زیادی در مورد حباب ها از مردم شنیده ام و آنها به من می گویند که آنها یک حباب کار ، یک حباب ورزشگاه ، یک حباب خانه و یک حباب مدرسه دارند. و ما فکر می کنیم ، خوب ، نه ، شما در زندگی خود افراد زیادی دارید “

وی گفت: والدین گفته اند که اگر بچه ها در یک کلاس و در نتیجه یک گروه هستند ، باید تاریخ بازی و خوابشان خوب باشد.

وی گفت: “آنها این نکته را از دست می دهند.” “فعل و انفعالاتی که آنها واقعاً فکر نمی کنند به آنها آسیب برساند در واقع باعث شیوع این ویروس می شود.”

نیازی به حضور در “منطقه قرمز” نیست

Wellington-Dufferin-Guelph بهداشت عمومی در حال حاضر در “منطقه نارنجی” چارچوب COVID-19 استان قرار دارد. مرسر می گوید که فکر نمی کند جامعه هنوز باید به “منطقه قرمز” برود.

وی گفت: “امیدوارم که به آنجا نرسیم و مطمئناً تمام تلاش خود را می کنم تا … در آنجا نباشم.”

وی خاطرنشان کرد: اخیراً در جامعه منونیت ها در شهرستان ولینگتون اوج گرفته است. مرسر به جامعه دستور داد كلیساها و مدارس را تعطیل كنند.

وی گفت: “رفتارها در آن جامعه به سرعت تغییر یافته است و همچنین آزمایشات بیشتری در آن جامعه انجام شده است.” “من امیدوارم که آنها جلوتر بروند که ما قادر خواهیم بود آن را کنترل کنیم و شماره هایمان را پایین بیاوریم.”