در حالی که انتاریو تعطیلات طولانی مدت زمستان را در نظر می گیرد ، هیئت مدیره و اتحادیه های مدرسه همیلتون در حال آماده باش هستند

هیئت مدیره و اتحادیه های مدارس همیلتون در حالت آماده باش هستند زیرا دولت استانی تعطیلات طولانی زمستان یا شروع کلاس ها را از راه دور در سال جدید در نظر می گیرد.

این پس از آن است که استفان لچه ، وزیر آموزش و پرورش گفت که او در حال صحبت با مقامات بهداشتی است و “در حال جستجو برای راه حل هایی است که ممکن است دوره ای خارج از کلاس باشد” در ابتدای ژانویه ، اما هنوز تصمیمی اتخاذ نکرده است.

لچه گفت که او طی یکی دو هفته آینده طرحی را اعلام خواهد کرد که به والدین اجازه می دهد آماده شوند ، اما نخست وزیر داگ فورد روز سه شنبه به رسانه ها گفت هیچ چیزی تأیید نشده است.

این بعد از آن است که شورای مدیران آموزش انتاریو اعلام کردند پیشنهاد شروع ترم جدید با آموزش مجازی را داده است تا دانش آموزان و کارکنان بعد از هرگونه جشن های تعطیلات بتوانند خود را منزوی کنند.

هیئت های مدارس محلی همیلتون در حال برنامه ریزی برای یک محوری بالقوه برای یادگیری کامل آنلاین هستند ، اما در مورد هرگونه تغییر یا تمدید تعطیلات زمستانی بحث نکرده اند.

دانش آموزان و مربیان در همیلتون اغلب توسط COVID-19 آلوده شده اند ، اما مقامات بهداشت عمومی گفته اند كه مدارس ویروس را شیوع نمی دهند. (فرانسیس فرلند / سی بی سی)

استان با توجه جدی به این اقدام ، ممکن است مربیان و خانواده ها را مجبور کند تا در طی همه گیری ، خود را دوباره سازگار کنند.

مانی فیگوئیدرو ، مدیر هیئت مدیره مدارس دولتی ، روز سه شنبه گفت: “برخی از امن ترین مکانها محیط هایی مانند مدارس با روال ساختار یافته و رویه لایه ای برای اقدامات بهداشت عمومی است.”

“نکته اصلی ما این است که مدارس را باز نگه داریم و ورود جامعه به مدارس بزرگترین نگرانی ما است.”

آخر هفته شکرگذاری COVID-19 را جذب کرد

Figueiredo به مدارس اعتماد دارد اما گفت پس از دیدن وضعیت COVID-19 مربوط به مدرسه در حوالی شکرگذاری ، او نگران است که گسترش جامعه در ژانویه چگونه باشد – و اینکه چگونه ممکن است وارد کلاس ها شود.

“آیا مردم وسوسه می شوند جمع شوند؟ این یک پنجره دو هفته ای است ، آخر هفته شکرگذاری سه روزه نیست … من نگران هستم [cases] با سرعت زیاد وارد مدارس می شوند. “

“اگر می خواهید تعطیلی را تمدید کنید و همه به یادگیری از راه دور بپردازند ، بنابراین من توصیه می کنم برای جلوگیری از گسترش جامعه به مدارس ، مدتی بعد از تعطیلات تعطیلات باشد.

فیگوئیدرو گفت که آرزو دارد که مدارس باز بمانند اما از تعطیلی کوتاه مدت در اوایل سال آینده برای جلوگیری از گسترش اجتماع از اجتماعات تعطیلات که دانش آموزان و مربیان را آلوده می کند ، حمایت خواهد کرد.

با وجود اینکه مدارس محلی بیشتر موارد COVID-19 را در بیشتر روزها مشاهده می کنند ، مقامات بهداشت عمومی ادامه داده اند که مدارس منجر به شیوع بیشتر ویروس نمی شوند.

