خلبانان وست جت اخطار اعتصاب 72 ساعته صادر می کنند و آماده هستند تا از جمعه فعالیت خود را آغاز کنند

وست جت می‌گوید پس از ارسال اخطار اعتصابی 72 ساعته توسط اتحادیه آنها به شرکت و دولت در دوشنبه شب، خلبانان این شرکت هواپیمایی را مسدود می‌کند و زمینه را برای توقف کار درست قبل از آخر هفته طولانی ماه می فراهم می‌کند.

انجمن خلبانان خطوط هوایی (ALPA) در بیانیه‌ای خبری که به سی‌بی‌سی نیوز ارسال شد، گفت که از ساعت 3 صبح به وقت شرقی در 19 مه، خلبانان قصد دارند اقدامات قانونی قانونی را آغاز کنند که می‌تواند شامل زمین‌گیری همه هواپیماها و تعطیلی مؤثر عملیات باشد.

گروه WestJet گفت که تعطیلی کار ممکن است در اوایل روز جمعه در ساعت 3 بامداد MT رخ دهد. WestJet در یک انتشار اعلام کرد که صدور اخطار قفل به معنای توقف کار نیست.

با این حال، شرکت هواپیمایی آماده‌سازی برای اجرای برنامه‌های کاهش‌یافته، مدیریت فعال تغییرات و لغو و ارائه گزینه‌های تغییر و لغو انعطاف‌پذیر برای افرادی که می‌خواهند برنامه‌های خود را تغییر دهند، آغاز کرده است.

الکسیس فون هونزبروچ، مدیرعامل وست جت در این بیانیه گفت: «مسئولیت ما این است که امنیت و کنترل کامل شبکه خود را همیشه تضمین کنیم، تا خطر سرگردانی مهمانان، خدمه و هواپیماهایمان را به حداقل برسانیم.»

“ما صمیمانه از ناراحتی و بلاتکلیفی که همچنان برای مهمانان ما ایجاد می کند متاسفیم.”

حدود 1850 خلبان WestJet با انجمن خلبانان خطوط هوایی (ALPA) آماده اعتصاب هستند. برخی از مسائلی که آنها می گویند هنوز باید حل شود شامل حقوق، امنیت شغلی و برنامه ریزی است.

کاپیتان برنارد لیوال، رئیس شورای اجرایی ارشد WestJet ALPA در بیانیه ای گفت: «پس از 9 ماه مذاکره، مدیریت هنوز شرایط بازار کار امروزی را درک نمی کند، که منجر به مهاجرت گسترده خلبانان ما در جستجوی فرصت های کاری بهتر می شود. .

اگر این توافق نامه نیازهای خلبانان ما را برآورده نکند، موارد بیشتری دنبال خواهد شد.”

مذاکرات بین WestJet و اتحادیه خلبانان در ماه سپتامبر آغاز شد. ماه گذشته، خلبانان به اعتصاب رای مثبت دادند.

تماشا | اعتصاب خلبانان WestJet در کلگری:

خلبانان وست جت با نزدیک شدن به مهلت اعتصاب، در کلگری یک تجمع اطلاعاتی برگزار کردند

با نزدیک شدن به مهلت اعتصاب، خلبانان WestJet می گویند هنوز در مذاکرات با این شرکت فاصله زیادی دارند. اعضای انجمن خلبانان خطوط هوایی در 8 می در ونکوور، تورنتو و کلگری یک تجمع اطلاعاتی برگزار کردند. کالین آندروود از CBC آنجا بود.

فون هونزبروک گفت که از اینکه خلبانان اخطار اعتصاب را دریافت کردند، ناامید شد و گفت که پیشنهاد شرکت خلبانان را «به‌تردید بهترین دستمزد در کانادا» می‌سازد.

او دوشنبه شب در پستی در توییتر گفت که شخصاً به میز مذاکره پیوسته و متعهد به رسیدن به یک توافق معقول است.

فون هونزبروک در توییتر نوشت: «از آنجایی که اتحادیه انتظارات غیرمنطقی دارد، ما هیچ جایگزینی برای قفل کردن آنها از روز جمعه نمی بینیم.

WestJet گفت که اگر تاخیر یا لغو پرواز اتفاق بیفتد، مهمانان آسیب دیده در صورت لزوم بازپرداخت می شوند یا دوباره اسکان داده می شوند.