درخواست حذفی از طرف یکی از طرفداران افسرده تورنتو Maple Leafs: لطفا، فقط برنده شوید

به‌عنوان یک طرفدار لیفز، انتظار برای کاهش وزن قبل از اولین بازی تیم در مرحله پلی‌آف جام استنلی بسیار شبیه انتظار قبل از صبح کریسمس است – فقط این احتمال وجود دارد که بابانوئل به صورت شما مشت بزند تا همیشه به او ایمان داشته باشید.

من سال گذشته این پیام را توییت کردو این احساس هنوز هم صادق است. برای طرفداران این تیم هاکی نفرین شده تورنتو، این کم و بیش طرح داستان است روز گراند هاگ: بار دیگر آوریل است و Leafs در آستانه ورود به یک سری دور اول رقابتی داغ با تامپا بی لایتنینگ هستند. با رئیس جدید ملاقات کنید، مانند رئیس قدیمی – طلوع، غروب خورشید.

هر سال، طرفداران لیف به سمت تلویزیون های خود (یا Scotiabank Arena، برای مرفهان در میان ما) می روند و امیدوارند که این بار ممکن است متفاوت باشد، که تیم نقش لوسی را که فوتبال را در دست دارد بازی نکند، در حالی که ما به عنوان چارلی ایستاده ایم. براون، دعا می‌کنیم که در حالی که دیگر طرفداران به ما اشاره می‌کنند و می‌خندند، روی پشتمان صاف نمانیم.

حالا آنچه را که در اینجا می گویم با یک دانه نمک بگیرید. من یک گزارشگر ورزشی نیستم و تیم را پوشش نمی‌دهم – در این مورد، من یک هوادار تحسین‌برانگیز با اصطلاحنامه هستم و هیچ گونه اطلاعی از عملکرد درونی سازمان ندارم.

با این حال، آنچه من دارم، سال‌ها رنج در اختیارم است. حالا می دانم به چه فکر می کنی: رنج؟ این احساس کمی افراطی است. آیا همه ورزش‌ها اساساً توسط گروهی از افرادی که آرم‌های مشابهی به تن دارند و با دوره‌های زودگذر شادی درهم آمیخته است، درد جمعی احساس نمی‌کنند؟

موضوع این است: برای طرفداران لیفز، شادی ما کجاست؟ کجاست آن نشاطی که رنج را می ارزد؟

چند نقطه روشن

مطمئناً، اجمالی اجمالی در اینجا و آنجا وجود داشته است. پس از یک دهه متوسط ​​مطلق، لیفز استعدادهای استثنایی آستون متیوز را در سال 2016 به خدمت گرفت. او اکنون با 60 گل در فصل 2021-2022، رکورد بیشترین گل در یک فصل را در اختیار دارد.

این تیم در سال 2017 نقش یک تیم ضعیف مزاحم را ایفا کرد و نه تنها با فهرستی بسیار سبز راهی پلی آف شد، بلکه تیم قدرتمند واشنگتن کپیتالز را به شش بازی رساند. برگ‌ها همچنین با کسب 115 امتیاز از بهترین رکورد تک فصلی تیم در سال گذشته برخوردار شدند. این تیم غیرقابل انکار با استعداد است.

ورزشکار مرد در حالی که در حال اسکیت روی یخ منتظر دریافت پاس در یک بازی NHL است، به عقب نگاه می کند.
رایان اوریلی، مهاجم Maple Leafs، در سمت چپ، یکی از مهم ترین خریدهای تیم در ضرب الاجل تجاری بود. (کلاز اندرسن/گتی ایماژ)

اما برای هر تقدیر، کوهی از گیج کننده است که در حال سقوط و سوختن است. این سازمان نمی تواند دور اول پلی آف را پشت سر بگذارد، در سال های اخیر شکست خورده به بروین (دو بار)، کانادایی ها (پس از برتری 3-1 سری)، کلمبوس (در یک دور بازی همه گیر که نبود. واقعا حتی پلی آف) و به لایتنینگ فوق الذکر در سال گذشته.