جف سورنسن ، رئیس اتحادیه محلی معلمان ابتدایی همیلتون-ونتورث ، گفت كه مدارس از نظر كافی آمادگی لازم را ندارند تا بتوانند به آموزش كامل آنلاین بپردازند.

وی روز سه شنبه گفت: “هنوز نابرابری در دسترسی به دستگاه ها با معلمان و دانش آموزان وجود دارد. ظرفیت سیستم وجود دارد. ما می دانیم بسیاری از معلمان و دانش آموزان اینترنت پرسرعت ندارند كه آموزش آنلاین بر اساس آن است.”

“شما معلمانی داشته اید که برای راه اندازی کلاس های درس ، برنامه ریزی ، اجرای برنامه نویسی و سپس مجبور به تغییر دو بار ، اگر نه سه بار ، بسیار سخت کار کرده اند.”

دانش آموزان در سراسر انتاریو ممکن است تعطیلات زمستانی طولانی داشته باشند یا سال 2021 را با یادگیری از راه دور شروع کنند. (Shutterstock)

با این وجود ، سورنسن گفت که او نگران است که چند مورد COVID-19 در مدارس وجود دارد که ما از آنها اطلاعی نداریم. او به اندازه فیگوئیدو خوشبین نیست.

“من نمی دانم که این رابطه همبستگی است یا علیت اما تعداد افراد از زمان بازگشایی مدارس شروع به خزیدن می کنند و این تعجب آور نیست زیرا پروتکل ها ، با وجود آنچه داگ فورد فکر می کند ، همیشه در مدارس نسبت به جامعه عمومی شلتر هستند.”

داریل جروم ، رئیس فدراسیون محلی معلمان مدارس متوسطه انتاریو ، نیز در مورد افزایش عفونت ها در جامعه ابراز نگرانی کرد.

“افزایش قابل توجه موارد در این استان همراه با پاسخ دولت که به بهترین وجه می تواند گیج کننده و در بدترین حالت ، سهل انگاری توصیف شود ، این امر را تقریباً ضروری کرده است. [winter break] الحاق »، وی روز سه شنبه در بیانیه ای نوشت.

وی افزود HWDSB به مربیان دبیرستان اجازه می دهد تا کلاسهای مجازی بعد از ظهر را به جای مدرسه ، از راه دور تدریس کنند.

انتاریو باید به زودی تصمیم بگیرد

پت دالی ، رئیس هیئت مدیره مدرسه منطقه ای کاتولیک همیلتون-ونتورث گفت که هیئت مدیره او آماده است که به استان گوش فرا دهد ، اما با این خبر گیج شده است.

وی گفت: “من نمی فهمم كه اگر فكر برای افزایش یك هفته یا چیزی بیشتر باشد ، چه فایده ای خواهد داشت.”

“ما به وضوح وزارت معارف ، دولت استانی و جهت بهداشت عمومی را دنبال خواهیم کرد.”

اگر استان تصمیم بگیرد تعطیلات زمستانی را طولانی کند یا کلاسها را از راه دور در ماه ژانویه آغاز کند ، فیگوریدو امیدوار است که تصمیم زودتر از این زمان گرفته شود.

“بهتر است که با تمام انتقال دانش آموزان در حالی که آنها هنوز در مدرسه هستند مقابله کنیم … ما برای برنامه ریزی و اجرای برنامه به زمان نیاز داریم و خانواده ها به زمان نیاز دارند تا در مورد برنامه های خود فکر کنند.”


توجه والدین ، ​​دانش آموزان و معلمان: ما می خواهیم از شما بشنویم!

ما امیدواریم که از این فرم برای ما در مورد شرایط مدرسه ، چگونگی گذراندن کلاسها یا سایر موارد اضطراری که در ذهن شماست در ماه سپتامبر در همیلتون ، نیاگارا ، سنت کاتارین ها و برلینگتون بگویید.