دانشگاهیان ، وکلا ، نوازندگان نامه های عمومی را فراخوانده و از شهر خواستند تا اخراج در اردوگاه را متوقف کند

گروه های مختلفی از جمله دانشگاهیان ، محققان ، وکلا و نوازندگان برجسته همگی نامه هایی را به شهر تورنتو و کارمندان منتشر کرده اند و از آنها خواسته اند مردم را از اردوگاه ها بیرون نکنند و راه حل های اسکان دائمی پیدا کنند.

این نامه ها در حالی صادر می شود که مدافعان جامعه و کارشناسان حقوقی می گویند این استان از زمان لغو مهلت توقف در اواخر ماه آگوست ، هزاران نفر از مردم را اخراج می کند. آنها به سی بی سی نیوز گفتند که می ترسند صدها نفر از مردم ، که معمولاً کارگران کم مزد و تحت تأثیر همه گیری هستند ، به زودی بی خانمان می شوند زیرا دمای هوا در این شهر کاهش می یابد ، در میان موارد COVID-19.

این فراخوان ها نیز تنها چند هفته پس از آن صادر شد كه تورنتو نامه هشدار دهنده ای را به یك نجار مبنی بر ساختن سرپناه برای افراد فاقد خانه صادر كرد و به وی گفت كه در صورت ادامه “نصب غیرقانونی” سازه ها ، می توان اقدامات قانونی را انجام داد.

طبق گفته مدافعان بی خانمان ، تخمین زده شده است كه تا پایان ماه نوامبر حدود 1000 نفر در خارج از شهر زندگی می كنند. در آن زمان این شهر گفت تخمین آنها بین 400 تا 500 نفر است.

در نامه ای که از بعد از ظهر جمعه توسط بیش از 480 دانشگاهی و محقق امضا شده است – که به نظر می رسد بیشتر آنها از انتاریو هستند ، و دیگران از استانهای دیگر و ایالات متحده امضا می کنند – از شهر خواسته است “به انتخاب ساکنان ساکن در اردوگاه ها احترام بگذارد” برای حذف آنها نیست.

آنها همچنین اظهار داشتند که شهر باید “مسکن دائمی ، ارزان و حمایتی را تأمین کند که نیاز ساکنان اردوگاه را برآورده کند”.

شرکت کنندگان همچنین اقدامات انجام شده برای “مجازات” خالیل سیوورایت ، ساکن و نجار اسکاربورو که در حال ساخت پناهگاه های کوچک برای کسانی بود که در خارج زندگی می کردند. آنها گفتند که تورنتو قصد دارد در هفته های آینده اردوگاه ها را پاکسازی کند و به کسانی که در گنبدهای موقت زندگی می کنند گفته شده است که پناهگاه های آنها در معرض حذف است.

در این نامه آمده است: “در صورت عدم وجود سرپناه واقعی ، خانه های كوچك و گنبدهای كف دار مانع از یخ زدگی تا رسیدن افراد می شوند ، كمترین امنیت و محلی منظم را برای خواب و نگهداری وسایل فراهم می كنند.” “حذف آنها باعث می شود که مردم ایمنی کمتری داشته باشند و نه بیشتر.”

تماشا کنید | هشدار نامه شهر به نجار تورنتو:

پس از اینکه او هزاران دلار کمک و تدارکات از غریبه ها برای ساخت پناهگاه های سیار برای افراد بی خانمان دریافت کرد ، این شهر نامه ای هشدار دهنده به خلیل سیوورایت ارسال کرده و به او می گوید که اگر در ملک شهر باشد از ساخت و تأمین پناهگاه خود جلوگیری کند. اما همانطور که آنجلینا کینگ به ما گفت ، او مصمم است که پروژه را ادامه دهد. 1:42

در این نامه همچنین از برخی فضاهای پناهگاه ارائه شده از شهر انتقاد شده است ، به طور خاص از پناهگاه زندگی بهتر ، با بیان اینکه موانع پلکسی گلاس هیچ گونه حریم خصوصی برای ساکنان ایجاد نمی کند ، چراغها همیشه روشن هستند ، دوش های سرد در دسترس است و ساکنان فقط دو کیف دارند. متعلقات