در فاجعه‌ای که مرز باورنکردنی دارد، برگ‌ها به نوعی توانستند یک بازی فصل معمولی را در مقابل یک راننده سابق زامبونی که برای سازمان در شبکه حریف کار می‌کرد، شکست دهند. و برای عشق به عقلم، من را در سال 2013 “4-1 بود” شروع نکنید.

می‌دانم که چرا پایگاه‌های دیگر طرفداران انباشته می‌شوند و از این موقعیت دیوید در مقابل جالوت لذت می‌برند، جایی که جالوت مدام برمی‌خیزد و روی شمشیر خودش می‌افتد.

مدیر کل لیفز، کایل دوباس.
جنرال موتورز Maple Leafs، کایل دوباس، در حال حاضر بدون قرارداد برای فصل آینده است، و بسیاری از نتایج بازی‌های پلی‌آف تیمش در این فصل انتظار دارند. (بروس بنت/گتی ایماژ)

این تیم به عنوان یکی از پردرآمدترین تیم های لیگ محسوب می شود. وقتی لیفز در شهر است، پیراهن‌های آبی و سفید به داخل زمین‌ها سرازیر می‌شوند (من به تو نگاه می‌کنم، اتاوا) اما ورزشگاه Scotiabank گاهی اوقات شبیه سردخانه است، زیرا لباس‌های کاسه پایینی اشتیاق نشان می‌دهند (اگر حتی در داخل شهر باشند). اصلاً صندلی‌هایشان) در حالی که هواداران پرهیاهو به صندلی‌های «ارزان» یا پیاده‌گردی به بوفالو می‌رسند. این یک تیم (و پایه هواداران) آسان برای مسخره کردن است – همه آنها بدون نتیجه ای که پشتیبان آن باشد، غوغا می کنند.

لطفا، فقط یک دور برنده شوید

بیش از یک بار، مردم از من پرسیده اند که چرا تیم دیگری را برای تشویق انتخاب نمی کنم. اگر این یک گزینه بود، فکر نمی کنید این کار را انجام دهم؟ انتخاب طرفدار Leafs با بهره مندی از آینده نگری مانند داشتن یک ماشین زمان و رزرو بلیط برای اولین سفر دریایی تایتانیک است. بین پدرم که از کنار طرفداران نفرین شده‌اش عبور می‌کرد و در دهه 90 در اطراف افرای سنت جان بزرگ شد، شانسی نداشتم.

یک بازیکن مرد هاکی روی یخ در حالی که هواداران از پشت شیشه تشویق می کنند، دست راست خود را دور شانه هم تیمی خود می پیچد.
شانس پلی آف لیفز بدون شک تحت تأثیر عملکرد بازیکنان ستاره ای مانند آستون متیوز در سمت چپ و میچ مارنر در سمت راست قرار خواهد گرفت. (فرانک گان/ مطبوعات کانادا)

می‌دانم که به نظر می‌رسد که من صرفاً در حال ضربه زدن به تیم هستم، اما در واقعیت، اگر آنها برنده شوند، خوشحال می‌شوم. مطمئناً، در سال‌های اخیر به‌عنوان یک مکانیسم دفاعی برای حفظ سلامت عقلم مجبور شده‌ام کمی جدا شوم – اما این دیوارها با یک برد متوالی مقابل تامپا فرو می‌ریختند.

و این واقعاً تمام چیزی است که می خواهم. یک دور. یک برد بیش از یک هفته برای تشویق تیم محبوبم در مرحله پلی آف.

من می دانم که سایر طرفداران احتمالاً به این بیانیه تمسخر می کنند. چرا آرزوی یک فنجان ندارید؟ و حق با آنهاست، میله اینجا روی زمین است – اما حداقل این کار ترول‌های بخش نظرات را وادار می‌کند تا مطالب تازه‌ای پیدا کنند.

تنها چیزی که می خواهم نشانه ای از پیشرفت است، لیفز. شاید امسال برای تغییر در دور دوم غمگین شوم.