دوستانش برایش درگذشت نوشته بودند. مشکل این است که او نمرده است

برای سال‌ها، اسکات بلک‌لاک اعلام کرده بود که برای تولد 40 سالگی‌اش یک کباب کمدی می‌خواهد. در واقع او می گوید که آن را مطالبه کرده است.

بلکلاک گفت که عاشق مسخره کردن دیگران است و همچنین وقتی مردم درباره او شوخی می کنند. بنابراین دوستانش موافقت کردند که این اتفاق بیفتد و تاریخ برای این شنبه تعیین شد.

چیزی که او نمی دانست این بود که کباب زود شروع شد.

بلک‌لاک بدون اطلاع او – تا زمانی که یک تهیه‌کننده CBC با او تماس گرفت – موضوع یک آگهی درگذشت ساختگی بود که برای روزها در وب‌سایت ستاره ویندزور آنلاین بود.

هنگامی که روز پنجشنبه به او رسید، بلکلاک گفت که در ناباوری است. اما در همان زمان، مردی از ویندزور، اونت، – که اصالتا اهل همیلتون است – گفت که “نمی‌تواند بیشتر از این راضی باشد.”

بلکلاک که اصرار دارد با این شوخی کاری نداشته است، گفت: “این لذت بخش است. این هیولا است. این فقط وحشتناک است. و من بسیار خوشحالم.”

عزاداری برای “ساکن زیرزمین OG”

در این آگهی ترحیم، که 14 می به عنوان روز تولد بلکلاک ذکر شده است، از او با نام های مختلف – از جمله اسکوت، اسکوپ و استول- یاد می شود.

این می گوید که او “بالاخره” روز دوشنبه پس از یک سال عوارض ناشی از یک حمله قلبی شدید درگذشت.

در این کتاب آمده است: «اسکوپ همیشه به خاطر کم شوخ طبعی‌اش، خط رویش مو، رفتارهای چندگانه‌اش، ناتوانی‌اش در کنار آمدن با زندگی و به‌طور کلی بی‌اعتنایی به دنیا در یادها خواهد ماند.»

اسکرین شات از مراسم ترحیم اسکات بلک استاک (اسکوت).
این آگهی ترحیم در تاریخ 9 می در وب‌سایت Windsor Star پست شد و تا 11 می حذف شد. این شرکت می‌گوید به محض اینکه متوجه شدند این یک فریب است حذف شده است. (ستاره ویندزور)

او را OG می نامند [original gangster] ساکن زیرزمین – “افسانه این است که این اصطلاح برای او ابداع شده است” – و آگهی ترحیم به یک مشکل مواد مخدر و شکست به عنوان یک نویسنده و رزمی کار اشاره می کند.

این با ذکر یک کباب به افتخار او در یک رستوران ویندزور در روز شنبه به پایان می رسد.

در این آگهی ترحیم تصویری از دنیس رادر، معروف به قاتل BTK وجود دارد. بلک‌لاک می‌گوید شباهت او به قاتل زنجیره‌ای آمریکایی یک شوخی قدیمی در میان دوستانش است که مانند او دارای شوخ طبعی هستند.

این مراسم روز سه شنبه منتشر شد. تا بعدازظهر پنجشنبه، آن را پایین آورده بودند.

سخنگوی Postmedia، شرکت مادر روزنامه ویندزور، به CBC گفت: “این نتیجه یک دروغ بود و به محض اطلاع از وب سایت حذف شد.”

فرم ارسال آگهی های ترحیم تصریح می کند که برای تأیید مرگ یک نفر باید یک خانه تشییع جنازه یا تماس با کوره مرده سوز ارائه شود.

“کمی بیش از حد”

شاید بین دوستان شوخی بود اما همه نمی خندند.

جیسون کارتر خواننده دائمی آگهی های ترحیم است و او عکس قاتل BTK را تشخیص داد. یکی از دوستان او روز چهارشنبه با اتاق خبر سی بی سی ویندزور تماس گرفت تا ادای احترام بی‌اهمیت را اعلام کند.

کارتر گفت این شیرین کاری بد سلیقه بود.

“من بخش کباب آن را درک می کنم، اما استفاده از چهره یک قاتل زنجیره ای برای توجه به آن، فکر می کنم کمی بیش از حد است.”

در مورد بلکلاک، او در مورد اینکه چه کسی این ابیت جعلی را پست کرده است، شک دارد. او گفت که سخنرانی رد خود در جریان کباب روز شنبه – جایی که او پس از تمسخر می تواند نظر خود را بیان کند – اکنون بسیار بدتر خواهد بود.

و از نظر انتقام گرفتن؟ او هنوز روی هیچ برنامه ای نرسیده است.

او گفت: “من هنوز با جدید بودن این شوخی فوق العاده دست و پنجه نرم می کنم، بنابراین هنوز در مورد آن فکر می کنم. آماده پیشنهادات هستم. لطفاً اگر پیشنهاد وحشتناکی دارید به من ایمیل بزنید [email protected].” خنده.