دبیرستان کیچنر راه منحصر به فردی برای آگاهی بخشیدن به پلاستیک های یکبار مصرف پیدا می کند

این روزها اجتناب از پلاستیک های یکبار مصرف سخت است. حتی با وجود مقررات جدید از سوی دولت‌های استانی و فدرال برای توقف تولید و فروش پلاستیک‌های یک‌بار مصرف، سهولت و راحتی آنها همچنان برای بسیاری جذاب است.

دبیرستان Rockway Mennonite Collegiate در کیچنر می‌خواست رابطه پیچیده عشق و نفرت ما را با پلاستیک‌های یکبار مصرف برجسته کند، و آنها این کار را به روشی بسیار منحصر به فرد انجام داده‌اند. از طریق یک جلد محیطی از Joan Jett’s “از خودم بخاطر عاشق تو بودن متنفرم.”

سارا وال، معلم و سرپرست پروژه فکر کردن، ایده این ویدیو را در تلاشی برای افزایش آگاهی در مورد آسیب پلاستیک های یکبار مصرف بر محیط زیست ارائه کرد.

این پروژه به مردم این فرصت را می‌داد که مکث کنند، فکر کنند و کمی در مورد آن مورد راحت فکر کنند که ممکن است به مدت 10 دقیقه برای نوشیدن نوشیدنی یا خوردن سفارشی که قرار است با ما در این سیاره باشد استفاده شود. وال گفت: 500 سال.

پروژه در زمان همه گیری متوقف شد

این پروژه قبل از همه‌گیری آغاز شد و با محدودیت‌هایی که دانش‌آموزان نمی‌توانستند حضوری به مدرسه بروند، به حالت تعلیق درآمد.

وال گفت: “این پروژه … گروه های زیادی از دانش آموزان را در خود داشته است که در طول سال ها روی آن کار کرده اند.”

دانش‌آموزان درگیر شامل خواننده اصلی Pax Sellar Voll، دانش‌آموز کلاس 11 هستند که آواز را ارائه کرد. و ویلم هدریک، یکی از کارگردان‌ها و تدوین‌گرها، دانش‌آموز کلاس دوازدهم، که صدها ساعت را صرف کنار هم قرار دادن تصاویر کرد.

هدریک که قصد دارد در آینده به دانشگاه برود، گفت: “ساعت های بی شماری، روز از نو… هر روز در حین یدکی که دارم، یک ساعت ویرایش می کردم و سپس به خانه می رفتم. گاهی اوقات ویرایش را برای هشت ساعت متوالی انجام می دادم.” سال برای رسانه های دیجیتال و بازاریابی.

و دانش آموز کلاس یازدهم سامانتا لوبرتو که بخشی از تیم تولید بود و ساعت ها به سختی صدها و صدها کیسه پلاستیکی را روی کت و شلوارهای نقاش دوخت تا “هیولاهای کیسه ای” را بسازد که می توان آنها را در حال تعقیب سلار وول در سالن ها و محوطه های ساختمان دید. مدرسه

یک چیدمان هنری بزرگ از حروف THINK با صدها بطری پلاستیکی پر شده است.
این نمایشگر که توسط فارغ التحصیل Ellery Ezekiel جوش داده شده است، از ورق فلز و صدها بطری پلاستیکی ساخته شده است، در ماه آوریل در TheMuseum در مرکز شهر کیچنر به نمایش گذاشته خواهد شد. (ارسال شده توسط سارا وال)

یکی دیگر از تصاویر قابل توجهی که در سراسر ویدیو قابل مشاهده است، نصب هنری بزرگی از حروف است که کلمه “فکر” را بیان می کند. این قطعه توسط فارغ التحصیل Ellery Ezekiel ساخته شد که نحوه جوشکاری را برای پروژه یاد گرفت.

وال گفت: “ما آنها را پر از پلاستیک یکبار مصرف پر کردیم و این یک اثر هنری کاملاً قدرتمند است که واقعاً این تضاد راحتی را در مقابل پیامدهای بلندمدت انتخاب های ما به مردم نشان می دهد.”

این نصب را می‌توان برای کل ماه آوریل در TheMuseum به نمایش گذاشت.

درباره پروژه Think در صفحه گوش دادن CBC ما بیشتر بشنوید.

نسخه صبح – KW9:53این دبیرستان در کیچنر روشی منحصر به فرد برای صحبت کردن…یا به جای آواز خواندن…در مورد پلاستیک های یکبار مصرف پیدا کرد.

دبیرستان Rockway Mennonite Collegiate در کیچنر از شما می خواهد که در رابطه خود با پلاستیک های یکبار مصرف تجدید نظر کنید. بنابراین آنها یک ویدیوی راک برای کمک به انتقال پیام خود منتشر کرده اند. از معلم و برخی از دانش‌آموزان می‌شنویم که جلد محیطی «من از خودم برای دوست داشتنت متنفرم» جوآن جت را کنار هم گذاشته‌اند.

و می توانید ویدیوی کامل کاور Rockway Mennonite Collegiate را تماشا کنیداز خودم بخاطر عاشق تو بودن متنفرم“در زیر.

https://www.youtube.com/watch?v=https://www.youtube.com/watch