دانشگاه واترلو از شهریه دانشجویان 2 کشور اول انتاریو چشم پوشی می کند

بر اساس یک انتشار خبری، دانشگاه واترلو از شهریه دانشجویان واجد شرایط از دو جامعه ملی اول انتاریو به عنوان بخشی از تعهدات آشتی دانشگاه معاف خواهد کرد.

این ابتکار جدید برای دانش‌آموزان فعلی و ورودی که اعضای شش کشور گراند ریور و میسیساگاس کریدت اول هستند، اعمال می‌شود. پردیس واترلو دانشگاه در قلمرو سنتی این دو جامعه اولین ملت واقع شده است.

ویوک گوئل، رئیس و معاون رئیس دانشگاه گفت: “امیدواریم با کاهش موانع مالی برای این دانشجویان، آنها را تشویق کنیم تا در برنامه های نوآورانه دانشگاهی، کارآفرینی و تعاونی خود شرکت کنند، که ضمن تقویت جوامع و اقتصاد، فرصت های آینده آنها را افزایش می دهد.” دانشگاه واترلو در یک خبر.

دانشگاه واترلو گفت که همچنین نرخ شهریه داخلی انتاریو را برای دانشجویان بومی از جاهای دیگر در کانادا و ایالات متحده ارائه خواهد کرد و همچنان از هزینه درخواست برای متقاضیانی که به عنوان کشورهای اول، متیس و اینویت معرفی می شوند چشم پوشی می کند.

این معافیت در سپتامبر 2023 اجرا می شود و دانش آموزان همچنان ملزم به رعایت معیارهای پذیرش تحصیلی برای مقاطع تحصیلی تمام وقت در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد هستند.