دادگاه در دلایل رد درخواست تجدیدنظر می گوید: شواهد بسیار زیاد دال بر کشته شدن میلارد پدرش است

دادگاه عالی انتاریو درخواست تجدید نظر قاتل زنجیره ای دلن میلارد را در مورد محکومیت او به قتل در قتل پدرش رد کرد، زیرا می گوید شواهد “قاطعانه” مبنی بر اینکه او قتل را انجام داده است.

در دلایلی که هفته گذشته منتشر شد، دادگاه استیناف انتاریو پنج نکته را که میلارد در استدلال خود مبنی بر غیرمعقول بودن حکم مجرمیت مطرح کرده بود رد کرد.

میلارد در سپتامبر 2018 به دلیل قتل درجه یک وین میلارد مجرم شناخته شد. میلارد در 29 نوامبر 2012 هنگامی که پدرش در خانه Etobicoke خود در دادگاه 5 Maple Gate می خوابید به چشمانش شلیک کرد. میلارد همچنین به دو مورد دیگر محکوم شده است. قتل‌های درجه – مرگ تیم بوسمای ۳۲ ساله مرد همیلتون و لورا بابکوک ۲۳ ساله زن تورنتویی.

وین میلارد، 71 ساله، یک مدیر هواپیمایی ثروتمند بود. دلن میلارد تنها فرزند او بود.

اگرچه زمان مرگ وین میلارد را نمی‌توان با دقت تعیین کرد، اما ثابت شد که دلن میلارد در جولای 2012 اسلحه‌ای را خریداری کرد که برای کشتن وین میلارد استفاده شد و او آن اسلحه را در ماه‌های قبل از مرگ پدرش در اختیار داشت. این هیئت متشکل از سه داور می نویسد.

این شواهد، همراه با شواهد قانع‌کننده‌ای که به قاضی دادگاه اجازه می‌دهد دریابد که دلن میلارد در منطقه خانه Maple Gate در طول پنجره‌ای که وین میلارد در آن جان خود را از دست داد، پس از تلاش دلن میلارد برای ساختن حقه‌ای دروغین، در محوطه خانه Maple Gate بوده است. پایه و اساس قاطع برای محکومیت دلن میلارد.”

میلارد به هر سه محکومیت قتل اعتراض کرده است. دادگاه تصمیم خود را در مورد دو تجدیدنظر دیگر محفوظ نگه داشته است.

“هیچ یک از این موارد ارسالی هیچ ارزشی ندارد”

میلارد که خود وکالت داشت، استدلال کرده بود که قاضی دادگاه به شواهدی از همکار سابقش مارلنا منسس، که به عنوان یک “شاهد خطرناک” تلقی می شد، استناد کرده است. منسس دوست دختر مارک اسمیچ دوست میلارد بود.

میلارد همچنین مدعی شده بود که شواهد کافی وجود ندارد که نشان دهد او نابغه‌ای ساخته است. و او از این موضوع شکایت کرده بود که در مورد محل نگهداری خود به پلیس دروغ گفته است.

وی همچنین از کشف قاضی پرونده در مورد یکی از گوشی های تلفن همراه خود شکایت کرده بود. و او ادعا کرد که تاج نتوانست ثابت کند که پدرش در مدت زمانی که دلن میلارد در منطقه تیراندازی بوده مرده است.

دادگاه در دلایل خود پاسخ داد: “هیچ یک از این اظهارات هیچ فایده ای ندارد. ما اظهارات دلن میلارد را مبنی بر غیر معقول بودن حکم رد می کنیم.”

وین میلارد، پدر دلن میلارد بر اثر اصابت گلوله به سر درگذشت.  مرگ او به سرعت خودکشی تلقی شد، او یک هفته بعد سوزانده شد و هیچ تحقیق دیگری در این مورد انجام نشد.
وین میلارد، 71 ساله هنگام مرگ، یک مدیر هواپیمایی ثروتمند بود. پسرش، دلن میلارد، او را در 29 نوامبر 2012 با شلیک گلوله به چشمش کشت. (راب سیمن)

مرگ وین میلارد در نوامبر 2012 در ابتدا خودکشی اعلام شد. در آن زمان، دلن میلارد در خانه پدرش زندگی می کرد.

او تا سال 2014 در قتل پدرش متهم نشد، زیرا پلیس تحقیق در مورد قتل بوسما، شوهر و پدری از منطقه آنکاستر همیلتون و بابکاک، یک زن تورنتویی که با میلارد درگیر بود، آغاز کرد.

هیئت منصفه در ژوئن 2016 برای اولین بار میلارد و اسمیچ را در قتل بوسما مجرم شناختند. در دادگاه شنیده شد که جسد Bosma در یک زباله سوز سوزانده شده است. بوسما پس از اینکه دو مرد را برای تست درایو وانت خود در می 2013 به بیرون برد کشته شد.

کراون استدلال می‌کرد که از همان زباله‌سوز برای خلاص شدن از شر جسد بابکاک استفاده شده است، نظریه‌پردازی که میلارد انگیزه آن را داشت که معشوق سابقش را بکشد تا مثلث عشقی را با دوست دختر فعلی‌اش حل کند. بابکاک که جسدش هرگز پیدا نشد، در جولای 2012 ناپدید شد.

در دادگاه، قاضی متوجه شد که میلارد اسلحه‌ای را که پدرش را به قتل رساند، خریده بود، شب قتل در خانه بود و برای پنهان کردن کارهایی که انجام داده بود، حقایق دروغینی تنظیم کرده بود.

میلارد در سال 2018 به دلیل قتل پدرش بدون هیچ شانسی برای آزادی مشروط به مدت 75 سال پس از اینکه قاضی دادگاه دوره 25 ساله عدم صلاحیت آزادی مشروط را با احکام قبلی خود برای قتل‌های Bosma و Babcock کنار هم قرار داد، محکوم شد.

سپس دادگاه عالی حکم داد که آن نوع دوره های متوالی عدم صلاحیت آزادی مشروط خلاف قانون اساسی است و به میلار این حق را می دهد که پس از 25 سال برای آزادی مشروط درخواست دهد.