آنها اضافه می کنند که پناهگاه ها برای همه خوب کار نمی کنند و اغلب افراد را از شبکه های پشتیبانی آنها خارج می کنند یا به دلیل نگرانی های ایمنی در معرض خطر بیشتری از COVID-19 قرار می دهند. آنها می خواهند در چهار ماه آینده 2000 مکان پناهگاه باز شود که بهبود یافته و “کرامت” را برای افرادی که از آنها استفاده می کنند تضمین می کند.

این گروه همچنین از شهر خواست که در هنگام بیماری همه گیر COVID-19 همه اخراج ها را متوقف کند ، زیرا بسیاری از آنها به دلیل مشکلات مالی ناشی از بحران بهداشت عمومی قادر به پرداخت اجاره نبوده اند.

نامه عمومی دیگری که روز جمعه با امضای حداقل 100 وکیل و دانشجوی حقوق منتشر شد ، تماس هایی مشابه دانشگاهیان را بیان می کند و بیان می دارد که باید برای پاکسازی اردوگاه ها یک مهلت قانونی ایجاد شود. آنها اظهار داشتند که منابع شهر باید بیش از ایجاد اخراج ، در ایجاد راه حل های دائمی برای مسکن متمرکز باشد.

سومین نامه منتشر شده در روز پنجشنبه ، به امضای صدها موزیسین از جمله اعضای گروه Billy Talent ، Broken Social Scene ، the Barenaken Ladies ، جولای گفتگو و هنرمند Feist ، تکرار فراخوان توقف اخراج در اردوگاه و اجازه دادن به پناهگاه های موقت در محل است. .

سیتی می گوید ساکنان اردوگاه تنها در صورت فراهم آوردن فضای پناهگاه برداشته می شوند

هنگامی که در مورد نامه ها از او سوال شد ، برد راس ، مدیر ارشد ارتباطات با این شهر ، گفت: “جای تأسف دارد که اطلاعات نادرست در مورد اردوگاه ها پخش می شود” و “این باعث نگرانی بی دلیل افراد بی خانمان می شود.”

راس گفت که این شهر بارها تأکید کرده است که اردوگاه ها فقط زمانی پاک می شوند که به کسانی که در آنجا زندگی می کنند فضای داخلی و ایمنی ارائه شود.

وی گفت: “امروز همچنان افرادی در خارج از کشور زندگی می کنند که داوطلبانه پناهگاه یا مسکن را انتخاب می کنند ، جایی که به مراقبت های پزشکی ، غذا و دوش دسترسی دارند.” بیرون در قلب “قلب” هر کاری است که شهر درباره این مسئله انجام می دهد.

وی گفت: “ایجاد یک روایت غلط به کسی کمک نمی کند”.

از نظر انتقاد از پناهگاه زندگی بهتر ، راس گفت که موانع پلکسی گلاس برای جلوگیری از شیوع COVID-19 وجود دارد ، چراغ ها به عنوان یک اقدام امنیتی لازم روشن هستند و به دلیل محدودیت های مکانی ، همه پناهگاه های اضطراری فضای محدودی برای وسایل دارند. .

وی گفت دوش آب سرد قابل قبول نیست و اگر این مسئله نگران کننده بود ، از آن زمان اصلاح شده است.

راس همچنین به انتشار خبری توسط تورنتو در روز پنجشنبه اشاره کرد و بیان داشت که 2300 فضای پناهگاه از زمان شروع همه گیری ایجاد شده است.

در این اعلامیه آمده است که بیش از 2500 نفری که بی خانمان هستند ، به خانه های دائمی منتقل شده اند. اردوگاه ها می توانند خطرناک و خطرناک باشند زیرا مستعد آتش سوزی هستند و در سال جاری تاکنون 216 آتش سوزی در اردوگاه ها رخ داده است. آنها همچنین در طول COVID-19 تاکنون 6.1 میلیون دلار به پناهگاه ها کمک کرده اند.