دادگاه جزئیات گرافیکی ادعای حمله جنسی را که شامل افسر WRPS می شود ، می شنود

قربانی ادعا شده در یک مورد حمله جنسی با یک افسر پلیس منطقه واترلو می گوید خشونت او بیش از یک دهه بعد در مغز او سوزانده شده است.

زنی که با ممنوعیت انتشار آن از هویت وی محافظت می شود ، حمله روز دوشنبه در دادگاه تورنتو را در اولین روز دادرسی برای گروهبان توصیف کرد. کالب روی.

روی به اتهام یک فقره حمله جنسی متهم شده است ، که به اکتبر 2010 برمی گردد.

طبق قانون خدمات پلیس ، وی با پرداخت حقوق معلق شده است.

در خاطره ای که این زن از وقایع شب داشت ، وی گفت كه روی او را در یك شب از اكتبر 2010 تحویل گرفت.

این زن گفت كه روی هر دو نفر را به خاطر آنچه كه تصور می كرد شب رقصیدن در یك باشگاه در یك گروه است ، به تورنتو رساند. در عوض ، او گفت که او را به جای یکی از دوستانش برد ، و هر سه آنها شب را با نوشیدن آبجو در آپارتمان او گذراندند.

“سرعت ، خشونت”

هنگامی که شب به پایان رسید ، زن گفت که روی به او گفت که نمی تواند آنها را به خانه برساند زیرا مقدار زیادی نوشیدنی دارد. او شهادت داد که سعی کرده روی کاناپه بخوابد ، اما او او را به اتاق خواب کشانده است. او به دادگاه گفت که او لباس زیرش را درآورد و به زور به او نفوذ کرد.

زن گفت که او سعی کرده مقاومت کند اما او گوش نداد.

وی گفت ، “سرعت ، خشونت ، ناگهانی آن ، كاملاً كاملاً مطلق نبودن هیچ كدام از من و كاملاً مخالف با او ،” وی در پاسخ به این سوال كه ولیعهد بیشتر از همه در مورد این حادثه به خاطر می آورد.

این زن گفت که در گزارش وقایع شب در آن زمان مردد است ، زیرا او اخیراً از هم جدا شده بود ، از دخترش مراقبت می کرد و والدینش به تازگی تحت درمان سرطان قرار گرفته اند. او شهادت داد که او نمی توانست چیزهای منفی دیگری را در زندگی خود کنترل کند.

وكیل روی گفت كه این افسر با حساب زن مخالفت می كند و با ادامه دادگاه در هفته جاری ، نسخه خود از وقایع را با جزئیات بیشتری ارائه می دهد.